Zeer goede ervaring met dit bedrijf, dhr. Vergunst heeft mij correct geholpen. Vanaf het eerste mailcontact meteen een vertrouwd gevoel gekregen. Ook bij mijn bezoek aan het bedrijf werd dit gevoel bevestigd. Na de proefrit (gebruikte auto) meteen over gegaan tot zaken en onder genot van een kopje koffie de zaak afgewikkeld. Positieve ervaring!

We zochten een iets grotere auto en wilde een Ford Ka inruilen. Er werd direct met ons mee gedacht toen we aangaven waar de auto aan moest voldoen. Heel blij zijn we met onze auto die voldoet aan onze wensen.

Ik was hier voor de vervanging van mijn 18 jaar oude Volvo S70, die maar één nadeel had, nl. een te lage instap. Mijn vrouw heeft met 2 nieuw heupen en een nieuw knie veel moeite met in en uitstappen. Wij gingen voor een kleinere hogere auto, liefst SUV in de wetenschap veel luxe op te moeten geven. Door goed meedenken, mee helpen zoeken en een goed advies kwamen we bij een totaal andere auto uit. Mijn wensenlijst was geen probleem, er werden zelfs extra dingen aan toegevoegd. De prijzen zijn zeer schappelijk, we werden het snel eens. Men neemt de tijd de auto grondig na te lopen en geeft dan ook op occasions een vol jaar volledige garantie. Een reden om ook voor onderhoud naar Hoofddorp te komen. Die extra 100 Km heb ik daar graag voor over.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Service level zeer hoog! Eerste ervaring, kom zeker terug voor de volgende onderhoudsbeurt.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Ik heb een TOP deal gekregen bij dit bedrijf. Service is boven verwachting. Tijdens de onderhandeling werd er goed meegedacht.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij hebben onze Colt ingeruild voor een ASX. Van het begin tot het einde zijn wij op een zeer vriendelijke en deskundige manier geholpen. Een bedrijf, dat vertrouwen uitstraalt. Ondanks, dat wij uit Amsterdam komen gaan wij hier ook zeker in onderhoud.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

In alle opzichten een prima bedrijf waar wij al 25 jaren een geweldige service ervaren.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Laatst stond ik met m\'n space star die op onverklaarbare wijze niet meer wilde starten langs de weg, even een belletjes met de garage en er kwam binnen een kwartier een monteur. Keurig en vriendelijk opgelost en ik kon weer verder rijden. Nog bedankt voor de service !!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

In 2004 een Mitsubishi gekocht bij deze dealer en tot de dag van vandaag in alle opzichten geen moment spijt gehad. Een uitstekende auto en een perfecte klantgerichte service. De teamgeest is uitstekend. Nog niet eerder zo tevreden geweest over auto en dealer als in dit geval. Betrouwbaar en vakkundig!

Prima bedrijf met goede afhandeling van klachten en of reparaties.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een dikke tien voor dit bedrijf. Nog maar 4 weken na aanschaf nieuwe auto werd ondergetekende geconfronteerd met diefstal en beschadiging. Bij autobedrijf Wiersema en Van Wouwe trof ik uitstekende service, betrokkenheid, en klantvriendelijkheid van optima forma. Een hele goede en geruststellende keuze klant te zijn van dit autobedrijf!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

In tegenstelling tot wat negatieve voorinformatie van derden beoordeel ik het bedrijf als uitstekend. Zowel de bejegening, service, uitvoering werkzaamheden, communicatie en informatie, alsmede de inrichting en uitstraling van receptie en wachtruimte zijn zeer goed.

Komen afspraken na. Prettige mensen in de omgang. Goede service en prijs-kwaliteit verhouding.

Wij hebben meerdere malen auto\'s, tweedehands en nieuw, bij dit bedrijf gekocht en in onderhoud. Ook voor dit bedrijf vreemde merken (Landrover, Mini (echte) en MG). Wat ons altijd opvalt is dat de medewerkers zo vanzelfsprekend lijken te passen bij hun functie. Hun kennis en communicatieve vaardigheden worden op waarde geschat. Bovendien heb je als je weggaat altijd het gevoel dat het klopt. Of het nu een aankoop of een onderhoudsbeurt was. Betrouwbaar.

Gastvrij,vriendelijk goede service.

Vandaag onze outlander gebracht voor een kleine beurt. Ik werd door een personeelslid riant naar het winkelcentrum gebracht in Hoofddorp waar ik ook weer werd opgehaald. Keurig geregeld allemaal. Bij aankomst stond de auto schoon en netjes voor me klaar.

Ik heb al jarenlang goede ervaringen met Wiersema en Van Wouwe. Efficiënt, klantgericht en betrouwbaar.

Al jaren een vaste klant, inmiddels al bijna de tiende auto bij hun aangeschaft. Goede service en zeer klantvriendelijk zelfs na de aanschaf van de auto. Persoonlijke ervaring uit het verleden bij een andere dealer; Goedkoop was uiteindelijk duurkoop.

Wij hebben net onze 3e auto gekocht bij Wiersema en van Wouwe. Dat betekend dat wij super tvreden zijn over de manier waarop je hier wordt behandeld. Prima service, persoonlijke benadering enz. Wij hebben in totaal zo\'n 15 auto\'s in eigendom gehad en waren vaak ontevreden over de behandeling van de verschillende dealers. Soms werden er onnodige handelingen verricht bij service beurten die ook nog eens extra duur waren. Bij dit bedrijf is er altijd overleg over de te verrichten werkzaamheden, geen onnodige handelingen. Gratis een lampje verwisselen, gratis auto wassen, redelijke inruilprijzen en daarom komen wij steeds terug. Het vertrouwen in het bedrijf is groot. Ik hoop dat de service zo blijft en wie weet over een paar jaar wederom een andere auto van dit mooie bedrijf. In de familiekring raden wij dit bedrijf altijd aan.

Ik wil een update voor mijn ingebouwd navigatiesysteem van KKenwood in mijn ASX. Daarvoor contact opgenomen begin 2014 en kreeg te horen wacht tot mei/juni dan komt de laatste uodate. In juni werd er contact opgenomen dat Kenwood geen update voor mijn type had. Was onaangenaam verrast Vond dat vreemd van Kenwood niet zozeer van de Wiersema Van Wouwe. Tot mijn verbijsteruing werd ik benaderd door W&vW dat zij er in waren geslaagd bij Kenwood een ander type nav systeem te krijgen. Die wordt tijdelijk ingebouwd in mijn systeem en als uiteindelijk de update voor mijn type Kenwood arriveert, wordt eea weer verwisseld. Uitmuntende servicegedachte! Een dergelijk staaltje service of klantgrichtheid heb ik niet eerder meegemaakt.Bij het brengen van de auto trof ik ook bij degene die dit voor elkaar had gebracht blijdschap voor mij aan. Heel bijzonder en heel plezierig! Kortom wat een fijn bedrijf voor mij als klant en heb nagenoeg een blind vertrouwen in hen.

Jadelaan 157

2132 XZ Hoofddorp