Afgelopen najaar een winterbeurt laten uitvoeren bij mijn BMW 650F. Erg tevreden over de uitvoering en het resultaat. Motor loopt weer als nieuw. Tijdens de onderhoudsbeurt kwamen een paar dingen aan het licht en voordat de reparaties en/of nieuwe onderdelen erop gezet werden kreeg ik sms met de vraag of de handelingen uitgevoerd mochten worden. Dit alles keurig netjes met prijsopgave. Goede service!

• Reden bezoek Onderhoud

Een erg mooie Dragstar gekocht bij Wim ter Braake. super netjes in prijs en staat! ook met aanvullende opties erg meedenkend!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Bestelling van een Kawasaki-motorhoes is in alle opzichten keurig verlopen. Mensen denken met je mee en handelen alles zeer correct af. Het is dat de afstand van Nijeveen tot Weert zo groot is, anders was dit mijn dealer!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Voor ons een eind weg, maar na een eerste aankoop in 2007 ging ik toch als eerste op de website kijken. Leuke machine gezien, snel een reactie op wat vragen. Proefrit en aankoop gingen gemoedelijk. Positieve ervaringen weer. Ga zo door.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

goed en plezierig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe motor

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Ik heb zeer positieve ervaringen met Wim ter Braake motoren, altijd zeer prettig geholpen. Meerdere malen ben ik gewoon gaan kijken wat ze op voorraad hadden, zowel naar motoren als kleding etc. waarbij ik absoluut niet het gevoel had van \'ik ga deze klant iets verkopen\', waar ik persoonlijk een hekel aan heb.. Ze hebben me rustig rond laten kijken door het grote assortiment van producten die ze op voorraad hebben en kon ik met mijn vragen prima bij iemand terecht, waar mijn vragen op een deskundige manier werden beantwoord. Kwaliteit van de producten zijn ook super, prijs technisch zijn er natuurlijk producten die goedkoper elders te vinden, maar die verkopers hebben alleen een webshop en ik vind het heel prettig om het juiste advies te krijgen, wat hier van toepassing is!

• Reden bezoek Onderhoud

Eerlijke prijzen, goed advies en TOPservice!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Ik heb een motor ongeluk gehad en de service is enorm goed te noemen. Vanaf het moment dat er gebeld is dat ik met mijn motor schade had gereden {totaal löss}. Is de afwikkeling enorm super geweest jullie hebben alles geregeld en netjes afgehandeld waarvoor mijn dank.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Gebruikte motor gekocht, bleek tijdens de rit naar huis de koppelingsplaat van versleten te zijn, opgehaald en een leenmotor mee gekregen, en na een week (vakantie periode!) mijn motor weer terug, gerepareerd onder garantie, dus geen kosten. Goede communicatie en service! Nu lekker kilometers maken! Bedankt!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

goede service en staan altijd voor je klaar

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Fijn bedrijf met professionele en sociale mensen Ruime keus en voor iedere portemonnee is er wel iets

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Probleem met mijn helm die ik in het najaar had gekocht. Dit is maandag direct goed en vakkundig verholpen . Helemaal top Medewerker nam de tijd en heeft de leverancier nog gebeld voor evt .info. Medewerkster ???? iedergeval bedankt.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Wim ter Braake Motoren maakt motorrijden leuker!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Eind vorig jaar kocht ik bij Wim een Yamaha dragster 1100 Classic. Zelf woon ik in Roermond (L). Waarom zo ver van huis motor gekocht? Ik had direct een klik met het bedrijf en de mensen die er werken. Mijn gevoel liet me niet in de steek. Kleine olie lekkage werd perfect opgelost. zondagmorgen motor opgehaald en donderdagmorgen weer in Limburg afgeleverd. Wat mij betreft is een synoniem voor service en garantie : Wim Ter Braake.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Bij Ter Braake mijn Kawa ER6f gekocht in 2014. Op een fijne manier over de prijs onderhandeld en naar tevredenheid voor allebei. Alle afspraken nagekomen, motor op de afgesproken tijd afgeleverd aan huis..afstand 250 km :-) Deze winter was mijn motor bij de Ter Braake aan het overwinteren. Weer netjes opgehaald en terug gebracht binnen 2 dagen nadat ik het heb gevraagd! De prijs is van tevoren afgesproken en alles heel goed en snel te communiceren via email of de telefoon. In een woord TOP bedrijf!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Ik ben al verscheidene jaren klant bij Wim ter Braake Motoren. Nooit hebben ze mij in de kou laten staan. Onlangs heb ik een prachtige ZX12R Ninja bij hen gekocht,maar er werd meteen bij vermeld dat de ketting en tandwielen aan vervanging toe waren. Een paar weken later hebben ze die kosteloos vervangen,want die viel nog onder de BOVAG-garantie!!! Ook met het motorpak,helm,laarzen en handschoenen zijn zowel mijn vrouw als ik uitstekend geslaagd onder de deskundige hulp van de dames van de kledingafdeling!! Kortom: wie de beste prijs/kwaliteit-verhouding zoekt én uitstekende service... Wim ter Braake Motoren in Nijeveen is Uw adres!!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Erg goed gevoel van de deal die wij op 29-11-2014 samen maakten. Had al een goed gevoel na een telefonisch gesprek. Vertrouwen is niet geschaad na op en neer 240 km te hebben gereden. Een aanrader bij aankoop motorfiets.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Heb een dure Macna Chameleon jas besteld, nu blijkt dat de leren binnenjas geen fluoriserende stukken heeft. De jas heb ik al gedragen, dat ze deze niet terugnemen begrijp ik, maar had wel minimaal verwacht dat ze een fluoriserend Macna vestje hadden aangeboden. Maar nee....ik heb gewoon pech en ook na een telefoontje met Macna in Veghel, gebeurd er niets. Jammer beide bedrijven krijgen van mij de ijskoude douche!!!!

• Reden bezoek Andere reden

Shadow ACE 1100 van 1997 gekocht, helaas paar punten die niet goed bleken te zijn, naar volle tevredenheid zonder gezeur opgelost, gratis leenmotor meegekregen. Vriendelijk en deskundig personeel zou ik zeker weer motor kopen ondanks de afstand!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heb hier mijn motor aangeschaft en kom hier regelmatig voor onderhoud. Wordt altijd goed geholpen en er wordt altijd even een praatje gemaakt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Wim ter Braake Motoren: a) redelijke prijs b) uitstekende werkplaats onder leiding van Eddy (topper) c) zeer betrouwbaar d) geen gladde verkopers maar motorvrienden.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Na een lange zoektocht naar een mooie Kawasaki Z750 ben ik uiteindelijk geslaagd bij Wim ter Braake. De service is prima,de motor is goed nagekeken en netjes afgeleverd met een volle tank!Het aanbod is erg groot en is zeker de moeite waard om een kijkje te nemen als je op zoek bent naar een mooie motor.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Na langere tijd niet motor te hebben gereden toch weer de kriebels. Onlangs tweedehands BMW R 1150 RT met weinig kilometers aangeschaft bij Wim ter Braake en opnieuw kleding/helm,etc. Zowel bij de aanschaf van de motor als bij de aanschaf van de kleding etc. erg goed geholpen. Bedrijf straalt vertrouwen en kundigheid uit en laat je met een goed gevoel huiswaarts keren Bedrijf is zeer aan te bevelen voor de ( herintredende ) motorliefhebbers.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Ik had voor mijn 60e verjaardag een BMW R 1100 S + outfit gekregen van mijn familie. Daaronder een Rev\'it jas met fluor gele vlakken, verder zwart. Ik ontdeed jas en broek elke keer van muggenlijkjes met een vochtig doekje met helaas als resultaat een behoorlijke verkleuring van de gele vlakken. Contact hierover opgenomen met Rev\'it zelf: die wilden graag dat ik gebruikshistorie opgaf, 2 1/2 jaar, 17000 km, en de jas bij een dealer liet beoordelen. Van ter Braake kreeg ik een speciaal wasmiddel mee, hiermee gewassen; resultaat 0,0. De jas is toen naar Rev\'it opgestuurd en ziedaar: ik heb een hele nieuwe jas gekregen. Hulde dus voor zowel Rev\'it als Wim ter Braake.

• Reden bezoek Andere reden

Nijverheidsweg 8 7948NE Nijeveen