(H)eerlijke en nuchtere benadering van een vervelende ABS klacht met de Mitsubishi Lancer. Geen veronderstellingen of andere loze beloftes, maar eerst uitlezen en dan een aanbod van een plan van aanpak. Duidelijke prijs afspraak, het nakomen van beloftes en de goede kwaliteit zorgen ervoor dat Wiersema en Van Wouwe er weer een tevreden klant bij hebben. De klacht is nu opgelost (ABS pomp) en de auto is weer een plezier om mee te rijden. Top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd klantvriendelijk en zeer service gericht. Dit geldt voor het totale bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Jaar geleden occasion gekocht en zeer goed geholpen. Alle tekortkomingen werden netjes opgelost/gemaakt en de auto rijdt heerlijk. Nu hoorde ik, 1 jaar later, een vreemd geluid tijdens het rijden bij de banden. Toen nagekeken op vast zittende steentjes in het profiel van de banden, maar niks kunnen opmerken. Dezelfde dag dat ik belde nog langs kunnen komen om het te laten controleren. De monteur heeft een ritje gemaakt en niks kunnen horen, ook op de brug niks gezien. Uiteindelijk lijkt het geluid ook niet meer aanwezig te zijn en vermoedelijk toch een steentje geweest. Dat dit dezelfde dag nog voor mij naar gekeken kon worden vind ik echt top service! Ik raad deze dealer dan ook zeker aan.

• Reden bezoek Andere reden

Prettig geholpen door Ronald, neemt de tijd voor je. Er heerst een ongedwongen sfeer. Uiteindelijk onze auto ingeruild na een goed bod. En na 34 jaar Opel de uitdaging aangegaan van Japanse kwaliteit en de indruk van deze dealer.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zowel service voor auto en fiets,waar vindt je dit nog !!!

• Reden bezoek Andere reden

Ik kom al jaren bij Autobedrijf Wiersema en Van Wouwe. Ik was altijd al tevreden over mijn vaste dealer, maar de afgelopen keer was het wel heel erg bijzonder. Met een lekke band kon ik echt niet verder, dus meteen met de garage gebeld. Mijn auto werd de dag zelf thuis opgehaald. Een fijne service, zoals ik altijd al gewend ben van Van Wouwe. De band werd de volgende dag al gerepareerd en was weer klaar voor gebruik. Maar ja, ik woon best een eind van de garage vandaan, dus onhandig met OV. Een telefoontje van Iris dat mijn auto klaar was en ook de melding dat ik zou worden opgehaald! Stel je voor, auto gemaakt en prinsheerlijk opgehaald en naar Hoofddorp gebracht. Nog snel een lekkere koffie getapt en ik kon weer met mijn eigen auto de weg op. Execellente zorg & service! Ik was daar echt blij mee, mijn complimenten!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wiersema en Van Wouwe overtreft mijn verwachtingen weer eens. Onlangs had ik een bullbar met verstralers op mijn Outlander PHEV laten zetten; alles super geregeld en prachtig gemonteerd. Vandaag, daags voor vetrek naar de Alpen voor een week ballonvaren in de sneeuw, bleek één van de verstralers gescheurd te zijn. In verband ons aanstaande vertrek werd alles op alles gezet om een reparatie mogelijk te maken. Hoe ze het onmogelijke mogelijk gemaakt hebben weet ik niet, maar minder dan een uur later reed ik weer weg met een nieuwe unit op de bullbar. Team WvW super bedankt, you\'re the best!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb hier een occasion Mitsubishi Outlander gekocht. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over dit bedrijf. Ik kreeg alle tijd om een proefrit te maken. Verkoop ging zeer vrijblijvend, geen verkoop praatjes. Aanbod gekregen, daarmee naar huis gegaan. Even rustig over nagedacht. telefonisch tegenvoorstel gedaan. Verkoper was ondertussen in gesprek met klanten. Geen probleem. half uurtje gewacht. Opnieuw tel. voorstel van hun en akkoord. Auto bevalt ook goed trouwens.

Helaas reed ik lek en moest ik mijn auto een nachtje langs de weg laten staan. De volgende dag heeft Wiersema en van Wouwe de auto opgehaald en de band vervangen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

8 maanden geleden een gebruikte mitsubishi asx gekocht een kanjer van een auto dit willen wij even kwijt , leen en gerda Noordzij

Vandaag onze alweer 4e auto afgeleverd gekregen bij Wiersema & van Wouwe. Dit is weer een feest keurig geholpen en duidelijke uitleg ook als je belt na aflevering wordt je keurig te woord gestaan. Vaste verkopers die relatie bouwers zijn, je enkele jaren later nog herkennen en dit geeft vertrouwen wat je niet vaak meer tegenkomt. Ook zag ik vele vertrouwde gezichten in de werkplaats en receptie! Kortom een aanrader om hier een auto te kopen! 100% goed!

Fiat 500 gekocht, helemaal in de wolken. Helaas vrij snel een mankement, maar dit is super opgelost. Hij is snel gehaald, er is meegedacht en vervolgens zelfs op mijn werk in Rijswijk afgeleverd. Super!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Jarenlang Opel gereden maar 18 maanden geleden tweedehands Outlander aangeschaft. Prima advies en service tijdens het verkooptraject en geen garantie tot de deur maar een uitstekende after sales service. Bedrijf en medewerkers zijn zeer service gericht, soepel, flexibel, deskundig en betrouwbaar. Klasse !!

Uitstekende service! Niet alleen werden geen kosten gerekend voor werkzaamheden die eigenlijk hadden moeten worden opgelost door de leverende dealer maar ook een gratis leenauto (niet gereserveerd maar toch geregeld) en een zeer professionele afhandeling van een aantal garantiezaken. Daarnaast vooral complimenten voor de plezierige en klantgerichte communicatie!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Servicegericht waar menig ander dealer nog wat van kan leren.

Met een storing aan ons navigatie systeem van onze Space Star de dealer bezocht. Net binnen de garantietermijn soepel een afspraak kunnen maken en is het systeem geheel gratis vervangen. Super blij met deze gang van zaken geregeld door onze dealer.

• Reden bezoek Andere reden

Prima bedrijf. Klantvriendelijk en geen gezeurgarantie. Denken met je mee. Toen aan mijn gebruikte Colt Ralliart een paar dingetjes moesten worden verholpen was dat geen enkel punt. Leenauto meegekregen tegen brandstofkosten. Gewoon super.

Voor garantie-werkzaamheden nog even heen-en-weer geweest naar Hoofddorp. Het moet gezegd worden dat de service en medewerking uitstekend is. Geen enkel probleem of iets nu wel/niet onder de garantie valt. Opvallend dat collega-monteurs elkaar met raad en daad bijstaan. Van de foto op de internetsite van dit bedrijf krijg ik het gevoel dat het een grote familie is. In de praktijk blijken deze mensen inderdaad meer dan enkel collega\'s te zijn. Speciaal voor Edwin: Bedankt voor de goede service. Alvast proficiat met jou/jullie jubileum. En voor de groep van \"IJsland- gangers\"; Veel plezier !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn ervaring met dit bedrijf is niet alleen geweest met nieuwe auto\'s maar ook met een oudere. Wij hebben reeds 15 jaar evaring met dit bedrijf. Zowel het inruilen bij nieuwe auto\'s als ook het onderhoud is altijd perfect en in zeer goede sfeer verlopen. Nog voor het overlijden van mijn man, drukte mijn man mij op het hart ,, blijf bij Wiersma en Van Wouwe\", met onze auto. Ze kennen ons goed, ze zijn 100% betrouwbaar en zullen je altijd helpen als er iets is. Helaas had ik kort geleden een flinke schade. Het was de laatste auto van mijn man, dus lag dit voor mij heel gevoelig. Er kwam maar één ding in mij op en dat was Arnoud bellen. Hij begreep direct mijn gevoel en zijn reactie was super ,, ik kom er meteen aan\". Hierdoor was ik in één keer gerust gesteld. Het verdere verloop ging in goed gezamenlijk overleg. Mijn man had gelijk. Arnoud en je hele team bedankt voor jullie geweldige zorg. M. \'t. H.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer technisch goed en klantvriendelijk bedrijf tegen een acceptabele prijs. Zonder enige twijfel beveel ik dit bedrijf aan.

Wegens andere plaats van werken op zoek naar vervanging van onze Hyundai I20. Lang gezocht naar een ASX-intense. Uiteindelijk via auto-sites bij Wiersema & van Wouwe terecht gekomen. Eerste contact liep via Rick, daarna met Ronald. Bij eerste bezoek echter enkel gekeken naar auto voor egaa en dochter van elf. Een ontzettend leuke paarse Space Star met witte striping en zonnedak. Daarna deal gemaakt om I20 in te ruilen voor ASX. Eerlijke prijzen en goede auto\'s. Ronald heeft zeer scherpe offerte gemaakt. Zelfs meegewerkt en meegedacht om als extra een trekhaak te laten monteren. Kortom: zeer degelijk bedrijf; denken goed mee en zijn eerlijk met inruil ! mijn complimenten !!! De ontvangen fles wijn bij het ophalen van de Space Star is met dank en smaakvol ontvangen. Het zijn ook de kleine dingen die het hem doen. Hulde ! Ook om dan elke keer 125 kilometer te rijden is geen probleem.

Jadelaan 157 2132 XZ Hoofddorp

023-5620974