Ging eigenlijk voor polijstmiddel voor mijn vizier. Toch maar even een helm gepast....gewoon om te voelen hoe weer een nieuwe helm zit. Deskundig geholpen door..ik meen Ingrid... ondanks dat ik had aangegeven dat ik geen nieuwe helm zocht nam ze uitgebreid de tijd. Paar dagen later de gepaste helm besteld. Volgende keer kom ik zeker terug! Gr. Robert

• Reden bezoek Andere reden

velg met enige vertraging geleverd na serieus oprecht excuus, en spontaan leuk presentje ontvangen. goed en keurig afgehandeld. met dank aan Ingrid. TOP

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Werkplaats: Ze hebben probleem vakkundig getackeld en klantvriendelijk verholpen. Symphatieke mensen en erg behulpzaam. Tien plus als waardering! Showroom: Ziet er goed en keurig uit, niet overdreven. Mooie bovenverdieping en alles overzichtelijk.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima eerste ervaring met Ter Braake Motoren. Motor goed in orde, pakken en helmen nieuw en beschikbaar, fijne service. Mooie rit kunnen maken op een gehuurde Kawasaki.

• Reden bezoek Onderhoud

Feel as though i have somebody looking after me and my motor keeping me safe on the road Thanks

• Reden bezoek Onderhoud

Wim ter braake is een erg fijn bedrijf. Al 2 keer een motor mogen kopen. Woon zelf wat verder weg, maar voor onderhoud halen ze gewoon netjes mijn motor thuis op. Een goede werkplaats waar ik graag mijn motor naar toe breng. Echt een aanrader!

• Reden bezoek Onderhoud

In het najaar een Saab cabrio gekocht,helaas kregen we het navigatie systeem niet aan de gang.Toen ik voorstelde om een europese te kopen werd er direct aangeboden om de helft mee te betalen,kleine onvolkomenheden werden ook direct prima op gelost.Wim ter Braake is een voorbeeld in de wereld van vervoer waar menigeen jaloers op mag zijn.GROTE KLASSE!

• Reden bezoek Andere reden

Zeer vriendijke mensen en zeer goede service, hier kan je terecht voor al je motor gerelateerde zaken

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een keurige, gebruikte Yamaha Diversion 900 gekocht, die vervolgens stipt conform de gemaakte afspraken, inclusief (zonder bijkomende kosten !) uitgevoerde extra werkzaamheden bij mij werd thuisbezorgd door de vriendelijke en behulpzame medewerker. Dit bedrijf is zeer zeker een aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

De heren van ter Braake hebben me gered toen ik onderweg naar vakantie een lekke band kreeg. Buiten openingstijden hebben ze in recordtijd me opgehaald van de snelweg en een nieuwe band geplaatst. http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/426186/0/Warme-douche-voor-Wim-ter-Braake-motoren-1.html

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Recentelijk een Interphone intercom gekocht. Na hem te hebben geïnstalleerd in de helm niets vreemds maar onderweg ontkoppelde hij zich en dat is een vreemde gewaarwording. De volgende dag gebeld en opgestuurd na 1 mail is alles prima geregeld en de service is dik maar dan ook dik in orde.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Een geweldig goed bedrijf. Na telefonisch contact te hebben gehad over een oldtimer (zl900 eliminator ) vakkundig te woord gestaan door Ronald. En vervolgens de stoute schoenen aan getrokken en van uit Landgraaf naar deze voor ons onbekende zaak. Na een auto rit van ruim 2 1/2 uur kwamen we hier aan en werden we verwelkomt met een kop koffie. Onze eerste indruk wauw wat een mooie zaak netjes heel wat motoren in de zaak aanwezig en je had voldoende plaats om de motoren te bewonderen en er op te klimmen. Maar goed proefrit gemaakt en de kogel was door de kerk en de verkoop was rond. Ben al in veel zaken geweest tijdens mijn motor carrieere van ruim 34 jaar maar nog nooit zo`n zaak als deze. Gewoon een prima zaak. Wim en Ronald ga zo door!!!. En zeker weten tot een volgende keer. Groetjes John en Monique

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Tijdens garantie periode enkele reparaties uitgevoerd. Goede service en vakkundige monteurs. Zeer tevreden!!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Mijn motor wordt hier altijd top onderhouden en storingen of problemen opgelost! Goede communicatie en overleg bij reparatie.

• Reden bezoek Onderhoud

Gebruikte motor gekocht veel aanpassingen laten doen alles geregeld vanuit turkye. Werd altijd professioneel begeleid en de montage prima in overleg gedaan. Papieren prima in orde gemaakt voor de export. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen voor aanKoop, Maar ook voor aanpassingen an de motor.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Op zoek naar mijn eerste motor ben ik uitgekomen bij Wim ter Braake. Erg prettig geholpen. Goede prijs/kwaliteit. Rustige mensen en prima service. In verband met slechte weer werd de motor thuisbezorgd. Ik ben zeer tevreden!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Uitstekende vakkundige service. De beste Kawa dealer van Nederland. Waard om vanuit Zuid Holland naar Drente te rijden voor de jaarlijkse beurt!

• Reden bezoek Onderhoud

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Wim Ter Braake Motoren BV. Ik heb mijn motor\'s er in onderhoud en de laatste motor heb ik er ook gekocht. Vriendelijke mensen, no nonsens. Prima bedrijf

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Zaterdag 29 okt 2016 een Kawasaki Vulcan S gehuurd. Prima service, vriendelijk personeel. Mooie winkel. Kom In het voorjaar graag terug.

• Reden bezoek Andere reden

Een TDM900 aangschaft. Een fout gemaakt metTomTom aansluiten. Niet meer starten. Voor het weekend een rit geolant naar belgie. Een toertochtin Hamme, Sponsorrit georganiseerd door de motorvereniging \"Hartrijders\". Eigen motor niet beschikbaar. Eeen KAWA Versys gehuurd bij Ter Braake. Prima rit. Ca 800 KM gereden. Service Wim Ter Braake. Geen kosten, doe maar een sponsor bijdrage.Dat doen we namens Wim terBraake. aan \"Together2Africa\"

• Reden bezoek Andere reden

Ik heb in mei een BMW k1600 gtl gekocht bij Wim ter braake. Na een paar duizend kilometers waren er een paar mankementjes, maar deze zijn allemaa naar zeer grote tevredenheid opgelost! Ik ben super tevreden over de service en garantie!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Op donderdag 15/9 met mijn XS750 driecilinder op bezoek geweest. Er werd tussendoor tijd voor mij vrij gemaakt om carburateurs en ontsteking (contactpunten) af te stellen. En dat is helemaal gelukt, de motor loopt weer super mooi rond !

• Reden bezoek Onderhoud

Goed bedrijf. Laten je rustig rondkijken en zijn niet opdringerig. Heb er een prachtige Honda CBF gekocht. Beveel dit bedrijf dan ook aan. En in de werkplaats weten ze je ook goed te helpen. Er word overal een oplossing voor gezocht.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Ben al jaren klant bij dit bedrijf, en wordt altijd keurig geholpen. In de werkplaats zijn het echte meedenkers, en wordt er altijd naar een goede oplossing gezocht. Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.