Top!!

Ik ben in 1x geslaagd en ben super tevreden over de rijlessen die ik gevolgd heb. Frank is echt een goede rij instructeur en ik zou iedereen aanraden om je rijbewijs te halen bij Succes-Mimpen.

Uitstekend, top instructeur!

Goede rijschool. Ik had als instructeur Mike, een aardige en rustige man. Luistert goed en stoomt je snel klaar voor je rijexamen!

Goede ervaring!

Ik had een fijne rij-instructeur, die veel geduld had en alles duidelijk uitlegde. Het was fijn om les te krijgen van Mike en zal hem zeker aanbevelen voor andere mensen.

Super rijschool

Super rijschool met een super instructeur. Alles op mijn eigen tempo heeft er voor gezorgd dat ik in 1 keer geslaagd ben op 17-02-2022. Mike, hartstikke bedankt voor je ontspannen en gezellige rijlessen.

Geweldig.

3 weekjes geleden begonnen met Aart van Toor aan het E achter B rijbewijs en vandaag 17-02-2022 geslaagd! Goeie communicatie. Nemen echt de tijd voor je. Zinvol. En positief! Bedankt Aart !

Ik ben heel erg tevreden over de rijschool en de rijlessen die ik heb gekregen. Alles werd stapje voor stapje uitgelegd waardoor het niet in één keer heel veel was, dit vond ik persoonlijk heel erg fijn! Mijn praktijkexamen in 1x gehaald met dank aan Mike van der Laan!

Op een prettige en fijne manier auto leren rijden.

Ik heb leren auto rijden in stapjes wat achteraf zijn vruchten heeft afgeworpen. Doordat ik alles stap voor stap deed kreeg ik niet alles in 1 keer op mijn bord geschoven en had ik de tijd om te leren. Naarmate de lessen volgde kreeg ik voor elk apart onderdeel (bv. Bijzondere verrichtingen, kijkgedrag etc.) uitleg en tips om zo veilig mogelijk deel te nemen in het verkeer. Dit alles heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ik op 11-2-2022 mijn rijbewijs heb gehaald (cbr Zoetermeer). Mede mogelijk gemaakt door rij instructeur Mike van der Laan!

Goede rijschool en rijlessen!

Mijn ervaring met de rijschool is super goed en ik raad de rijschool zeker aan! Rij-instructeur Mike legt alles rustig en duidelijk uit, wat erg fijn is als je het moet leren.

erg goede rijschool

Goed begeleid en veel geleerd in korte tijd.

Uitstekende begeleiding

Vanaf het begin dat ik begon tot aan het eind zeer goede begeleiding gekregen tijdens het rijen. De gezelligheid maar ook serieusheid wanneer het nodig was, maakte dit tot een zeer goede ervaring. Bedankt!!

Geweldige service

Heb vandaag mijn aanhanger rijbewijs in 1x gehaald. Ben super tevreden met de lessen van Aart. Alles perfect geregeld. Bedankt

Een goede rijschool.

Ik heb de lessen bij Succes-Mimpen als fijn ervaren. Er wordt goed meegedacht aan een passende oplossing. In de auto is er ruimte voor een goed gesprek waar de instructeur (Frank) goed naar luistert en ook ruimte voor een grapje. Je wordt met veel oefenen helemaal klaargestoomd voor het rijexamen. Ook gaat het inplannen van de lessen flexibel en wordt er meegedacht. Bedankt voor alle lessen en vertrouwen.

Super fijne en goede school

Was altijd gezellig en ik had altijd zin om weer te gaan lessen. Tegelijkertijd ook super goed, heel veel geleerd en kwaliteit staat op nummer 1! Echt heel erg aan te raden!

Dé plek om je rijbewijs te halen

Gedurende mijn rijlessen was instructeur Mike van der Laan zeer behulpzaam door geduldig, vriendelijk en professioneel te handelen. Mike is erg goed in het herkennen van verbeterpunten voor de leerling en kan op een duidelijke en constructieve manier feedback & tips geven om de leerling op een perfecte manier klaar te stomen voor het examen. Ook niet onbelangrijk: ik heb mij geen moment verveeld! Erg gezellig en comfortabel gelest.

Fijne rijschool om te gaan lessen. Heb motor rijbewijs gehaald, alles word netjes en duidelijk uitgelegd. Goede ervaren instructeurs. Als ik nog ergens een rijbewijs voor wil halen, kom ik zeker terug bij Succes Mimpen!

Top geregeld, fijne instructeur en planning

Bij Aart mijn E (aanhanger) rijbewijs mogen halen. Fijne manier van lesgeven en top dat je het in een aantal lesblokken doet gedurende 2 weken. Uiteindelijk binnen 2 weken examen bij het CBR in Zoetermeer direct gehaald. Aart geeft fijn en duidelijk les, en goede tips. Ook relaxed om naast in de auto te zitten. Voertuig en aanhanger ook keurig op orde. Top geregeld Aart. Dank je wel. Wij kunnen sowieso naar onze buitenland beurzen nu met de aanhanger :)

Supergoede rijschool en instructeur

Mijn instructeur Mike was super. Altijd netjes op tijd voor de rijles. Bleef altijd positief tijdens de lessen. Als zeer relaxed ervaren en gewoon leuk les te hebben. Daarnaast ook de rijschool op administratief en inplannen heel goed. Kortom: top!!

Fijne lessen gehad word met je meegedacht!

Vandaag in 1x mijn AVD examen voor de motor gehaald. Heb best wel wat tegenslagen gehad en was soms onzeker maar er word goed meegedacht met dit al resultaat! Elke instructeur die mij geholpen heeft bedankt! In het bijzonder mijn vaste instructeur robin!!

Heel tevreden!

Goede rijschool en een toffe en goede instructeur! Ik ben erg tevreden over de motorrijlessen (A) die ik van Robert heb gehad. Robert heeft veel ervaring en kennis en weet dat goed over te brengen middels duidelijke uitleg en instructies, humor en beeldende verhalen. Hij is recht door zee en geeft eerlijke feedback. Ook veel lol gehad! Alles is erop gericht om je veilig en goed te leren motorrijden. Met dat gevoel ga je ook afrijden, op het juiste moment.  Ik ben voor beide motorexamens in 1 keer geslaagd. De sfeer bij succes mimpen is vriendelijk en ontspannen. Bijna jammer om er niet meer wekelijks heen te hoeven:) Dank voor de leerzame en gezellige lessen!

Geweldig!!

Gister ben ik in 1x geslaagd voor mijn praktijk examen. Ik heb gelest bij Frank, voor mensen die het eng vinden of last hebben van faalangst ga lessen bij Frank!!! Frank is een rustige maar vooral vriendelijke man en waar je ook zeker mee kan lachen. Onder het lessen verteld hij ook veel over de theorie waardoor als je start met het leren van je theorie al veel zal herkennen. Frank laat zien dat fouten maken niet erg is maar het juist leermomenten zijn, als een les bijvoorbeeld een keer niet lekker is verlopen laat hij je toch altijd met een fijn gevoel de auto uitstappen. Bedankt voor alles.

Uitstekende instructie en service.

De instructeur geeft altijd heldere uitleg bij alle instructies en situaties die zich voordoen en is altijd geduldig en vriendelijk. Mimpen is vlot en makkelijk bereikbaar per telefoon en bereid mee te denken als zich iets onverwachts voordoet (ziekte, problemen met betalingen). Ik raad iedereen aan bij Mimpen te lessen.

Fantastische rijschool, met name mijn ex-rij instructeur Mike. Altijd lol in de auto en heel leerzaam. Vooral was het voor Mike ook spannend de eerste keer in verband mijn zicht van 50%. Maar dit was helemaal geen probleem. Vanavond drinken we allebei een bacotje om het te vieren.. bedankt rijschool-Succes-Mimpen en Mike!

De kennis en ervaring van Succes-Mimpen en met name At van Toor spat er vanaf!

Ik heb rijlessen gevolgd bij Succes-Mimpen. Ik ben harstikke tevreden over hoe ik les heb gekregen. Met name mijn rijinstructeur ‘At van Toor’ heeft mij zoveel vertrouwen gegeven. Ik kan u deze rij instructeur en de rijschool zeker aanraden. De ervaring en kennis spat er van af! Ik ben echt onwijs goed begeleid.

Goede sfeer en begeleiding

Zojuist mijn motorrijbewijs gehaald met dank aan Robert en Aart. Er heerst altijd een goede sfeer, nooit negatief maar wel kritisch. Regen-wind is niet vervelend maar uitdagend. Robert is duidelijk en wind er geen doekjes om als iets niet goed gaat, zeker niet vervelend maar alles in het teken van je eigen veiligheid. Het heeft mij in ieder geval geholpen omdat motorrijden niet van nature in mij zit. Ik raad Succes-Mimpen dan ook zeker aan.

Hele leuke leerzame lessen gehad!

Ik ben met plezier naar mijn rijlessen gegaan, Mike heeft mij helemaal klaar gestoomd voor het examen. En mede door hem heb ik het in 1x gehaald! Top rijschool met goeie instructeurs!

Oranjelaan 2 2741ER Waddinxveen