• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate goed geholpen voor een zeer redelijke prijs. Vakmanschap, creatieve oplossingen en stapje extra voor bijzondere voertuigen zoals mijn Westfield Megabusa. Schade aan aluminium carterpan werd binnen no-time hersteld (vakkundig laswerk).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren een afspraak gemaakt voor kleine beurt en APK, zojuist auto weer opgehaald. Top service. Echt een aanrader voor iedereen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Krassen op auto laten polijsten. Zeer tevreden over uitvoering. Goede service en vriendelijk te woord gestaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer behulpzaam! Bij een noodgeval ben ik gelijk geholpen. Reparaties worden prima uitgevoerd. Goede adviezen en grote deskundigheid.\r\nZeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 15 jaar kom ik bij Sjaak voor APK en onderhoud,het is \r\nvertrouwd om bij Sjaak een occasion te kopen.Zijn\r\nvakmanschap en het verlenen van service zijn een\r\nverademing in deze tijd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles keurig afgehandeld. Oprecht zonder het gevoel opgelicht te worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrokken, flexibel en oplossingsgericht bedrijf!\r\nOnderhoud, aanschaf, schade herstel het kan er allemaal!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ga al jaren naar Garage Stovius voor onderhoud,APK en reparatie.\r\nService, deskundigheid en kwaliteit maar ook eerlijkheid staan hoog aangeschreven bij het bedrijf.Ook bij het aanschaffen van een Auto en de service daarna kan ik alleen maar zeggen;Bedankt Sjaak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na dat in Spanje volgens de garage mijn koppakking lek was\r\nHeb ik mijn auto naar stovius laten transporteren \r\nDaar bleek na controle van stovius dat er een sensor kapot was\r\nDit is daarna gelijk in orde gemaakt . Hij heeft niet de diagnose van Spanje overgenomen. Maar gewoon gedaan \r\nWat er van een goed garage bedrijf verwacht word\r\nGarage stovius. Bedankt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al geruime tijd kopen wij nieuwe auto\'s hier en brengen we onze auto\'s voor onderhoud. Een prima bedrijf met klantvriendelijk medewerkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service. Altijd een oplossing voor een probleem

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste Sjaak ik kom nu al enkele jaren bij jou voor advies en onderhoud\r\nje heb me altijd geweldig geholpen.Ik kom zelf uit de techniek dus ik \r\nmag het zeggen je bent een vakman.succes.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage, staan altijd voor je klaar.\r\nDiverse auto\'s gekocht, zowel zakelijk als prive, zowel gebruikt als nieuw, nooit iets te klagen gehad.\r\nEcht een garage waar je met vertrouwen je auto kunt kopen en in onderhoud kunt geven. Geeft ook een goede prijs voor gebruikte auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig bedrijf waar persoonlijke aandacht voor de klant en het voertuig vanzelfsprekend is. In tegenstelling tot andere garages durf ik bij Stovius mijn auto met een gerust hart achter te laten en weet ik zeker dat ze me niet zullen belazeren. Een top bedrijf! Echte aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren in onderhoud diverse auto,s gekocht ,onze ervaringen met autobedrijf Sjaak Stovius zijn uitstekend, prima service,staan altijd voor ons klaar ga zo door.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op de duidelijke vraag of de auto die ik ging kopen technisch in orde was, kreeg ik als antwoord dat de auto in orde was. Dit bleek achteraf absoluut niet het geval. Thermostaat was kapot en auto zuipt motorolie. Sjaak Stovius liet mij wegrijden terwijl er bijna geen motorolie meer in zat, wetend dat ik ruim 200 km naar huis moest rijden. De auto repareren houd in dat er een motorrevisie gedaan moet worden van bijna 2000 Euro. Deze man is echt niet te vertrouwen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 10 jaar lang trouwe klant bij Sjaak Stovius, tot nu toe altijd correct en professioneel behandeld.\r\nPrima service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf krijg altijd een goed advies en er word niet meer in rekening gebracht dan noodzkelijk is.\r\neen betrouwbaar adres.

Over Automobielbedr Sjaak Stovius

Filter op Taal