Top rijschool!

Na meerdere rijbewijzen gehaald te hebben bij Succes Mimpen was het voor mij geen vraag waar ik mijn BE (aanhanger rijbewijs) zou gaan halen! Doordat je 4x2 uur lest heb je, doordat het verdeeld is over meerdere dagen, goed de tijd om te wennen aan het rijden met een aanhanger. Waardoor je goed voorbereid je examen in kan gaan. Echt een aanrader! Aart van Toor bedankt voor de leerzame en daarnaast ook gezellige lessen! Ik beveel Succes Mimpen zeker aan!

Erg fijne rijschool!

Ik heb mijn rijlessen bij Frank altijd als erg prettig ervaren. Alles werd op een rustige en duidelijke manier uitgelegd, waardoor ik het snel begreep. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Uitstekende rijschool

Top! In 1 keer geslaagd, zelf reed ik bij Frank. Goed georganiseerd en nooit problemen.

Bedankt voor de mooie review, Hidde! Veel plezier met je rijbewijs

Prima begeleiding.

Voor mijn e achter b les gehad met de aanhanger. Intensief, maar goed les gehad. Helemaal op mijn gemakt gesteld, en meteen geslaagd! Een aanrader voor iedereen die zijn e rijbewijs wil halen.

Een fijne rijschool met ervaren instructeurs

Ik heb een prettige tijd gehad bij Succes Mimpen. Een fijne, betrouwbare rijschool met oog voor het individuele leerpad van de leerling. Er wordt eerlijk naar je gekeken, en je weet dus waar je aan toe bent. Mijn instructeur (Frank) was altijd erg geduldig en heeft me altijd gesteund. Hij was flexibel en er was ook tijd voor een luchtig grapje tussendoor. Frank heeft me rustig klaargestoomd voor het examen en ook als het af en toe wat spannend werd, kon hij me geruststellen. Ook werden moeilijke situaties nabesproken en op papier nageschetst, zodat je als leerling echt inzag waar je de volgende keer beter op diende te letten. Hierdoor ontwikkel je echt inzicht in het verkeer. Kortom, Rijschool Succes Mimpen is een echte aanrader, en ik wil Frank bedanken voor alle gezellige en leerzame lessen!

Ik zou het niet anders gewild hebben.

Wil je je rijbewijs halen? Kies dan voor Mike als je rij-instructeur. Dat meen ik echt! Mike heeft mij geholpen om goed auto te kunnen rijden met duidelijk uitleg en simpele tips om je veilig in de auto te voelen. Ook heeft hij mij geholpen om een beetje sterker in mijn schoenen te staan. Je gaat lachen, je gaat huilen maar het beste van alles is - je gaat je rijbewijs halen! Mike je bent een topper, dank voor alles!

veel gelachen en veel geleerd

in het begin had ik een goeie klik gelijk met de rij instructeur, hierdoor werdt het elke keer leuk. hij had mij ook goed klaar gestoomd en precies goed gezegd wanneer ik er klaar voor was. ik had een hele prettige ervaring met succes mimpen en ik raad deze rijschool ook zeker aan andere mensen aan.

Met veel plezier gelest

Met veel plezier mijn rijbewijs gehaald bij Succesmimpen. Mijn rijinstructeur At was erg vriendelijk, waardoor ik elke rijles een leuke rijles had.

Hele leerzame en gezellige rijlessen gehad!

Mijn instructeur At was super! Hij geeft alles netjes aan, is kalm, heeft humor en is altijd in voor een grapje. Elke les was leerzaam en gezellig. Ik keek uit naar elke rijles. Bijna jammer om niet meer wekelijks autorijlessen te hebben :) Verder heeft At veel kennis en ervaring. Hij weet alles goed over te brengen door duidelijke uitleg en prettige voorbeelden. Het proces naar mijn rijbewijs was super en ik raad iedereen succes mimpen aan! Bedankt voor de leerzame en gezellige lessen!

Ik ben geslaagd!

Heb ervaring met twee instructeurs. Ben super dankbaar dat ik met Mike heb mogen rijden. Hij geeft met veel passie les en zorgt voor een goede sfeer in de auto. Hij heeft veel kennis van zaken en het is fijn dat hij het op verschillende manieren, rustig en duidelijk weet uit te leggen.

Veel aandacht en uitleg voor goede voorbereiding op examen

Prettig contact en goede voorbereiding op examen met als resultaat in 1x geslaagd voor rijbewijs BE.

Heel fijne rijlessen gehad!

Ik heb een erg goede ervaring gehad bij Frank in de auto. Hij is rustig, geduldig en legt dingen goed uit. Je merkt ook echt dat hij kijkt naar wie jij bent als persoon en zijn manier van les geven hier aan aanpast. Hij legt dingen heel goed uit, maar laat je zelf ook bepaalde situaties ervaren zodat je echt gaat begrijpen wat er precies gebeurt. Naast dat ik zijn manier van uitleggen heel fijn vond, voel je je ook gezien als persoon en begrepen in de onzekerheden die je misschien hebt. Ik vond het begin erg spannend om te beginnen aan rijlessen, maar Frank stelt je erg op je gemak en ik heb nooit angstig in de auto gezeten. Ik ben uiteindelijk in een keer geslaagd, dus ben hier heel blij mee!

Absolute aanrader

Ik heb ontzettend fijn (autorij)les gehad met Mike als mijn rij-instructeur. Niet alleen omdat Mike ontzettend gezellig is om les van te krijgen, maar ook omdat hij oog heeft voor de leerling en daar de manier van lesgeven op aanpast. Hij stelt je op je gemak als het even niet lukt, gerust als je nerveus bent, en doet er alles om je een bestuurder te maken die veilig en voorbereid het verkeer in kan. Met Mike als instructeur baal je bijna dat je in één keer slaagt, want dat betekent ook einde gezelligheid in de les-auto. ;)

Hoge kwaliteit les gehad

De instructeur vraagt regelmatig of je nog vragen hebt en geeft ook de mogelijkheid om op eigen tempo naar de volgende onderdelen verder te gaan

Uitstekende rijschool!

Ik heb een hele goede tijd gehad bij Succes-Mimpen. Ik heb gelest bij Frank en vond dat erg fijn, omdat hij altijd goeie feedback gaf. Ik ben in 1 keer geslaagd en zou daarom ook deze rijschool aan anderen aanbevelen.

Geweldige lessen

Het rijlessen vond ik aan het begin best moelijk omdat je veel Dingen moest doen. Mijn rijinstructeur mike stelde me op me gemak, en deed voor dat er ook niks fout kon gaan. Ik beveel deze rijschool aan iedereen aan. Zelf ben ik in 1 x geslaagd voor mijn auto rijbewijs. Dankzij de goede lessen die ik heb gehad. Ik genoot er van om auto te rijden en nu kan ik zelf de weg op.

Super leerzaam

Fijne lessen gehad. Heel goed geholpen extra begeleiding gehad waar nodig js. Fijne rijinstructeur mike, heeft me goed geholpem met het rijden en de zelfvertrouwen.

Super leerzaam en gezellig

Altijd vet gezellig met Joel in de auto! :) Hij legt je altijd heel goed uit wat je moet weten en hij neemt de tijd voor je als je even vast loopt. Tijdens mijn rijles heeft Joel mij altijd waardevolle feedback gegeven. In 1x geslaagd!

Uitstekende rijlessen en heldere uitleg

Ik heb heel goede rijlessen gehad van Mike. Fijne uitleg, goede tips en het was altijd gezellig. Ik kreeg ook handige “trucjes” om bijvoorbeeld de bijzondere verrichtingen uit te voeren. Ik ben in 1x geslaagd!

Goede rijschool

Ik heb lessen gehad van mike .top gozer legt alles rustig uit neemt de tijd voor je Top rijschool

Zeer fijne rijschool

Ik ben overgestapt naar Succes-Mimpen nadat ik het bij een andere rijscholen niet had gehaald. Mij werd geadviseerd om automaat te gaan rijden waar ik eerst tegenopzag. Ik werd bij Succes-Mimpen goed opgevangen en voor mij het allerbelangrijkste de juiste instructrice Sonja de Jong om mij verder te helpen. Ik heb mij altijd tijdens de lessen om mijn gemak gevoeld. Indien ik het niet begreep of het nog eerst moest landen nam zij de tijd om het nog een keer geduldig uit leggen. Desnoods maakt ze een tekening. Het was heel prettig om van haar les te krijgen. Voor elke situatie had zij wel een goede tip of oplossingg. Uiteindelijk ben ik bij Succes-Mimpen vervolgens in 1x geslaagd!

Beste manier om auto te leren rijden

Toen ik begon met auto leren rijden was ik super nerveus dat ik er echt helemaal niks van ging bakken. Maar dat gevoel ging al snel weg door mijn geweldige instructeur Mike. Hij legde alles super goed uit en als ik iets moeilijk vond gingen we het honderd keer oefenen tot ik het kon dromen. Al snel keek ik uit naar de rijlessen met Mike. Het was de perfecte combinatie van gezelligheid en goed leren. Ik ben me daardoor snel comfortabel gaan voelen in de auto. En ik heb alles in 1 keer gehaald.