Betrouwbare garage en klantvriendelijke service

Wij zijn al jarenlang klant bij Greijmans, en hebben steeds ervaren dat ze betrouwbare auto’s verkopen. Daarnaast leveren ze ook een eerlijk en klantgerichte service, zowel in het verkoopadvies als in het onderhoud.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer netjes en vlug geholpen. Inruil en aankoop was vlug afgehandeld, netjes geholpen door jimmy

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super vriendelijk personeel. Nemen echt de tijd om alles goed uit te leggen. Netjes geholpen. Wij zijn super blij met onze nieuwe tweede hands auto.

Vriendelijke service

Fijne ervaring met de aankoop van een mooie Rav4

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Heel fijn te woord gestaan

Goed en fijn te woord gestaan, de afwikkeling van onze nieuwe auto verliep uitstekend, bedankt daarvoor

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vanaf dag 1 wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt!

Een paar jaar geleden moest ik noodgedwongen wisselen van garage. En in die afgelopen jaren ben ik me, hoe raar dat misschien ook mag klinken, hier thuis gaan voelen. Altijd behulpzaam en meedenkend maar boven alles voelt het vertrouwd. Top !!!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles heel fijn en correct afgehandeld.

“Gewoon” (en) goed

Zo’n 20 jaar geleden een auto gekocht. Toen al goed gevoel. Nu weer terug en gelukkig nog steeds in goede handen. Erg blij met onze andere auto.

Goed en vriendelijk

Wij zijn attent behandeld.

Prettig familie bedrijf

Goed.

In 1 woord super!

Het was voor ons de eerste keer dat wij bij garage Greijmans kwamen. We werden meteen heel vriendelijk ontvangen en kregen erg eerlijke en goede uitleg. Na de proefrit hebben we besloten om tot de koop over te gaan. Alles werd netjes tot in de puntjes geregeld. Na een paar dagen konden we de auto al ophalen en tot onze verrassing stond hij klaar voor de showroom met een hele grote rode strik er omheen. Ze hadden alles al geregeld, zoals de overschrijving ed. Na een lekkere kop koffie en met een lekkere fles wijn voor thuis konden we gaan genieten van onze nieuwe (tweedehands) auto. En hij bevalt nog steeds super!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer goede en persoonlijke service

Fijn en open gesprek bij aankoop van een nieuwe auto. Alle opties werden doorgesproken. Werd goed op de hoogte gehouden van moment van aflevering. Het afleveringproces was persoonlijk en hartverwarmend.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zeer goed en betrouwbare garage

Ben er al bijna 40 jaar klant, dat zegt genoeg.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Topservice en goede, eerlijke no nonsens advies

Al jaren klant en nu de overstap naar hybride auto. Ook dochter wordt goed geholpen na pech met een (elders gekochte) auto. Als service meteen een lesauto mee gekregen. TOP. Dank!! Marion en Perry Arts

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Altijd goede service en bediening gehad

Ik rijd al 15 jaar Toyota. Altijd bij Greijmans geweest. altijd alles goed gegaan. Uitstekende service en contacten.

prima service en klantvriendelijk

We zij nog niet zo heel lang voor vast onderhoud bij Greijmans. De tevredenheid is echter vanaf het begin prima. Goede service, klantvriendelijk, oplossingsgericht, kortom jullie verdienen een flinke pluim. Wij zijn op en top tevreden. Groet, Antonie en Paul

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

prettige service, altijd vlgs afspraak.

zie hierboven

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Service was zeer goed ! Vriendelijke mensen er was een leuke sfeer op de werkvloer. Toen we de auto kwamen ophalen vond ik het heel bijzonder dat er zo aan de klant werd gedacht de kleine details: zoals een strik op de auto en een fles wij! We zijn heel goed geholpen door Jill. Bedankt !

Super geholpen

Top bedrijf super vriendelijke medewerkers

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prettig behandeld met betrokken medewerkers.

Positieve ervaring, afspraken klopten en een vlotte afhandeling.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ik kan altijd op jullie rekenen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Had meteen een goed gevoel !

Ik ben gaan kijken naar een Nissan Juke en toen ik naar binnen liep had ik meteen een goed gevoel. Jimmy Greijmans heeft mij geholpen en hij was niet aan het pushen en “verkopen” zoals de meeste dat doen. Gewoon eerlijke praat en niet dan dat patserige. Ik zal deze garage ook zeker aan raden.

Super geholpen!

Super geholpen! Ik ben inmiddels al een aantal weken super blij met mijn Auris. Bij aankoop had ik nog wat wensen en hierin is super meegedacht en naar tevredenheid aangepast! Zelfs op de dag van het blinderen van de achterruiten een leenauto meegekregen! Erg fijn! Wij komen in de toekomst zeker terug voor onderhoud (en wellicht een andere auto).

100%

De beste auto bedrijf van NL Vriendelijke mensen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

hier voelt de klant zich koning

professioneel, voorkomend, gezellig, meedenkend, betrouwbaar allemaal toepasselijke termen voor deze garage

Nieuwendijk 58

5591JK Heeze