Jaren lang gebruik gemaakt van de diensten van autobedrijf Wiersma en Van Wouwe en ik moet zeggen met veel genoegen (vakkundig, behulpzaam en vriendelijk. Altijd in een Colt gereden. Helaas worden deze niet meer gemaakt. Mijn Colt verkeerde in uitstekende staat, maar ik wilde iets meer up to date rijden. Helaas zijn de overige modellen mij te groot en was de Space Star geen optie. Het is een ander merk geworden. Wiersma en Van Wouwe is zeker aan te bevelen voor de aanschaf van een nieuwe dan wel een occasion.

• Reden bezoek Andere reden

Zeer positief ter zake kundig overkomend bedrijf

Nog niet zolang klant Maar uit levenservaring Zeer net en kennisvol bedrijf Nw Space Star gekocht (Prima auto ) voor wat kleine dingen die ik vanwege leeftijd niet helemaal begreep ( nu wel ) terug geweest Keurige begrijpende uitleg gehad van Ronald Nog wat afgesproken voor wat accessoires en montage achter uitrij camera Vandaag gebeld door receptie ( denk Iris ) zeer vriendelijk Afspraak gemaakt Prima in orde Kunnen veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen! Met vriendelijke groeten Phinus&Sylvia Spaargaren

Uitstekend service

Vandaag mijn auto opgehaald na een beurt na aankoop en uitstekende service bij deze garage . Prettige en heldere afhandeling van zaken. Gewoon een goed adres met mooie auto’s

Vertrouwd en geweldig

Wij zijn al 20 jaar klant en zijn altijd bijzonder goed geholpen. Het zijn ontzettend aardige mensen bij Wiersema met veel verstand van zaken en werkelijk uitzonderlijk goede service! We hopen dat we nog jaren en jaren onze auto’s bij jullie kunnen kopen en laten onderhouden! Carolien D.

Klantenservice en meedenken

Kleine schade aan de achterkant perfect gerepareerd en alles rechtstreeks met de verzekering geregeld

Positieve ervaring

Totaal onverwacht bedrijf bezocht Zeer klantvriendelijk benaderd en geholpen Waren op zoek naar wat anders En na proefrit en onderhandelingen nw Mitsubishi gekocht Ga er van uit dat gezien de zeer vriendelijke behandeling en positieve recensies Het contact zo gaat blijven Fam Ph Spaargaren

Helemaal prima

Als ‘passant’ in alle opzichten prima geholpen. Zeer tevreden.

Geweldige service!

Woensdag heeft mijn man onze auto gahaald, nadat deze een week bij jullie voor reparatie was geweest. Mijn complimenten zoals onze auto is hersteld! Bedankt voor de geweldige service, vanaf het moment dat ik onze auto bracht: De monteur die mij meteen adviseerde en de schade bekeek toen ik ongepland met mijn beschadigde auto langs kwam. De snelle planning voor een afspraak. Alle administratieve zaken voor de verzekering die Arnoud voor ons heeft geregeld. De leenauto die meteen klaar stond toen ik onze auto bracht. En afgelopen woensdag kregen we onze auto helemaal "spik en span" terug! Ondanks de stress voor mij door de aanrijding kan ik één ding zeggen: Wat ben ik blij met jullie autobedrijf en onze Mitsubishi verzekering! Heel erg bedankt!

Geen een andere Auto garage zo vriendelijke gedrag heeft

Je word zo eerlijke manier behandeld en goed geholpen

Opvallend goede service op alle fronten

Opvallend goed, keer op keer. Fris personeel, vriendelijk en attent, overleggen goed vooraf wat wel/niet moet te gebeuren, zeer vakkundig monteurs, nette prijzen, mooie showroom. Gewoon echt een fijne zaak!

Prima bedrijf!

Na vele jaren klant te zijn geweest nu de keuze gemaakt voor een ander automerk. Maar dat had niets te maken met de prima service die Wiersema en van Wouwe al die jaren heeft geleverd. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Buitengewone zorgvuldige en correcte communicatie en behandeling

Inmiddels al ruim 9 jaar klant bij dit bedrijf. Zowel bij aankoop als bij onderhoud treft mij de correcte en klantgerichte opstelling van alle medewerkenden. Een recente (technisch) onvolkomenheid is geheel naar wens en zeer zorgvuldig afgehandeld. Het vertrouwen in dit bedrijf is groot!

Service gerichtheid maakt dit bedrijf onderscheidend

Altijd aardig, altijd service gericht. Je voelt je geen nummertje maar echt een klant!

Klantvriendelijk en goede service

Als ik binnen loop weten de medewerkers wie ik ben. Advies, goede service kortom een aanrader

Persoonlijk professioneel

Bijna vijf jaar klant geweest maar nu geen Mitsubishi meer, dus een review over de afgelopen periode. Contact met zowel verkoop als service is zeer goed. Heb nooit getwijfeld aan werkzaamheden of rekeningen. Proactief met zaken die onder garantie vallen. Je koopt een auto en krijgt een relatie erbij.

Een zeer klantgericht bedrijf die je helpt je problemen op te lossen, kwalitatief uitstekend werkt en die je volledig kan vertrouwen dat ze jouw belangen goed op het oog hebben. Ik heb wel eens wat anders meegemaakt. Ik kan Wiersema en Van Wouwe zeer aanbevelen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aflevering schiet bij tweehands auto,s tekort Op diveree punten slechte aandacht bij aflevering Denk niet dat mijn nieuweauto hier gekocht wordt

Heel goed bedrijf met eerlijke en correcte mensen.

Warme ontvangst, en zomaar auto s mee om proef te rijden, no problem. Goede deal en extra dingen makkelijk bij te leveren ook. Prettige afhandeling en auto omwisseling. Bedankt

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Al jarenlang vaste klant! Super Service en goede prijs/kwaliteit verhouding. Van harte aan te bevelen

Zeer klantvriendelijk bedrijf met prettige mensen, die net even een paar stappen extra “lopen” voor de klant.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Nieuwe Outlander gekocht en mijn 2 jaar oude Outlander doorverkocht aan mijn dochter. Offerte gekregen zonder inruil waarbij Rick aanbood om te bemiddelen bij de verkoop van het oude autootje van mijn dochter, perfect! dat is nog eens meedenken. Mijn oude Outlander laten voorzien van een trekhaak, zeer goed geregeld!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Dit bedrijf staat altijd direct voor je klaar om problemen op te lossen. Super! Je bent hier geen nummer maar een klant.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Onderhoudsbeurt netjes en prima geregeld ook een vraag nadat ik de auto al had opgehaald werd keurig en duidelijk besproken. Je wordt serieus genomen en ze weten wie je bent. Dit geeft vertrouwen en voelt goed aan.

Over Carprof