Beste manier om auto te leren rijden

Toen ik begon met auto leren rijden was ik super nerveus dat ik er echt helemaal niks van ging bakken. Maar dat gevoel ging al snel weg door mijn geweldige instructeur Mike. Hij legde alles super goed uit en als ik iets moeilijk vond gingen we het honderd keer oefenen tot ik het kon dromen. Al snel keek ik uit naar de rijlessen met Mike. Het was de perfecte combinatie van gezelligheid en goed leren. Ik ben me daardoor snel comfortabel gaan voelen in de auto. En ik heb alles in 1 keer gehaald.

Fijne ervaring bij deze rijschool

Goede lessen gehad hier, en mike was een duidelijke en relaxte instructeur. Heel erg bedankt!

Leuk lessen!

Ik heb de afgelopen maanden autorijles gehad van Mike. Het waren hele fijne lessen omdat Mike alles rustig en geduldig uitlegt, ook zorgde hij voor een gezellige sfeer waardoor ik elke keer weer uitkeek naar de volgende les en het in 1 keer heb gehaald!

Toppertjes!! Doen alles om je te helpen!

Les gehad van at en alles was goed en duidelijk! Lessen inplannen is goed geregeld en hij is zeer flexibel wat betreft tijden. Top instructeur! Administratie doet alles om je te helpen als het gaat om inplannen van theorie en praktijk en proberen je zo snel mogelijk examen te kunnen laten doen! Al met al goeie ervaringen aan over gehouden en gelukkig geslaagd!

Hele fijne ervaring!

Ik heb erg gezellige en leerzame lessen met Frank gehad! Frank heeft mij alle kneepjes van het vak geleerd, door kundig en rustig te handelen. Vond het altijd gezellig om te lessen, toch beetje jammer dat het nu toch over is... In 1x geslaagd! Nu genieten van mijn rijbewijs. Ik zou Succes Mimpen erg aanraden ;)

Fijne rijschool en een leuke tijd gehad

Ik heb mijn rijbewijs in één keer gehaald dankzij Frank. altijd leuke en gezellige lessen gehad en veel geleerd. Ik zou Succes Mimpen zeker aanraden voor andere die nog moeten beginnen.

Ik was goed voorbereid op mijn rij-examen.

Mijn rij-instructeur Mike is erg positief en zorgde voor een goede sfeer tijdens de rijlessen. Ik voelde me altijd op mijn gemak. Hij geeft duidelijke aanwijzingen en helpt om de laatste puntjes op de i te zetten voor het rij-examen, waar ik uiteindelijk ook in één keer voor geslaagd ben.

Een hele fijne rijschool

Gisteren heb ik mijn rijbewijs gehaald. Ik was in één keer geslaagd! Ik vond Succes Mimpen een hele fijne rijschool. De lessen met Frank waren erg gezellig en bovenal erg leerzaam. Je krijgt bij deze rijschool goed aangeleerd hoe je veilig aan het verkeer deelneemt en ik zou Succes Mimpen daarom bij iedereen aanbevelen!

Een hele fijne rijschool!

Ten eerste is alles in de rijschool erg goed geregeld. Je kan alles zien op een app en er wordt snel gereageerd op mails. Daarnaast heeft At van Toor mij hele fijne rijlessen gegeven! Ik had echt iemand nodig die rustig en geduldig was, en At was dat absoluut! Het waren hele gezellige en leerzame lessen!

Leuke tijd gehad

Ik heb een hele leuke tijd gehad met mn rij instructeur Mike, hebben veel gelachen. Hij heeft me veel geleerd.

Fijne en leerzame rijlessen

Een goeie rijschool! De communicatie met de rijschool verliep goed als dat nodig was. De rijlessen van Mike waren gezellig maar vooral ook heel leerzaam. Hij heeft mij heel goed begeleid met alles. Zijn lessen hebben een goede opbouw maar als ik zelf vragen of andere dingen had speelde hij daar goed op in! Ik zou dan ook zeker Succes-Mimpen als rijschool aanraden.

Fijne rijschool!

Ontzettend prettige rijschool en een fijne instructeur (Frank) Heeft veel geduld en steekt onwijs veel tijd en moeite in het begeleiden van leerlingen die het lastig/spannend vinden. Zeker aan iedereen aan te raden, zeker als je het spannend vind!

Een top rijschool!

Succes-Mimpen is een hele fijne rijschool, waar je goed geleerd krijgt hoe je veilig moet rijden. Ik heb leuke en leerzame lessen van Frank gehad. Ik zou iedereen succes-mimpen aanraden!

Kwalitatief hoog!

Gestart hier met motorrijlessen op aanbeveling via een kennis. Gelijk goed terecht gekomen en bij Robin gestart met lessen. Warm ontvangst, en alle lessen zijn inhoudelijk heel sterk waarin de theorie goed wordt uitgelegd en hierna ook toegepast wordt tijdens het rijden, met korte evaluaties tussendoor. Kwaliteit hoog in het vaandel binnen deze rijschool waardoor ze hun kennis heel goed kunnen overdragen en je andere inzichten kunnen bieden wanneer je ergens tegenaan of vast loopt. Uiteindelijk ook hierdoor in één keer voor alles geslaagd. Zeker een aanrader om in één keer je rijbewijs te halen!

Professionele en leuke rijschool

Succes Mimpen heeft goede instructeurs en er hangt een gezellige sfeer. De lessen zijn leerzaam en er is altijd tijd en ruimte voor vragen en uitleg. Ik heb veel geleerd van Mike, hij is altijd kalm en doet dingen voor, als je dat wilt. En de lessen waren heel gezellig! Ik zal dat wat ik geleerd heb meenemen naar Groningen, Mike... Ook vind ik anderhalf uur durende lessen echt top. Ben vandaag in 1x geslaagd, heel erg bedankt daarvoor, Mike en Succes Mimpen!

Prima rijschool

In het begin had ik een rijinstructeur waarmee het niet echt klikte. Ik had het toen aangegeven maar ik zou nog even moeten proberen en later nog aangeven als ik wilde veranderen van rijinstructeur. Dat had ik niet gedaan, en na m’n TTT heb ik door de goeie service toch een andere rijinstructeur gekregen waarmee het wel goed klikte. Nu ben ik geslaagd en heb er twee keer over gedaan.

Top rijschool

Fijne en goede rijschool. Nemen de tijd voor je als je vragen hebt. De lessen zitten goed in elkaar en ze waren alltijd heel behulpzaam. Vriendelijke en goed opgeleiden mensen. Top ervaring, top rijschool.

Leuk en leerzaam

Ik ben overgestapt naar Succes-Mimpen nadat ik het bij een andere rijschool niet had gehaald. Ik werd bij Succes-Mimpen goed opgevangen en ze hebben mij de juiste instructeur gegeven om verder te helpen. Ik heb mij altijd om mijn gemak gevoeld tijdens de lessen en ben bij Succes-Mimpen vervolgens in 1x geslaagd!

top rijschool

hele goeie rijschool. instructeur mike was heel relaxed en duidelijk in waar ik me in moest verbeteren en opbouw van de eerste les tot me examen. hij heeft me goed geholpen

Ik geef succes-mimpen een 10!

Rijlessen worden gemakkelijk ingepland via een app en de communicatie is ook erg goed. Ik heb zelf bij Frank gelest. Super ervaren behulpzaam. Voelde me op mijn gemak naast hem en heb veel geleerd. Was daardoor goed voorbereid op mijn examen en ben toen in één keer geslaagd!

Top heel leuk

Was hele mooie ervaring om me rijbewijs te behalen, ik dacht dat ik al kan rijden maar me instructeur heel gezegt dat ik kan wel auto rijden, maar niet veilig, dus mijn instructeur heeft mij veilig rijden geleerd. Instructeur Mike Mvg Mantas Baranauskas

Hellemaal top

Heb mijn e achter de b gehaald in een keer duidelijke uitleg En ze nemen echt de tijd voor je Alles snel geregeld en goede communicatie wanneer je lessen zijn en wanneer je afrijd Alles goed geregeld

Leerzaam en gezellig!

Mike was een hele gezellige rij instructeur waar ik veel van heb geleerd! Voelde me ook altijd veilig in de auto! Nogmaals bedankt :)

Top ervaring!

Ik heb mijn lessen bij Mike gedaan en ik heb dit als fijn ervaren. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd en er werd ruim de tijd voor genomen. Ook was er altijd ruimte voor vragen. Zeker een goede ervaring!

Een ervaring om op terug te kijken

Allereerst, Mike is een geweldige instructeur. Hij geeft alles netjes aan en is heel kalm. Fijn om naar te luisteren. Niet te gehaast en heeft ook een oor voor de leerlingen. Overlegt alles en vraag hoe het met je gaat :) Dankjewel Mike voor alle leuke lessen en misschien zien we elkaar nog wel een keer ;).