Heel erg goed

Klantvriendelijk en heel behulpzaam.

Prima en langjarige service ...

Een halve eeuw vakkundige zorg met een menselijke en technische benadering. Een blijvertje; ook in de toekomst.

Goede service en advies

Er staat altijd een ruilauto en bellen me altijd op als er hoge kosten te verwachten zijn of dat het nog zin heeft reparaties uit te voeren, dat geeft een goed vertrouwen. wordt altijd netjes te woord gestaan.

Zeer service en klantgericht bedrijf.

Iedereen denkt altijd mee voor beste oplossing. Goede uitleg van werkzaamheden. Erg klant vriendelijk!

klantvriendelijk

altijd meedenken met mij als klant. je kan er afspraken mee maken!

Klantvriendelijk, meedenkend en goede communicatie

Zeker het onderhoudsplan is zeker de moeite waard. Goede communicatie en de afgesproken prijzen liggen meestal lager. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het hoger is. Kapotte onderdelen krijg je nog altijd te zien en dat geeft vertrouwen.

prima service

zie hieronder.

Moest weer terug omdat er een angstaanjagend bericht op het scherm verscheen over alle 4 de banden. Er bleek een fout gemaakt te zijn in de software.

Al 22 jaar de vertrouwde garage voor vakmanschap

Voor mij zijn persoonlijk contact, betrouwbaarheid en Vakmanschap belangrijk. Dat vind ik al 22 jaar en 2 generaties samen onder een dak bij CareExpert van Keijsteren.

Betrouwbaar, vriendelijk en goede service

Volgens afspraak, vriendelijk en transparant over uitgevoerde werkzaamheden en prijs.

Goede ervaringen

Wordt snel en goed geholpen Zijn altijd vriendelijk

Goede en snelle service

Worden altijd snel en netjes geholpen,

Snelle en goede service.

Op maandagochtend belde ik over een acuut probleem met de uitlaat. Ik kon die ochtend al terecht en gelukkig bleek het simpel te repareren. Het is diezelfde dag nog opgelost. Heel fijn!

Altijd alles keurig volgens afspraak

Ik heb hier nog nooit de auto gebracht een bij het afrekenen voor een verrassing komen te staan. Alle mankementen aan de auto en de daarbij horende kosten worden eerlijk besproken voordat de reparatie plaats vindt.

Heel prettig en klantgericht

Fijn vriendelijk professioneel bedrijf

Goed en fijn verholpen

Helder en vlot geholpen

Goede en duidelijke afspraken over werkzaamheden en globale kostenberaming.

Service is geweldig

Goede communicatie met klant

Zorgvuldig uitvoeren reparaties.

Prima service en goede communicatie.

Mijn reparatie is goed uitgevoerd en mijn extra aangegeven probleem is ook meteen goed verholpen.

krijg steeds meer t gevoel,dat er onkosten gezocht worden door het bedrijf

Vroeger kwamen we altijd met 2 auto`s voor de keuring en dergelijke en waren de bedragen,die daarna betaald moesten worden altijd redelijk. maar een aantal jaren geleden(ongeveer toen de zoon het bedrijf over ging nemen)kwamen er bij elke keer dat we kwamen,steeds meer onkosten die de pan uitrezen.Als ik dan de prijzen na keek op de factuur,werd er echt teveel aan verdiend. Toen ik daar dan melding van maakte,werd er een verschil terug betaald,want het klopte wat ik zei. Iedereen mag winst maken maar dit ging nergens meer over. Of worden er werkzaamheden "verzonnen"waar ik mijn twijfels over had,die vaak niet eens nodig waren,of nog wel een tijdje konden wachten. Ik denk dat ze hopen,dat er mensen komen,die weinig of geen verstand van auto`s hebben,waar dan flink geld aan verdiend kan worden,en die hun dan op hun woord geloven..en dat is superjammer want nu gaan we hier niet meer naartoe, het vertrouwen is er niet meer..

Goede ervaring.

Betrouwbar, vriendelijk en goede service.

Alles prima, zoals het hoort.

Vriendelijk te woord gestaan en afspraak kunnen maken. Tijdig hiervan een herinnering ontvangen en een en ander prima binnen de afgesproken tijd uitgevoerd.