Heel goed gezellig en doelgericht

Ik heb erg naar me zin gehad bij de rijschool een hele fijne sfeer en toch heel goede rij lessen ben erg blij het hier geleerd te hebben en ook meden door Frank in een keer geslaagd ik raad succes mimpen erg aan

Super goed!

De instructeur was super! Alles werd duidelijk verteld en hielp waar het kon! Echt een super ervaring! Raad het zeker aan!

Goede rijschool en mooi eindresultaat!

Na erg veel gezellige rijlessen te hebben gehad bij succes mimpen ben ik in één keer geslaagd. Mijn rij-instructeur Frank heeft me vertrouwen gegeven en ik vond dat hij fijn en rustig les gaf. Na elke les noemde hij mijn verbeterpunten en dat heeft me geholpen. Ik ben blij dat ik gekozen heb voor succes mimpen en ik zou het iedereen aanraden! Succes!

Hele fijne rijschool

Ik heb mijn lessen bij succes mimpen als enorm fijn ervaren. Frank is een geweldige instructeur die me op mijn gemak heeft gesteld en goed voorbereid heeft. Mijn zus en ik zijn beide leerlingen van hem geweest en zijn beiden in 1 keer geslaagd. Wij willen Frank hier erg voor bedanken.

Leerzaam en gezellig

Mijn ervaringen bij Succes-Mimpen zijn super positief. Dit alles door mijn rij-instructeur Mike! Door Corona heeft het wel wat langer geduurd maar Mike paste zijn lessen aan aan wat ik nodig had en heeft mij helemaal klaar gestoomd om veilig en zelfverzekerd de weg op te gaan! Heel erg bedankt voor de leuke en leerzame lessen

Top Resultaat!

Ik heb het afgelopen jaar bij Frank gelest en heb dit uitstekend ervaren. Ondanks alle achterstanden omtrent de corona-maatregelen heeft de rijschool altijd het beste met mij voor gehad en ben ik zo goed mogelijk klaargestoomd voor het praktijkexamen om uiteindelijk in 1x te slagen! Ik raad deze rijschool zeker aan voor iedereen in Waddinxveen, Gouda en omstreken.

Goede rijschool

Succes-Mimpen een goede rijschool kwam met geen ervaring binnen. En ging met een rijbewijs naar huis.

Fijne rijschool en relax lessen

Mijn ervaring bij succes mimpen was fijn, relax en leuk. Dit alles komt door mijn rijinstructeur At en de manier hoe de rijschool het leren aanbied. Dankjewel voor de leuke rijlessen!

Relaxte rij-instructeur.

Ik vond het een fijne ervaring. Bedankt Mike.

helemaal top

echt een top school. super fijne instructeur waar je goed mee kan praten. er gezellig in de auto. als er fouten worden gemaakt krijg je gelijk goed en duidelijk feedback.

Een zeer fijne en kwalitatief goede rijschool

Ik heb met plezier met Mike mijn rijlessen gevolgd. Hij zorgt voor een prettige sfeer in de auto waar leren voorop staat. Ook de kwaliteit van de lessen was erg goed. Ik kon op mijn eigen tempo mijn vaardigheden ontwikkelen. Hartstikke bedankt Mike en Succes Mimpen!

Geweldig ervaring en veel van geleerd.

Mike heeft mij in goeie stappen leren auto rijden blij dat ik mike als rij instructeur had maar alles wat die zij was duidelijk probeerde het snel op te pakken dingen waar ik minder in was besteedde die ook extra tijd aan dat vond ik vooral fijn aan mike ben blij dat ik via deze weg me rijbewijs heb gehaald

Leerzaam en gezellig

Zelf na het switch van rijschool hier uiteindelijk mijn rijbewijs mogen behalen. Frank heeft mijn ontzettend veel geleerd en voel mij zelf verzekerd genoeg om achter het stuur te zitten. Dankjewel voor de gezellige maar vooral ook de leerzame tijd !!

Top rijschool!!

De rijinstructeurs van Succes-Mimpen beschikken over onwijs veel kennis, kwaliteit en vaardigheden en nemen je vanaf les 1 tot aan het examen mee in de wereld van het motorrijden. Dit alles doen ze met een lach :) Hierdoor ben ik vandaag geslaagd voor het motor A rijbewijs. Robert onwijs bedankt voor de leerzame maar vooral ook leuke lessen. Ga zo door!!

Super!

Ik heb een hele fijne tijd gehad bij Succes-Mimpen. Ik vond dat er goed naar me geluisterd werd als ik iets niet begreep, dat vind ik erg belangrijk. De sfeer in de auto was relaxed en gezellig, daardoor werd het voor mij steeds leuker in plaats van spannend om te rijden. Ik zit nu zelfverzekerd in de auto. Nogmaals dankjewel hiervoor Mike!

Zeer professionele en goede begeleiding ook in aparte tijden

Ik heb een hele prettige periode achter de rug bij Mimpen! De instructeur was prettig in omgang en bracht de kennis goed op mij over. Ik ben daarnaast ook erg te spreken over de service die Mimpen levert. Alle mailtjes, facturen en updates zijn gewoon lekker helder en duidelijk, en dat kan ik enorm waarderen. Ik ben hier zowel voor mijn brommer als auto in 1 keer geslaagd. Kortom een top rijschool!

Hele fijne rijlessen!

Vanaf de eerste rijles tot en met het examen ben ik heel goed begeleid door mijn rijinstructeur Mike. Elke les leer je een nieuwe vaardigheid. Zo leer je stap voor stap veilig en gecontroleerd rijden. Er is altijd ruimte voor vragen en je mag altijd aangeven of je een bepaalde bijzondere verrichting wil oefenen. Daardoor voelde ik me erg op mijn gemak. De laatste lessen zet je de puntjes op de i, zodat je met een goed gevoel richting je examen gaat. Bovendien waren de lessen gezellig en is Mike een betrokken instructeur. Mede dankzij deze goede rijschool en mijn fijne rijinstructeur in één keer geslaagd voor mijn examen. Dus Mike & Succes-Mimpen: bedankt!

Super rijschool!!

Hele goede rijschool. Geven je veel aandacht en werken hard aan de punten die je moeilijk vind zodat je in 1x slaagt voor je examen. Ik heb in 1x mijn examen gehaald door de goede uitleg en leerzame lessen van Carolien. Bedankt Carolien voor de gezelligheid en de leerzame lessen. Ga zo door team Mimpen!!!

Alle aandacht voor de leerling!

Fijne rijschool! Rustige lesopbouw waardoor je in etappes alles goed leert. De instructeur neemt echt de tijd voor je en het traject is echt persoonlijk. Goede en slechte punten worden elke les meegenomen, zodat je er gericht aan kunt werken. Mike een hele sympathieke instructeur. Dus Mike: bedankt!

Goede opleiding ondanks de corona

Het ging allemaal niet vanzelf. Voortvarend begonnen maar tweemaal onderbroken door corona. Toch succesvol afgerond!

Helemaal geweldig

Ik heb Mike als instructeur gehad en het is extreem gezellig geweest. Vanuit de rijschool is er goede communicatie en ben je op de hoogte van alle zaken. Mike is zeker een aanrader net als de rijschool.

Goede rij instructeur

Was gezellig en natuurlijk heel erg leerzaam dankjewel at voor de rijlessen waardoor ik nu me rijbewijs heb

Super ervaring! Super gezellige tijd.

Super leuke tijd gehad! Altijd gezellig en veel geleerd. Vooral een erg leuke rijinstructeur!;)

Fantastische rijschool!

Super fijne en leerzame tijd gehad. Een realistische rijschool die je zelfverzekerd en ervaren de weg op laat gaan. In een keer geslaagd bij rijinstructeur Frank die gezellig, duidelijk en leerzaam les geeft. Het duurde even voordat ik de smaak te pakken had maar uiteindelijk het licht gezien. Als je goed wil leren rijden dan is Succes-Mimpen de rijschool voor jou!

Prima tijd gehad

Goede ervaring met de rijschool en instructeur, zou de rijschool zeker aanbevelen!