Uitstekende begeleiding

Vanaf het begin dat ik begon tot aan het eind zeer goede begeleiding gekregen tijdens het rijen. De gezelligheid maar ook serieusheid wanneer het nodig was, maakte dit tot een zeer goede ervaring. Bedankt!!

Geweldige service

Heb vandaag mijn aanhanger rijbewijs in 1x gehaald. Ben super tevreden met de lessen van Aart. Alles perfect geregeld. Bedankt

Een goede rijschool.

Ik heb de lessen bij Succes-Mimpen als fijn ervaren. Er wordt goed meegedacht aan een passende oplossing. In de auto is er ruimte voor een goed gesprek waar de instructeur (Frank) goed naar luistert en ook ruimte voor een grapje. Je wordt met veel oefenen helemaal klaargestoomd voor het rijexamen. Ook gaat het inplannen van de lessen flexibel en wordt er meegedacht. Bedankt voor alle lessen en vertrouwen.

Super fijne en goede school

Was altijd gezellig en ik had altijd zin om weer te gaan lessen. Tegelijkertijd ook super goed, heel veel geleerd en kwaliteit staat op nummer 1! Echt heel erg aan te raden!

Dé plek om je rijbewijs te halen

Gedurende mijn rijlessen was instructeur Mike van der Laan zeer behulpzaam door geduldig, vriendelijk en professioneel te handelen. Mike is erg goed in het herkennen van verbeterpunten voor de leerling en kan op een duidelijke en constructieve manier feedback & tips geven om de leerling op een perfecte manier klaar te stomen voor het examen. Ook niet onbelangrijk: ik heb mij geen moment verveeld! Erg gezellig en comfortabel gelest.

Fijne rijschool om te gaan lessen. Heb motor rijbewijs gehaald, alles word netjes en duidelijk uitgelegd. Goede ervaren instructeurs. Als ik nog ergens een rijbewijs voor wil halen, kom ik zeker terug bij Succes Mimpen!

Top geregeld, fijne instructeur en planning

Bij Aart mijn E (aanhanger) rijbewijs mogen halen. Fijne manier van lesgeven en top dat je het in een aantal lesblokken doet gedurende 2 weken. Uiteindelijk binnen 2 weken examen bij het CBR in Zoetermeer direct gehaald. Aart geeft fijn en duidelijk les, en goede tips. Ook relaxed om naast in de auto te zitten. Voertuig en aanhanger ook keurig op orde. Top geregeld Aart. Dank je wel. Wij kunnen sowieso naar onze buitenland beurzen nu met de aanhanger :)

Supergoede rijschool en instructeur

Mijn instructeur Mike was super. Altijd netjes op tijd voor de rijles. Bleef altijd positief tijdens de lessen. Als zeer relaxed ervaren en gewoon leuk les te hebben. Daarnaast ook de rijschool op administratief en inplannen heel goed. Kortom: top!!

Fijne lessen gehad word met je meegedacht!

Vandaag in 1x mijn AVD examen voor de motor gehaald. Heb best wel wat tegenslagen gehad en was soms onzeker maar er word goed meegedacht met dit al resultaat! Elke instructeur die mij geholpen heeft bedankt! In het bijzonder mijn vaste instructeur robin!!

Heel tevreden!

Goede rijschool en een toffe en goede instructeur! Ik ben erg tevreden over de motorrijlessen (A) die ik van Robert heb gehad. Robert heeft veel ervaring en kennis en weet dat goed over te brengen middels duidelijke uitleg en instructies, humor en beeldende verhalen. Hij is recht door zee en geeft eerlijke feedback. Ook veel lol gehad! Alles is erop gericht om je veilig en goed te leren motorrijden. Met dat gevoel ga je ook afrijden, op het juiste moment.  Ik ben voor beide motorexamens in 1 keer geslaagd. De sfeer bij succes mimpen is vriendelijk en ontspannen. Bijna jammer om er niet meer wekelijks heen te hoeven:) Dank voor de leerzame en gezellige lessen!

Geweldig!!

Gister ben ik in 1x geslaagd voor mijn praktijk examen. Ik heb gelest bij Frank, voor mensen die het eng vinden of last hebben van faalangst ga lessen bij Frank!!! Frank is een rustige maar vooral vriendelijke man en waar je ook zeker mee kan lachen. Onder het lessen verteld hij ook veel over de theorie waardoor als je start met het leren van je theorie al veel zal herkennen. Frank laat zien dat fouten maken niet erg is maar het juist leermomenten zijn, als een les bijvoorbeeld een keer niet lekker is verlopen laat hij je toch altijd met een fijn gevoel de auto uitstappen. Bedankt voor alles.

Uitstekende instructie en service.

De instructeur geeft altijd heldere uitleg bij alle instructies en situaties die zich voordoen en is altijd geduldig en vriendelijk. Mimpen is vlot en makkelijk bereikbaar per telefoon en bereid mee te denken als zich iets onverwachts voordoet (ziekte, problemen met betalingen). Ik raad iedereen aan bij Mimpen te lessen.

Fantastische rijschool, met name mijn ex-rij instructeur Mike. Altijd lol in de auto en heel leerzaam. Vooral was het voor Mike ook spannend de eerste keer in verband mijn zicht van 50%. Maar dit was helemaal geen probleem. Vanavond drinken we allebei een bacotje om het te vieren.. bedankt rijschool-Succes-Mimpen en Mike!

De kennis en ervaring van Succes-Mimpen en met name At van Toor spat er vanaf!

Ik heb rijlessen gevolgd bij Succes-Mimpen. Ik ben harstikke tevreden over hoe ik les heb gekregen. Met name mijn rijinstructeur ‘At van Toor’ heeft mij zoveel vertrouwen gegeven. Ik kan u deze rij instructeur en de rijschool zeker aanraden. De ervaring en kennis spat er van af! Ik ben echt onwijs goed begeleid.

Goede sfeer en begeleiding

Zojuist mijn motorrijbewijs gehaald met dank aan Robert en Aart. Er heerst altijd een goede sfeer, nooit negatief maar wel kritisch. Regen-wind is niet vervelend maar uitdagend. Robert is duidelijk en wind er geen doekjes om als iets niet goed gaat, zeker niet vervelend maar alles in het teken van je eigen veiligheid. Het heeft mij in ieder geval geholpen omdat motorrijden niet van nature in mij zit. Ik raad Succes-Mimpen dan ook zeker aan.

Hele leuke leerzame lessen gehad!

Ik ben met plezier naar mijn rijlessen gegaan, Mike heeft mij helemaal klaar gestoomd voor het examen. En mede door hem heb ik het in 1x gehaald! Top rijschool met goeie instructeurs!

Zeer fijne lessen gehad bij rijschool Succes Mimpen. Frank was een hele goede coach tijdens het rijden met veel ervaring. De sfeer was altijd gezellig en zijn manier van les geven geeft je veel zelfvertrouwen. Frank laat je goed zelf nadenken over situaties waardoor je goed zelfstandig leert autorijden. Ik ben heel blij dat ik deze rijschool gekozen heb en kan niet wachten om zelf achter het stuur te gaan zitten.

Goede ervaring!

Na vervelende ervaringen bij een andere rijschool ben ik bij Succes-Mimpen terecht gekomen. Ondanks dat ik het soms een beetje langzaam vond gaan, heb ik wel een goede ervaring gehad en de rijlessen als prima ervaren. Met hulp van Frank ben ik dan ook in 1x geslaagd.

Van angstig tot in 1x geslaagd!

Ooit stapte ik als angstige meid in bij Frank, nadat ik rij-angst had ontwikkeld na een nare ervaring bij een oude rijschool. Met goede zorgen, wijze gesprekken en veel humor ben ik vervolgens in 1x geslaagd! De rijschool en dus Frank zetten goed en veilig kunnen rijden, en vertrouwen in jezelf, boven alles.

Goeie tijd gehad met Mike bij succes-Mimpen!

Lessen met Mike was elke keer weer een feest. Gezellig, lachen, grappen en lekker auto rijden. Mike is een goeie instructeur die alles goed en rustig uitlegt en ervoor zorgt dat je het ook daadwerkelijk begrijpt. Dankzij Mike ben ik in een keer geslaagd. Bedankt Mike, ik wens je het aller beste toe! :)

erg tevreden

onlangs een wat stroef begin en vertraging door de corona ben ik erg tevreden. Met behulp van Frank ben ik in 1 keer geslaagd. Ik heb ontzettend veel geleerd en het was altijd gezellig in de auto. Ik raad succes mimpen zeker aan

Heel goed gezellig en doelgericht

Ik heb erg naar me zin gehad bij de rijschool een hele fijne sfeer en toch heel goede rij lessen ben erg blij het hier geleerd te hebben en ook meden door Frank in een keer geslaagd ik raad succes mimpen erg aan

Super goed!

De instructeur was super! Alles werd duidelijk verteld en hielp waar het kon! Echt een super ervaring! Raad het zeker aan!

Goede rijschool en mooi eindresultaat!

Na erg veel gezellige rijlessen te hebben gehad bij succes mimpen ben ik in één keer geslaagd. Mijn rij-instructeur Frank heeft me vertrouwen gegeven en ik vond dat hij fijn en rustig les gaf. Na elke les noemde hij mijn verbeterpunten en dat heeft me geholpen. Ik ben blij dat ik gekozen heb voor succes mimpen en ik zou het iedereen aanraden! Succes!

Hele fijne rijschool

Ik heb mijn lessen bij succes mimpen als enorm fijn ervaren. Frank is een geweldige instructeur die me op mijn gemak heeft gesteld en goed voorbereid heeft. Mijn zus en ik zijn beide leerlingen van hem geweest en zijn beiden in 1 keer geslaagd. Wij willen Frank hier erg voor bedanken.