BESTE rijschool ooit!

In 1x geslaagd voor scooter rijbewijs en nu in 1x geslaagd voor auto rijbewijs!!

Erg fijne rijschool, ik raad hem zeker aan

Na slechte ervaringen bij een andere rijschool is mij door anderen succes-mimpen aangeraden. Heb snel en met veel plezier mijn rijbewijs gehaald.

Ik raad Succes Mimpen zeer aan!

In één keer geslaagd voor mijn brommer praktijk! De lessen waar snel geregeld en met heel aardig, betrokken instructeurs. Zeker aan te raden! Binnen twee weken was het geregeld, van het eerste belletje tot het slagen. Dank!

Hele fijne en goede rijschool!

Hele prettige rijschool met goede rijinstructeurs. Enorm gezellig in de auto maar ook echt goede begeleiding. Ben elke les ingegaan met een goed gevoel en veel plezier. Kreeg ook veel vertrouwen door de lessen. Frank, enorm bedankt voor alle lessen en dankzij jou heb ik mijn rijbewijs gehaald! Grote aanrader voor iedereen.

Ik heb veel geleerd

Ik heb een goede en fijne tijd meegemaakt en veel geleerd van rij-instructuur At van Toor.

Mijn ervaring was geweldig

Fijne Rijschool, zeker aan te raden! Door goede begeleiding te hebben gehad van Frank en met veel plezier te hebben gelest, heb ik nu mijn rijbewijs gehaald. Frank, Jennifer en de rijschool bedankt voor alles!

Goede tijd gehad bij Succes-Mimpen

Wat een fijne rijschool. Ik heb voor mijn motor bij Robert en Aart gereden. Beiden altijd positief kritisch. Er was altijd een goede sfeer tijdens de les. Bij successen juichen ze mee en bij baalmomenten beuren ze je weer op. Nu mag ik lekker zelf rijden en dan gewoon voor de koffie nog even terug.

Helemaal top

De rij instructeur At van Tor is echt een topper. Ik heb zo veel van hem geleerd. Ik reed eerst bij een andere rijschool en daar is alles mij verkeerd aangeleerd dus moest At mij weer opnieuw kneden en dat is hem gelukt. Hij heeft super veel ezelsbruggetjes en veel voorbeelden wat er fout kan gaan. Zeker een top rijschool dus.

Een rijschool met humoristische, maar serieuze en kwalitatieve lessen!

De afgelopen maanden heb ik mogen lessen bij Frank. Frank is altijd in voor een praatje, maar zorgt er ook voor dat het veilig blijft en dat de leerling een fijn gevoel krijgt in de auto. Hij geeft je inzicht in eventuele fouten en tips over hoe je deze in de toekomst op kunt lossen. Kortom in alle opzichten een excellente rijleraar!

Goede rijschool, alles erg duidelijk en goed uitgelegd en altijd gezellig!

Goede rijschool met fijne instructeur

Bij Succes-Mimpen terecht gekomen na een aanbeveling van bekenden. Zeer tevreden met mijn instructeur Mike, die zelfs op zijn vrije dag nog een rijles en examen met mij wilde doen. Rijlessen waren gezellig maar ook altijd serieus er wordt altijd naar iets toe gewerkt waardoor elke rijles nuttig is en voldoening geeft. Aan het begin van een rijles wordt altijd verteld wat je gaat doen. Als je zelf bepaalde onderdelen wilt oefenen kan dat ook. Wat ik erg fijn vond van Mike is dat hij altijd rustig blijft en je zelf de keuze geeft of je bepaalde oefeningen nog een keer wilt doen of dat je iets anders wilt gaan doen. Alles bij elkaar raad ik Succes-Mimpen zeker aan. Examen heb ik in één keer gehaald. Van tevoren goed voorbereid en met zelfvertrouwen het examen gedaan.

Helemaal top gewoon

Echt een top ervaring gehad met mike. Rijlessen waren altijd gezellig en alles werd erg goed uitgelegd. Als er dan alsnog iets niet duidelijk was kon er zoveel geoefend worden als je wilde. Het was ook altijd duidelijk wat je in die les zou gaan doen. Toen we dichter bij het examen kwamen mocht ik ook zelf zeggen wat we in de lessen extra gingen oefenen, zodat ik uiteindelijk met een goed gevoel het examen in ging. Ik kan uiteindelijk geen andere rijschool beter aanbevelen dat Succes Mimpen.

Hele fijne rijschool!

Ik ben begin dit jaar begonnen met rijlessen bij Succes-Mimpej. Ik heb gelest bij At en eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad! Duidelijke uitleg met een goede opbouw van de lessen en uiteindelijk in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs.

Een goede rijschool met prettige instructeurs

Ik heb rijles gehad bij Frank, een fijne en duidelijke instructeur met goede feedback. Punten die minder goed gingen veel geoefend en daarom in een keer geslaagd. Mijn ervaring met deze rijschool is daarom zeer positief en raad het zeker aan.

Het kan zelfs in één woord: super!

Inmiddels is het ruim anderhalve week geleden dat ik geslaagd ben en het is eindelijk een beetje bezonken. Ook het hele proces, vanaf de eerste tot en met de laatste rijles. Ik kan me elk detail nog herinneren maar dat zal ik jullie besparen. Het komt erop neer dat ik als perfectionist erg geconfronteerd werd met m'n eigen "zelf-veeleisendheid", maar dat At van Toor mij zo goed heeft weten te begeleiden en precies wist wat ik nodig had. Hij beheerst de kunst van het aanvoelen wat iedere individu nodig heeft, denkt met je mee. Geen enkele vraag is dom, elke les begint met een schone lei. Dat alles is echt goud waard! En nee, ik heb gewoon geen verbeterpuntjes, hoe cliché dat misschien ook klinkt... Ik voel me zelfverzekerd, veilig en ontspannen op de weg en daar ben ik Succes-Mimpen dankbaar voor!

ik heb een hele goed ervaring met Succes Mimpen!

Ik heb goeie fijne en gezellige lessen gehad!

Super.

Ik heb bij aart 8 uur gereden met de aanhanger en ben van het begin tot het einde super begeleid. En daardoor ook in 1 keer geslaagd, dus zeker een aanrader om hier jou lessen te nemen!

Top rijschool !

Bij Succes Mimpen motorrijles gehad. Ze hebben een hele fijne manier van lesgeven met veel geduld en de nodige humor, altijd bereid om het nog een keer uit te leggen. Examen doen ga je pas als je er ook echt klaar voor bent. Dan je heb je ook de beste kans dat het in één keer goed gaat. Wat echt een pluim waard is, is dat ze na het tijdelijk stoppen van de examens bij het CBR (Corona) zo enorm hun best hebben gedaan om voor leerlingen toch op tijd een examenplek te vinden. Echt super. Een goede rijschool die kwaliteit levert en aandacht voor je heeft ! Aanbevelen?

Altijd gelachen en veel geleerd

Lessen waren altijd gezellig en het autorijden wordt op het juiste tempo aangeleerd. Altijd fijn gevoel in de auto. Kan natuurlijk ook niet anders met Joel als instructeur!

Super!

Ontzettend goede ervaring gehad bij Succes-Mimpen. Zelf had ik Frank als rij instructeur. Ik vond de lessen altijd erg goed. Er wordt duidelijk uitgelegd wat beter kan en je focust goed op punten waar je wat minder goed in bent. Er is veel geduld en dat is erg fijn. Zelf heb ik ook problemen gehad mijn gezondheidsverklaring van het CBR. Ik ben hiermee erg goed geholpen door Succes-Mimpen. Ze deden duidelijk hun best om alles goed te laten aflopen. Deze rijschool is dus echt een aanrader!

In één woord geweldig!

Vorige week geslaagd voor Code 95 en vandaag geslaagd voor rijbewijs C. Geweldige lessen gehad van Thieu. Hem absoluut zo mogelijk nog meer grijze haren bezorgd. ;) Rijschool die zijn naam eer aan doet. Vakkundig, rustig en plezierige lessen. Aanrader!

Fijne lessen

Heel erg naar me zin gehad met lessen goede sfeer. Mike Laan is een goede leraar, hij heeft geduld, denkt mee en luisterd. Wel wat langer over gedaan vanwege corona en een adhd rijtest wat zorgde voor vertraging maar door mike in een keer geslaagd :)

Kreeg plezier in het auto rijden

Eerst zat ik bij een andere rijschool, maar hier kwam ik iedere keer gefrustreerd van thuis. Toen overgestapt op At van succes-Mimpen en heb ik weer plezier in het auto rijden gekregen. Ook heb ik veel tips gekregen die erg nuttig waren waardoor ik zelfverzekerd nu auto kan rijden.

Je krijg de tijd voor alles wat je moet doen. Het wordt goed uitgelecht. Als je het niet begrijpt dan leggen ze het gewoon nog een keer uit. Ik was vooral blij met mij rijinstructeur Mike. Hij neemt de tijd lecht leuk uit en doet het voor als je dat wil. Ik zou hem een 10 geven voor uitleg en behandeling. Gewoon super blij met deze rijschool.

Gewoon in alles super!

Onze zoon was bij een andere rijschool en daar 2 keer gezakt. Hij had last van faalangst. Ons werd Succes Mimpen aangeraden . We hebben contact gezocht en vanaf seconde 1 was het een warm bad. Fijn contact, een leraar, die onze zoon zijn verkeerd aangeleerde dingen afleerde en hem met enorm geduld steeds weer motiveerde en heldere facturen. Er werd ook regelmatig nagevraagd of we tevreden waren en dat waren we! Afgelopen vrijdag heeft onze zoon zijn rijbewijs gehaald en we hebben onze dochter meteen aangemeld. We kunnen deze rijschool iedereen aanraden!