Zeer tevreden over mijn rijinstructeur!

Ik ben iemand die erg angstig was voor autorijden en vooral hele erge zenuwen had voor het afrijden. Mijn rijinstructeur Frank heeft mij er echt doorheen geholpen en wist precies hoe hij mij hiermee kon helpen. Er wordt echt gekeken naar een aanpak dat voor jou helpt. Met enorm veel geduld werd ik hiermee geholpen en is het me gelukt toch mijn rijbewijs te halen! Ik ben super tevreden over hem en zal hem aan iedereen aanraden.

een goede rijschool die je echt zelfstandig leert rijden

Mijn eerste les heb ik bij Aart gehad en daarna bij Frank verder gegaan. Goede instructeurs die je proberen te leren kennen door gesprekken tijdens het rijden. Serieus, professioneel en toch ook ruimte voor humor. Ik heb een goede tijd gehad met Frank. Omdat hij mij leerde kennen kreeg ik feedback wat voor mij werkte op het juiste moment. Dit alles heeft mij zelfstandig leren rijden. Mimpen bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super goede en fijne begeleiding!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig hoe de instructeurs je stap voor stap vooruitgang brengen in je rijvaardigheid. Deze is door de jaren bij ons gezin als rij school het beste geweest.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele fijne ervaring met de rijschool, fijne lessen gehad waarin humor met serieus werd verdeeld. En het echt hele leuke lessen waren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een erg goede ervaring gehad met deze rijschool. Ik heb het bromfietspraktijkexamen in één keer gehaald na 5 uur les te hebben gehad van Aart. Je krijgt genoeg complimentjes, maar er wordt ook professioneel en kritisch gekeken naar wat beter kan (en wat je al kan). Ik had voor het examen al een rustig gevoel waardoor ik een relaxede rit heb gereden. Kortom: een top rijschool

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn rijinstructeur bij Succes Mimpen heeft mij ontzettend goed begeleid bij het behalen van mijn rijbewijs! Heel erg bedankt voor alle leuke lessen en alles wat ik geleerd heb!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en top hulp bij vragen. In de praktijk en ook bij de theorie. \r\nZeer gezellige instucteurs en hebben veel geduld bij het uitleggen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele goede rijschool! Ik heb hier veel geleerd, doordat de instructeur goede en duidelijke uitleg geeft. Daardoor heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald. Daarom raad ik deze rijschool zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne rijlessen gehad, het was altijd erg gezellig in de auto met Ad van Toor. \r\nBedankt voor de rijlessen, heb nu echt het vertrouwen dat ik kan autorijden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze rijschool is zeker een aanrader. Mijn rij instructeur had altijd geduld en het was altijd gezellig in de auto. Ik heb mijn rijangst kunnen overwinnen en in 1 keer voor mijn rij examen geslaagd. Mijn rij instructeur was Mike.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super gezellige instructeur! Mike heeft mij enorm veel zelfvertrouwen gegeven tijdens het auto rijden in een vrij korte tijd! Zeker een aanbeveler!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed officiele rijschool waar ze alles netjes volgens een soort stappenplan doen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Communicatie is erg goed, en rijinstructeurs geven goede tips.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn rij instructeur Mike was ontzettend tof, legde alles rustig uit en ondersteunde mij bij alles ontzettend goed. Fijne auto\'s om in de rijden, mijn rijbewijs vrij rap gehaald bij deze goede rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik Heb bij succes mimpen met veel plezier leren auto rijden. Toen mijn theorie op punt stond van verlopen (omdat ik eerst bij een andere rijschool heb gereden). Hebben ze er alles aangedaan om mij nog een keer het examen te laten doen. En dit met Succes. Een geweldige snelle en professionele service.\r\nMijn Rijinstructeur: At van Toor

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool die alles goed geregeld heeft. Goed getrainde instructeurs die veel weten. Echt een aanrader voor de omgeving van Waddinxveen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd met plezier gelest zowel voor men aanhanger als motorrijbewijs. \r\nNemen de tijd voor je. Ik raad iedereen aan om daar voor zen rijbewijs te gaan!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind dit echt een top rijschool! Ze nemen de tijd voor je, en mijn rijinstructeur legde alles heel goed uit.\r\nZe geven niet op.\r\nEen betere rijinstructeur is er niet dat die ik gehad heb, de lessen waren altijd gezellig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke en gezellige lessen gehad bij At van Toor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het schrijven van deze recensie voelt als het afsluiten van een prachtig hoofdstuk. Ik heb rijlessen gevolgd bij At van Toor en wil hem en de rijschool op deze manier nog een keer bedanken. De communicatie met de rijschool, maar ook zeker met At verliep goed en vlot. Het plannen van een rijles is zeer gemakkelijk. Dit is flexibel en afspraken worden net als de facturen digitaal afgehandeld. \r\n\r\nIk heb mij vanaf de eerste rijles met At op mijn gemak gevoeld. Hij heeft gevoel voor humor, heeft geduld voor de leerling en weet op een zeer duidelijke manier de fijne kneepjes van het autorijden uit te leggen. Elke rijles uit uiterst gezellig. Tijdens de lessen is At altijd in voor een praatje, heeft hij interessante verhalen en af en toe zelfs een wijze levensles. Hij geeft duidelijke feedback door jou eerlijk te vertellen waar iets mis is gegaan en wat je hieraan kunt doen. Door middel van het tekenen van een situatie op papier probeert At dit te verduidelijken zodat je bij een dergelijke toekomstige situatie weet hoe je kunt handelen. Tot en met het rijexamen heeft hij mij gerustgesteld en hebben wij samen waar nodig nog extra handelingen geoefend. Na alle rijlessen en het in een keer behalen van het rijexamen kan ik stellen dat ik dankzij de positieve ervaring de lessen zal gaan missen.\r\n\r\nLees je deze recensie maar heb je ondanks de vele zeer positieve beoordelingen voor mij nog je twijfels? Middels deze beoordeling hoop je ik over te kunnen halen om voor Succes-Mimpen te kiezen! De rijschool biedt verschillende pakketten aan en kijkt samen met jou naar de beste optie. Ik ben ervan verzekerd dat eenieder een geweldige ervaring zal hebben met deze rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De verkeersschool Succes-Mimpen is een echte aanrader voor het volgen van rijlessen. Dit komt mede door de behulpzame en vakbekwame instructeurs. In mijn geval de altijd gezellige At. Daarnaast beschikt de rijschool over uitstekend rijdende en goed onderhouden auto\'s. Zodoende heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald. \r\n\r\nAl met al, biedt deze rijschool dus de juiste middelen om je rijbewijs te machtigen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb net als mijn 2 broers bij succes-mimpen rijles gehad.\r\nAlle drie zijn we in een keer geslaagd. Plus vond dat ik een leuke en leerzame rijinstruteur had. Al met al een echte aanrader

Over Verkeersschool Succes-Mimpen B.V.