Klantvriendelijk en goede service

Als ik binnen loop weten de medewerkers wie ik ben. Advies, goede service kortom een aanrader

Persoonlijk professioneel

Bijna vijf jaar klant geweest maar nu geen Mitsubishi meer, dus een review over de afgelopen periode. Contact met zowel verkoop als service is zeer goed. Heb nooit getwijfeld aan werkzaamheden of rekeningen. Proactief met zaken die onder garantie vallen. Je koopt een auto en krijgt een relatie erbij.

Een zeer klantgericht bedrijf die je helpt je problemen op te lossen, kwalitatief uitstekend werkt en die je volledig kan vertrouwen dat ze jouw belangen goed op het oog hebben. Ik heb wel eens wat anders meegemaakt. Ik kan Wiersema en Van Wouwe zeer aanbevelen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aflevering schiet bij tweehands auto,s tekort Op diveree punten slechte aandacht bij aflevering Denk niet dat mijn nieuweauto hier gekocht wordt

Heel goed bedrijf met eerlijke en correcte mensen.

Warme ontvangst, en zomaar auto s mee om proef te rijden, no problem. Goede deal en extra dingen makkelijk bij te leveren ook. Prettige afhandeling en auto omwisseling. Bedankt

Al jarenlang vaste klant! Super Service en goede prijs/kwaliteit verhouding. Van harte aan te bevelen

Zeer klantvriendelijk bedrijf met prettige mensen, die net even een paar stappen extra “lopen” voor de klant.

• Deskundigheid N.v.t.

Nieuwe Outlander gekocht en mijn 2 jaar oude Outlander doorverkocht aan mijn dochter. Offerte gekregen zonder inruil waarbij Rick aanbood om te bemiddelen bij de verkoop van het oude autootje van mijn dochter, perfect! dat is nog eens meedenken. Mijn oude Outlander laten voorzien van een trekhaak, zeer goed geregeld!

Dit bedrijf staat altijd direct voor je klaar om problemen op te lossen. Super! Je bent hier geen nummer maar een klant.

Onderhoudsbeurt netjes en prima geregeld ook een vraag nadat ik de auto al had opgehaald werd keurig en duidelijk besproken. Je wordt serieus genomen en ze weten wie je bent. Dit geeft vertrouwen en voelt goed aan.

(H)eerlijke en nuchtere benadering van een vervelende ABS klacht met de Mitsubishi Lancer. Geen veronderstellingen of andere loze beloftes, maar eerst uitlezen en dan een aanbod van een plan van aanpak. Duidelijke prijs afspraak, het nakomen van beloftes en de goede kwaliteit zorgen ervoor dat Wiersema en Van Wouwe er weer een tevreden klant bij hebben. De klacht is nu opgelost (ABS pomp) en de auto is weer een plezier om mee te rijden. Top!

Altijd klantvriendelijk en zeer service gericht. Dit geldt voor het totale bedrijf.

Jaar geleden occasion gekocht en zeer goed geholpen. Alle tekortkomingen werden netjes opgelost/gemaakt en de auto rijdt heerlijk. Nu hoorde ik, 1 jaar later, een vreemd geluid tijdens het rijden bij de banden. Toen nagekeken op vast zittende steentjes in het profiel van de banden, maar niks kunnen opmerken. Dezelfde dag dat ik belde nog langs kunnen komen om het te laten controleren. De monteur heeft een ritje gemaakt en niks kunnen horen, ook op de brug niks gezien. Uiteindelijk lijkt het geluid ook niet meer aanwezig te zijn en vermoedelijk toch een steentje geweest. Dat dit dezelfde dag nog voor mij naar gekeken kon worden vind ik echt top service! Ik raad deze dealer dan ook zeker aan.

Prettig geholpen door Ronald, neemt de tijd voor je. Er heerst een ongedwongen sfeer. Uiteindelijk onze auto ingeruild na een goed bod. En na 34 jaar Opel de uitdaging aangegaan van Japanse kwaliteit en de indruk van deze dealer.

Zowel service voor auto en fiets,waar vindt je dit nog !!!

Ik kom al jaren bij Autobedrijf Wiersema en Van Wouwe. Ik was altijd al tevreden over mijn vaste dealer, maar de afgelopen keer was het wel heel erg bijzonder. Met een lekke band kon ik echt niet verder, dus meteen met de garage gebeld. Mijn auto werd de dag zelf thuis opgehaald. Een fijne service, zoals ik altijd al gewend ben van Van Wouwe. De band werd de volgende dag al gerepareerd en was weer klaar voor gebruik. Maar ja, ik woon best een eind van de garage vandaan, dus onhandig met OV. Een telefoontje van Iris dat mijn auto klaar was en ook de melding dat ik zou worden opgehaald! Stel je voor, auto gemaakt en prinsheerlijk opgehaald en naar Hoofddorp gebracht. Nog snel een lekkere koffie getapt en ik kon weer met mijn eigen auto de weg op. Execellente zorg & service! Ik was daar echt blij mee, mijn complimenten!

Wiersema en Van Wouwe overtreft mijn verwachtingen weer eens. Onlangs had ik een bullbar met verstralers op mijn Outlander PHEV laten zetten; alles super geregeld en prachtig gemonteerd. Vandaag, daags voor vetrek naar de Alpen voor een week ballonvaren in de sneeuw, bleek één van de verstralers gescheurd te zijn. In verband ons aanstaande vertrek werd alles op alles gezet om een reparatie mogelijk te maken. Hoe ze het onmogelijke mogelijk gemaakt hebben weet ik niet, maar minder dan een uur later reed ik weer weg met een nieuwe unit op de bullbar. Team WvW super bedankt, you\'re the best!!

Ik heb hier een occasion Mitsubishi Outlander gekocht. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over dit bedrijf. Ik kreeg alle tijd om een proefrit te maken. Verkoop ging zeer vrijblijvend, geen verkoop praatjes. Aanbod gekregen, daarmee naar huis gegaan. Even rustig over nagedacht. telefonisch tegenvoorstel gedaan. Verkoper was ondertussen in gesprek met klanten. Geen probleem. half uurtje gewacht. Opnieuw tel. voorstel van hun en akkoord. Auto bevalt ook goed trouwens.

Helaas reed ik lek en moest ik mijn auto een nachtje langs de weg laten staan. De volgende dag heeft Wiersema en van Wouwe de auto opgehaald en de band vervangen.

8 maanden geleden een gebruikte mitsubishi asx gekocht een kanjer van een auto dit willen wij even kwijt , leen en gerda Noordzij

Vandaag onze alweer 4e auto afgeleverd gekregen bij Wiersema & van Wouwe. Dit is weer een feest keurig geholpen en duidelijke uitleg ook als je belt na aflevering wordt je keurig te woord gestaan. Vaste verkopers die relatie bouwers zijn, je enkele jaren later nog herkennen en dit geeft vertrouwen wat je niet vaak meer tegenkomt. Ook zag ik vele vertrouwde gezichten in de werkplaats en receptie! Kortom een aanrader om hier een auto te kopen! 100% goed!