Prima informatie gekregen.

Deskundige en heldere informatie over - en afhandeling van aangekochte auo

Prettig, geen mooie praatjes

Er wordt kwaliteit geleverd, zowel de auto als alles wat er omheen bij komt is prima

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mooi familie bedrijf, met een hoge klantvriendelijkheid en goede service.

Wij hebben al meerdere malen een nieuwe Toyota bij hen gekocht. Erg tevreden over kundigheid, service en gemoedelijkheid. Ook de werkplaats is altijd bereid tot directe hulp indien nodig.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Mooi familie bedrijf, met een hoge klantvriendelijkheid en goede service.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Mooi familie bedrijf, met een hoge klantvriendelijkhei en goede service.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vlotte en deskundige service zoals we hier gewend zijn.

Prima als vanouds

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Betrouwbaar

Ik kan niet anders zeggen dan: wauw! Wat een service! Ik kwam vanuit Amsterdam naar Heeze ( toch een behoorlijke rit) gereden om een KIA ocassion te bekijken. Geen verkooppraatjes, gewoon heel open en eerlijk over de auto. Iedereen neemg alle tijd voor je. Men gaf een mooi inruil aanbod en ik maakte een relaxte proefrit. Omdat ik helemaal uit Amsterdam kwam en geen zin had weer heen en weer te moeten rijden voor de aanvullende service beurt die je bij kan kopen, de auto direct mee genomen. Toen er toch een klein technisch probleempje met de auto bleek te zijn (had ik maar wel het service pakket genomen) is dit perfect door Greijmans opgelost. Fijn contact gehad, goede garage tip in buurt Amsterdam gekregen (omdat ze Vakgarage zijn) en een prettig luisterend oor. Na een set nieuwe remblokjes reed de kia weer als nieuw. Kortom zeer oplossingsgericht, klantvriendelijk en vooral ouderwets rustig famillie garage bedrijf. Ik hoop nog jaren in mijn fijne ocassion Kia sportage te kunnen rijden, maar mijn volgende auto koop ik wederom zeker weten hier! Thanks Greijmans vak Garage. .

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Hele fijne mensen .ben heel goed geholpen.

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

zeer tevreden

klantvriendelijk komen afspraken na. Geen opdringerij !

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Erg warme en professionele dienstverlening

Erg vriendelijk en deskundig personeel en een bedrijf wat zijn afspraken nakomt en zeer prettig is in de omvang en vooral ook zeer persoonlijk.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

goed geholpen, fijne service Ondanks probleem eerste week,snelle reactie

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

betrouwbaar en vakkundig

1e kennismaking door aanschaf gebruikte auto maakt dat ik graag voor onderhoud bij dit bedrijf blijf. Ook al is het best ver vanaf Bakel....

Nog even afwachten

Heb een vreemde eend in de bijt gekocht, een Seat Altea XL. Ik ken het model omdat ik er zakelijk ooit een heb gehad. Veel opties waaronder Bluetooth. Leuke auto, rijdt fijn en goede afspraken gemaakt. Nieuwe APK, Riem vervangen, banden vervangen, beurt Bovag garantie en Mobiliteitspas. Nu nog geen 200km verder brandt het lampje van het motormanagement. Bij een drempel hoor ik rechtsvoor de demper/veer aardig tokken en de bluetooth lijkt niet aanwezig. De hele oude ruitenwissers zijn niet vervangen en strepen enorm. Dit waarschijnlijk gemist bij de APK, kan gebeuren. Maandag mag ik terug en dan kijken hoe de oplossing gaat. Voor nu tevreden over het contact en heb vertrouwen dat het opgelost gaat worden. We gaan het zien. Komende week mag ik langs gaan

Uitstekend geholpen met aankoop nieuwe Toyota Yaris Cross

Alle lof voor het team bij Greijmans. We kwamen voor een occasion, maar het werd uiteindelijk een nieuwe Toyota Yaris Cross. We zijn uitstekend geholpen door Henri, Jill en Jimmy. En de nieuwe auto bevalt uitstekend. Complimenten!

uitstekende service !!

Ik ben zeer tevreden over Greijmansautos . Er werkt deskundig en vriendelijk personeel ! Ze hebben een goede prijs kwaliteit verhouding . Ik ben dan ook zeer tevreden over mijn auto . Kreeg als extra een volle tank en fles wijn kado !

Prima zoals het hoort

De koffie is prima… verkoop prima.. info prima

uitstekend

Leuke en nette auto gekocht voor de dochter. Fijne afspraken gemaakt. Vriendelijk en leuk personeel en goed geholpen. Bedankt

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prettige ervaring, aandacht en tijd voor mij als klant.

Zeer gastvrij en vriendelijk

Heel plezierig

Ik werd op een hele vriendelijke en m.i. deskundige wijze begeleid in het kopen van een auto.Ook het inruilen van mijn oude auto gebeurde op een transparante manier.

Goede ervaring

Zeer tevreden over de auto

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Perfect bedrijf met aandacht voor de klant en service. Deskundig.