Perfect!

The experience as a whole was great. They are helpful and kind guys. They helped me from the beginning until the end. Even for the aftersales. I am very happy to work wit them. I strongly recommend them.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Fijn en prima geholpen bij aanschaf gebruikte Yaris

Heel fijn personeel en prima van dienst te zijn geweest bij de aanschaf van mijn toyota Yaris, Ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer prettig, persoonlijk en deskundig advies bij de aankoop van onze stoere Yaris Cross.

Geen commerciële praatjes of opdringerige houding maar alle ruimte om rustig na te denken over de aankoop. Daarna een goede en geduldige uitleg van alle opties. En die mooie rode strik op de motorkap toen we de auto gingen halen, deed het hem!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Wij raden deze garage zeker aan!

Vriendelijk personeel, wij zijn goed geholpen. Heel erg blij met mijn (nieuwe) auto!

Vriendelijk, geduldig, duidelijk, hulpvaardig

Ivm werk zocht ik een auto met een brede kofferruimte. Bij Greijmans werd ik hulpvaardig, vriendelijk, snel, goed en vakkundig geholpen.

Vriendelijk

Vriendelijk en correct behandeld

Een mooi familie bedrijf

Onlangs een prachtige Toyota Corolla anniversary automaat uit 2006 bij hun gekocht Deze is des tijds ook door hun geleverd aan de eerste eigenaar En ook altijd onderhouden en dat is te zien een (echte)auto Nu ben ik de gelukkige 2de eigenaar en wil dit dan ook graag zo voortzetten En hoop er nog lang plezier van te mogen hebben Ben echt super netjes geholpen door vader en zoon voelde meteen goed en vertrouwd Bij afhaal een grote rode strik op de motorkap en een fles wijn met een kaartje Perfect mannen ga zo door Mvg Gertjan v Osch

Eerlijke en transparant!

Al bij binnenkomst een warme en open sfeer. Bakkie koffie en tijd. En het eerlijke verhaal over achtergrond van een auto en toekomstige kosten. vader zoon en dochter verlopen vanuit vertrouwen en relatie. Was heel leuk en prettig een auto kopen.

Goede ervaring

Klantvriendelijk, vakkundig garage personeel, goede service

Hele fijne service

Hele fijne ervaring :)

December 2023 een voor mij nieuwe tweedehands auto gekocht. Erg prettig geholpen door alle drie de medewerkers van Greijmans. Afstemming van de prijs en de aanpassingen die ik wilde aan de auto werden helder afgestemd. Het duurde wel even voordat hij klaar was, dat betreft is het altijd lang wachten voor je gevoel maar dat is een gegeven. Maar … je krijg zelfs een tweedehands auto als nieuw mee! Mooi schoon gepoetst en lekker ruikende. Fijne service, fijne aftersales, eerlijk geprijsd … zoiets kan je alleen maar waarderen als klant! En … met lekkere koffie :) Greijmans bedankt!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Een uitstekende garage, waar de klant nog meetelt.

Een Toyota Corolla lang geleden nieuw aangeschaft bij Greijmans en eigenlijk zonder mankementen lang in gereden. Dit mede door goed onderhoud bij garage Greijmans. Vervolgens toch ingeruild voor een jongere Auris hybrid. Hierbij een voortreffelijke service ondervonden. Kortom: een heel tevreden Toyota-rijder ......

Betrouwbaar

Op zoek naar een mooie Aygo kwamen we hier uit, ondanks dat wij uit Hoofddorp komen. Wel bekend met Vetos, dus hadden dan ook goede verwachting. Dat werd ook waargemaakt. De koop gesloten.

Goede openhartige verkoop

Prima ervaring. Alles goed verlopen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een bedrijf dat staat voor kwaliteit, vriendelijkheid en service.

Wij zijn beide keren zeer gastvrij ontvangen en heel vriendelijk geholpen. Het was geen probleem om een proefrit te maken. De details van de auto die onze interesse had werden uitgebreid besproken. Kleine dingetjes zouden aangepast worden zodat voor ons de keuze duidelijk was. Een fijn bedrijf dat staat voor kwaliteit, vriendelijkheid en service !!!

Super klantvriendelijk!

Super klantvriendelijk ontvangen. Goed geïnformeerd. Goede deal kunnen sluiten. Bij ophalen van de nieuwe tweedehands auto speciaal ontvangst

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Betrouwbaar adres om de hoek

Voor ons al jaren een vertrouwd adres. Wat mij bijzonder aanspreekt is de vaste contactpersoon die er al jaren werkt. Uitstekende service. Zolang onze oude Yaris het nog even volhoudt blijf ik hier nog jaren komen voor onderhoud en APK

Zeer vriendelijk en goede service

Zeer vriendelijk en goede service

Gemoedelijk betrouwbaar bedrijf

We werden vriendelijk en niet opdringerig ontvangen, goede uitleg van mogelijkheden.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super ontvangen door de mensen van de Garage Hier zou ik zeker weer een auto kopen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

De garage waar wij ons thuis voelen!

Gemoedelijke mensen, ook in de werkplaats. Eerlijke adviezen, behulpzaam, al sinds 1985 (voor ons).

2e hands auto gekocht en prima geholpen

Fijn bedrijf

Auto gekocht en oude ingeruild, prima behandeld en goed geregeld.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service en een redelijke prijs voor mijn eerste auto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prima klantencontact en service.