Toppie

Voor de E achter de B heb ik prettige lessen gehad bij aart. Tijdens de lessen veel dingen geleerd om goed met een aanhangwagen of caravan op pad te gaan. Ik ben rustiger en bewuster gaan rijden.

Hele fijne rijschool

Ik was in het begin bang om te rijden dus pas op mijn 23e begonnen, in 2 keer mijn rijbewijs gehaald en hele fijne begeleiding gehad van At! At is een fijne, geduldige en kundige instructur. Zeker een aanrader

Prima begeleiding van instructeur Frank

Dankzij de uitstekende begeleiding van de instructeur ben ik geslaagd voor mijn rijexamen. Frank wist altijd precies wat nog aandacht nodig had en zocht verkeerssituaties op om daaraan te kunnen werken.

Ik geef deze rijschool een 10

Ik heb heel fijn bij Frank gelest, waar hij duidelijk maar rustig les gaf. Heb alles in 1x gehaald zonder stress maar met veel zelfvertrouwen

Goede rijschool

Ik heb met frank gereden als mijn instructeur hele aardige man waardoor ik zelf ook op me gemak voelde binnen een keer mijn examen gehaald

In 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs B. Met grote dank aan At, de beste instructeur die ik kon wensen!

Erg goede rijschool

Bij deze rijschool in 1 keer geslaagd! De lessen zijn gestructureerd, en de mensen bij deze rijschool zijn gezellig en meelevend. Zeker aan te raden!

Een uitzonderlijke rijschool!

Rijlessen volgen bij Succes Mimpen bij instructeurs met echt kennis van zaken. Ik had geen betere rijschool kunnen kiezen. :> Bij Robert mijn rijbewijs A gehaald, twee pogingen nodig gehad want de eerste keer zat mijn ego mij een klein beetje in de weg. Tip: Luister goed naar je instructeur of je echt klaar voor een examen bent (!) Door het volgen van lessen bij Frank heb ik mijn rijbewijs B gehaald, waarbij ik (zo als het hoort) bij de eerste poging geslaagd ben. Ik zou het bijna jammer vinden dat ik zo makkelijk geslaagd ben en moest stoppen met lessen. Je kan nooit de perfecte bestuurder worden, maar wel proberen perfectie te benaderen. 9/10 voor heel Succes Mimpen!

Fijne instructeur die echt meedenkt

Zeer goede ervaring bij Mimpen, instructeur Sonja. Denkt echt mee in hoe stof over te brengen, past zich daarbij aan aan deelnemer - helemaal top! Tussentijdse toets - vrijstellingen behaald Examen - gehaald Herexamen - niet nodig gehad Altijd op tijd, flexibel in planning, geen minpunten wat mij betreft!

Een super rijschool

In een keer geslaagd voor beide motor examens. Super begeleiding!

Fijne rijschool!

Hele fijne rijschool om te lessen. Frank heeft zoveel geduld. Is duidelijk en relaxt. En in 1 keer geslaagd! Bedankt!

Top lessen!

In 1x mijn rijbewijs gehaald! Ik heb altijd top lessen gehad bij Succes Mimpen. De sfeer tijdens de lessen was altijd ontspannen en eerlijk en de communicatie was altijd duidelijk. Ook het plannen van lessen was duidelijk en flexibel. In het speciaal wil ik Frank bedanken voor de goede lessen en de humor tijdens het rijden!

Helemaal Top

Dankzij de overstap naar de rijlessen van Frank ben ik nu geslaagd voor mijn examen. Ik kijk er zeker positief op terug en heb echt heel veel geleerd. Bij Frank in de auto is het is er altijd een ontspannen en eerlijke sfeer. Ook het goed vooruit plannen was bij hem heel fijn en zo heb ik geen een rijles gemist. Nogmaals echt heel erg bedankt Frank voor je eerlijkheid, humor en geduld!

Deskundig en enthousiast

Ik heb mijn A2 rijbewijs bij Mimpen gehaalt. Je kan merken dat de docent zelf ook fanatiek motorrijder zijn en het beste beentje met je voor hebben. Je wordt veel aangeleerd over de extra veiligheid die je voor jezelf moet creëren als motorrijder. Ze hebben voor elke vraag een wijs en genuanceerd antwoord. Ik ben erg blij dat ik voor Succes-Mimpen heb gekozen. Robert, Aart en Tjitkse, bedankt voor de leuke lessen en fijne motorrijden. Zie jullie bij mijn A rijbewijs weer!

Goede rijlessen op eigen tempo.

Ik heb mijn lessen gevolgd bij At. Ik heb het erg fijn gevonden hoe hij de lessen aanpakte. Ik vond het autorijden nog vrij spannend aan het begin, hierom kon ik alle vaardigheden rustig opbouwen in plaats van dat ik in het diepe wordt gegooid (zoals ik het hoor op andere rijscholen). Nadat ik de basisvaardigheden had geleerd kon ik alles alsnog op eigen tempo leren zodat ik niet overweldigd werd. Ook werd mij gevraagd als er dingen waren die ik nog extra wilde oefenen, waar ik maar ook erg graag van gebruik maakte. Ik voelde me dus erg gerustgesteld door de manier waarop de lessen verliepen.

Hele fijne rijschool met goede instructeurs

Ik heb hele fijne rijlessen gehad. Mijn instructeurs bleven altijd heel rustig en namen de tijd om het uit te leggen. Ik raad deze rijschool helemaal aan. Er is ook goed contact te krijgen met de rijschool en denken met je mee

Fijne rijschool!

Bij deze rijschool neemt de instructeur uitgebreid de tijd om je te leren autorijden, waardoor ik mij comfortabel voelde en tevreden ben met mijn keuze om hier rijlessen te volgen. Ze stemmen de lessen af op je individuele behoeften en begeleiden je op een enthousiaste manier, wat uiteindelijk heeft geresulteerd in het behalen van mijn rijbewijs in één keer. Ik ben ontzettend blij!

Bij succes mimpen mijn a rijbewijs gehaald, vanaf dag 1 zeer goede begeleiding en een opleiding die op jou word afgestemd. Aart, Robert en Tjitske heel erg bedankt voor alle fijne lessen.

At van Toor examen cheatcode

Zoek je een instructeur met oneindig veel geduld en rust? Vraag om At van Toor! Ik heb enorm respect voor At en hij heeft me geweldig les gegeven en geholpen om mijn examen te halen! Nog eens enorm bedankt At :)

uitstekende rijschool

Bij Succes-Mimpen zit je goed, mijn rij instructeur (At) nam de tijd en bereide me goed voor op me examen door alles op de juiste manier aan te leren, waardoor ik in een keer ben geslaagd. Het was ook niet erg als er een stilte valt tijdens de rijles. Als zou ik opnieuw een rijschool moeten kiezen had ik dezelfde keuzen gemaakt.

Fijn en ontspannen je rijbewijs halen!

Samen met At een lange tijd lessen gehad. Wegens school kon ik geen rijlessen volgen omdat ik het te druk had. Toch na het weer op te pakken zijn we samen hard aan de bak gegaan om dat roze pasje binnen te halen. Na enkele weken weer te rijden heb ik in 1x het examen gehaald! At ontzettend bedankt voor de lessen, de tijd en moeite die je in me hebt gestoken!

Mijn zoon Joey is overgestapt van rijschool! En kwam zo bij Frank terecht frank heeft hem super begeleid en geduld met hem gehad! Het resultaat van lessen bij succes mimpen is voor Joey in 1 x geslaagd!!!!

Simpelweg geweldig

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad bij deze rijschool. Een betere in instructeur dan At kon ik niet wensen, enorm bedankt!

Altijd gezellig en een hele fijne instructeur.

Ik heb een hele fijne tijd gehad bij rijschool Succes Mimpen. Frank was mijn instructeur en hij geeft super fijn les! De les was altijd gezellig, maar ook serieus als dat nodig was. Ik kan iedereen aanbevelen om bij Succes- Mimpen rijles te nemen.

Ontspannen auto leren rijden

Altijd top les gehad, alles duidelijk en op mijn eigen tempo uitgelegd. Ik en allebei mijn zussen zijn in een keer geslaagd!