Kwalitatief hoog!

Gestart hier met motorrijlessen op aanbeveling via een kennis. Gelijk goed terecht gekomen en bij Robin gestart met lessen. Warm ontvangst, en alle lessen zijn inhoudelijk heel sterk waarin de theorie goed wordt uitgelegd en hierna ook toegepast wordt tijdens het rijden, met korte evaluaties tussendoor. Kwaliteit hoog in het vaandel binnen deze rijschool waardoor ze hun kennis heel goed kunnen overdragen en je andere inzichten kunnen bieden wanneer je ergens tegenaan of vast loopt. Uiteindelijk ook hierdoor in één keer voor alles geslaagd. Zeker een aanrader om in één keer je rijbewijs te halen!

Professionele en leuke rijschool

Succes Mimpen heeft goede instructeurs en er hangt een gezellige sfeer. De lessen zijn leerzaam en er is altijd tijd en ruimte voor vragen en uitleg. Ik heb veel geleerd van Mike, hij is altijd kalm en doet dingen voor, als je dat wilt. En de lessen waren heel gezellig! Ik zal dat wat ik geleerd heb meenemen naar Groningen, Mike... Ook vind ik anderhalf uur durende lessen echt top. Ben vandaag in 1x geslaagd, heel erg bedankt daarvoor, Mike en Succes Mimpen!

Prima rijschool

In het begin had ik een rijinstructeur waarmee het niet echt klikte. Ik had het toen aangegeven maar ik zou nog even moeten proberen en later nog aangeven als ik wilde veranderen van rijinstructeur. Dat had ik niet gedaan, en na m’n TTT heb ik door de goeie service toch een andere rijinstructeur gekregen waarmee het wel goed klikte. Nu ben ik geslaagd en heb er twee keer over gedaan.

Top rijschool

Fijne en goede rijschool. Nemen de tijd voor je als je vragen hebt. De lessen zitten goed in elkaar en ze waren alltijd heel behulpzaam. Vriendelijke en goed opgeleiden mensen. Top ervaring, top rijschool.

Leuk en leerzaam

Ik ben overgestapt naar Succes-Mimpen nadat ik het bij een andere rijschool niet had gehaald. Ik werd bij Succes-Mimpen goed opgevangen en ze hebben mij de juiste instructeur gegeven om verder te helpen. Ik heb mij altijd om mijn gemak gevoeld tijdens de lessen en ben bij Succes-Mimpen vervolgens in 1x geslaagd!

top rijschool

hele goeie rijschool. instructeur mike was heel relaxed en duidelijk in waar ik me in moest verbeteren en opbouw van de eerste les tot me examen. hij heeft me goed geholpen

Ik geef succes-mimpen een 10!

Rijlessen worden gemakkelijk ingepland via een app en de communicatie is ook erg goed. Ik heb zelf bij Frank gelest. Super ervaren behulpzaam. Voelde me op mijn gemak naast hem en heb veel geleerd. Was daardoor goed voorbereid op mijn examen en ben toen in één keer geslaagd!

Top heel leuk

Was hele mooie ervaring om me rijbewijs te behalen, ik dacht dat ik al kan rijden maar me instructeur heel gezegt dat ik kan wel auto rijden, maar niet veilig, dus mijn instructeur heeft mij veilig rijden geleerd. Instructeur Mike Mvg Mantas Baranauskas

Hellemaal top

Heb mijn e achter de b gehaald in een keer duidelijke uitleg En ze nemen echt de tijd voor je Alles snel geregeld en goede communicatie wanneer je lessen zijn en wanneer je afrijd Alles goed geregeld

Leerzaam en gezellig!

Mike was een hele gezellige rij instructeur waar ik veel van heb geleerd! Voelde me ook altijd veilig in de auto! Nogmaals bedankt :)

Top ervaring!

Ik heb mijn lessen bij Mike gedaan en ik heb dit als fijn ervaren. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd en er werd ruim de tijd voor genomen. Ook was er altijd ruimte voor vragen. Zeker een goede ervaring!

Een ervaring om op terug te kijken

Allereerst, Mike is een geweldige instructeur. Hij geeft alles netjes aan en is heel kalm. Fijn om naar te luisteren. Niet te gehaast en heeft ook een oor voor de leerlingen. Overlegt alles en vraag hoe het met je gaat :) Dankjewel Mike voor alle leuke lessen en misschien zien we elkaar nog wel een keer ;).

Top!!

Ik ben in 1x geslaagd en ben super tevreden over de rijlessen die ik gevolgd heb. Frank is echt een goede rij instructeur en ik zou iedereen aanraden om je rijbewijs te halen bij Succes-Mimpen.

Uitstekend, top instructeur!

Goede rijschool. Ik had als instructeur Mike, een aardige en rustige man. Luistert goed en stoomt je snel klaar voor je rijexamen!

Goede ervaring!

Ik had een fijne rij-instructeur, die veel geduld had en alles duidelijk uitlegde. Het was fijn om les te krijgen van Mike en zal hem zeker aanbevelen voor andere mensen.

Super rijschool

Super rijschool met een super instructeur. Alles op mijn eigen tempo heeft er voor gezorgd dat ik in 1 keer geslaagd ben op 17-02-2022. Mike, hartstikke bedankt voor je ontspannen en gezellige rijlessen.

Geweldig.

3 weekjes geleden begonnen met Aart van Toor aan het E achter B rijbewijs en vandaag 17-02-2022 geslaagd! Goeie communicatie. Nemen echt de tijd voor je. Zinvol. En positief! Bedankt Aart !

Ik ben heel erg tevreden over de rijschool en de rijlessen die ik heb gekregen. Alles werd stapje voor stapje uitgelegd waardoor het niet in één keer heel veel was, dit vond ik persoonlijk heel erg fijn! Mijn praktijkexamen in 1x gehaald met dank aan Mike van der Laan!

Op een prettige en fijne manier auto leren rijden.

Ik heb leren auto rijden in stapjes wat achteraf zijn vruchten heeft afgeworpen. Doordat ik alles stap voor stap deed kreeg ik niet alles in 1 keer op mijn bord geschoven en had ik de tijd om te leren. Naarmate de lessen volgde kreeg ik voor elk apart onderdeel (bv. Bijzondere verrichtingen, kijkgedrag etc.) uitleg en tips om zo veilig mogelijk deel te nemen in het verkeer. Dit alles heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ik op 11-2-2022 mijn rijbewijs heb gehaald (cbr Zoetermeer). Mede mogelijk gemaakt door rij instructeur Mike van der Laan!

Goede rijschool en rijlessen!

Mijn ervaring met de rijschool is super goed en ik raad de rijschool zeker aan! Rij-instructeur Mike legt alles rustig en duidelijk uit, wat erg fijn is als je het moet leren.

erg goede rijschool

Goed begeleid en veel geleerd in korte tijd.

Uitstekende begeleiding

Vanaf het begin dat ik begon tot aan het eind zeer goede begeleiding gekregen tijdens het rijen. De gezelligheid maar ook serieusheid wanneer het nodig was, maakte dit tot een zeer goede ervaring. Bedankt!!

Geweldige service

Heb vandaag mijn aanhanger rijbewijs in 1x gehaald. Ben super tevreden met de lessen van Aart. Alles perfect geregeld. Bedankt

Een goede rijschool.

Ik heb de lessen bij Succes-Mimpen als fijn ervaren. Er wordt goed meegedacht aan een passende oplossing. In de auto is er ruimte voor een goed gesprek waar de instructeur (Frank) goed naar luistert en ook ruimte voor een grapje. Je wordt met veel oefenen helemaal klaargestoomd voor het rijexamen. Ook gaat het inplannen van de lessen flexibel en wordt er meegedacht. Bedankt voor alle lessen en vertrouwen.

Super fijne en goede school

Was altijd gezellig en ik had altijd zin om weer te gaan lessen. Tegelijkertijd ook super goed, heel veel geleerd en kwaliteit staat op nummer 1! Echt heel erg aan te raden!