Goede ervaring.

Betrouwbar, vriendelijk en goede service.

Alles prima, zoals het hoort.

Vriendelijk te woord gestaan en afspraak kunnen maken. Tijdig hiervan een herinnering ontvangen en een en ander prima binnen de afgesproken tijd uitgevoerd.

Goede uitleg, prettige communicatie, komen afspraken na.

Service is erg goed. Bij tijdig reserveren altijd leenauto beschikbaar. Komen afspraken na.

Betrouwbaar bedrijf, vriendelijke mensen, wordt altijd goed geholpen.

Zoals gewoonlijk erg goed

Al klant sinds 2005 en altijd goede services geleverd.

Geweldige service

Altijd eerlijk , geen onnodige reparaties , altijd super tevreden

Professioneel en klantvriendelijk

Zelf 42 jaar actief in de autobranche werkzaam (geweest). Eerst mijn auto's bij ander bedrijf in Grave laten keuren. Deze werden altijd afgekeurd op ruitewisserbladen ( zelfs bijna nieuwe !). Dacht eens ergens anders te proberen dus bij van Keijsteren. Correct geholpen. Het geconstateerde afkeurpunt was 100 % terecht (o.a. remmen achter). Herkeuring was gratis. Dit is gewoon eerlijk zaken doen met goede uitleg. Dat verdiend een 10 !

Zie onder

Vriendelijk en deskundig, meer hebben mijn auto en ik niet nodig!

zoals altijd prima geholpen!

Snel geholpen, goede communicatie

We konden snel terecht, met leenauto. Het benodigde onderhoud werd als altijd eerst telefonisch overlegd, waarbij ook werd aangegeven wat direct noodzakelijk was en wat wellicht al verstandig zou zijn. Onderhoud en reparaties werden vervolgens binnen 24 uur geregeld. We zitten al jaren bij Van Keijsteren, ze leveren altijd goed werk.

Ik ben heel tevreden.

De informatie verstrekking prima. De afhandeling van de reparatie of beurt is betrouwbaar. Het personeel is correct en beleefd.

prima service

Klantvriendelijk en accuraat

Keurige snelle service

Stadslicht kapot, kon erop wachten voor wisseling. Helaas was de fitting doorgebrand, deze werd besteld en na n paar dagen keurig telefoontje dat ik deze kon laten inzetten. Kon er ook op wachten. Alles netjes verlopen.

Erg klantvriendelijk

Erg prettige samenwerking

Prima check up

Bij aanschaf van een nieuwe occasion kon ik deze als vaste klant gratis even door laten lichten. Erg prettig!

Fijn en vertrouwd adres, prettige en eerlijke benadering ...

Prima service, voor ons een vertrouwd adres. Worden altijd snel en goed geholpen ... Hebben twee auto's in onderhoud.

wederom weer snel en goed geholpen door CarXpert van Keijsteren. Ik was er al lang niet meer geweest ,ze blijven hun best doen voor jouw.

fijne service en fijne professionals

handig, dicht in de buurt en fijne communicatie met klant!

Fijne service!

Fijne snelle service!

Goede service met vriendelijk personeel

Ze staan altijd voor je klaar, helpen je met ideeën en goede snelle oplossingen voor je auto probleem

Vriendelijk en kennis van zaken.

Altijd vriendelijke benadering, goed overleg betreft onderhoudsbeurt en ook tijd nemend buiten gemaakte afspraken.

Betrouwbare Garage

Ik ben altijd vlot geholpen en bij reparaties zijn de kosten altijd vooraf helder, dus geen verrassingen bij het ophalen van de auto. Zowel mijn vrouw als ikzelf komen graag bij deze garage.

Ik ben heel tevreden over deze garage

altijd heel vriendelijk geholpen.

Zeer prettige ervaring.

Zeer prettig bedrijf Vriendelijk en deskundig personeel. Goede communicatie.

Kooikersweg 5 5361 VA Grave