• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer klantgericht bedrijf die je helpt je problemen op te lossen, kwalitatief uitstekend werkt en die je volledig kan vertrouwen dat ze jouw belangen goed op het oog hebben. Ik heb wel eens wat anders meegemaakt. Ik kan Wiersema en Van Wouwe zeer aanbevelen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aflevering schiet bij tweehands auto,s tekort\r\nOp diveree punten slechte aandacht bij aflevering\r\nDenk niet dat mijn nieuweauto hier gekocht wordt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed bedrijf met eerlijke en correcte mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Warme ontvangst, en zomaar auto s mee om proef te rijden, no problem. Goede deal en extra dingen makkelijk bij te leveren ook. Prettige afhandeling en auto omwisseling. Bedankt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jarenlang vaste klant! Super Service en goede prijs/kwaliteit verhouding. Van harte aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk bedrijf met prettige mensen, die net even een paar stappen extra “lopen” voor de klant.

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe Outlander gekocht en mijn 2 jaar oude Outlander doorverkocht aan mijn dochter.\r\nOfferte gekregen zonder inruil waarbij Rick aanbood om te bemiddelen bij de verkoop van het oude autootje van mijn dochter, perfect! dat is nog eens meedenken.\r\nMijn oude Outlander laten voorzien van een trekhaak, zeer goed geregeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf staat altijd direct voor je klaar om problemen op te lossen. Super!\r\nJe bent hier geen nummer maar een klant.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhoudsbeurt netjes en prima geregeld ook een vraag nadat ik de auto al had opgehaald werd keurig en duidelijk besproken.\r\nJe wordt serieus genomen en ze weten wie je bent.\r\nDit geeft vertrouwen en voelt goed aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf (H)eerlijke en nuchtere benadering van een vervelende ABS klacht met de Mitsubishi Lancer. Geen veronderstellingen of andere loze beloftes, maar eerst uitlezen en dan een aanbod van een plan van aanpak.\r\n\r\nDuidelijke prijs afspraak, het nakomen van beloftes en de goede kwaliteit zorgen ervoor dat Wiersema en Van Wouwe er weer een tevreden klant bij hebben. \r\n\r\nDe klacht is nu opgelost (ABS pomp) en de auto is weer een plezier om mee te rijden. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd klantvriendelijk en zeer service gericht.\r\nDit geldt voor het totale bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jaar geleden occasion gekocht en zeer goed geholpen. Alle tekortkomingen werden netjes opgelost/gemaakt en de auto rijdt heerlijk.\r\n\r\nNu hoorde ik, 1 jaar later, een vreemd geluid tijdens het rijden bij de banden. Toen nagekeken op vast zittende steentjes in het profiel van de banden, maar niks kunnen opmerken. Dezelfde dag dat ik belde nog langs kunnen komen om het te laten controleren. De monteur heeft een ritje gemaakt en niks kunnen horen, ook op de brug niks gezien. Uiteindelijk lijkt het geluid ook niet meer aanwezig te zijn en vermoedelijk toch een steentje geweest.\r\n\r\nDat dit dezelfde dag nog voor mij naar gekeken kon worden vind ik echt top service! Ik raad deze dealer dan ook zeker aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig geholpen door Ronald, neemt de tijd voor je.\r\nEr heerst een ongedwongen sfeer.\r\nUiteindelijk onze auto ingeruild na een goed bod. En na 34 jaar Opel de uitdaging aangegaan van Japanse kwaliteit en de indruk van deze dealer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel service voor auto en fiets,waar vindt je dit nog !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij Autobedrijf Wiersema en Van Wouwe. Ik was altijd al tevreden over mijn vaste dealer, maar de afgelopen keer was het wel heel erg bijzonder. Met een lekke band kon ik echt niet verder, dus meteen met de garage gebeld. Mijn auto werd de dag zelf thuis opgehaald. Een fijne service, zoals ik altijd al gewend ben van Van Wouwe. De band werd de volgende dag al gerepareerd en was weer klaar voor gebruik. Maar ja, ik woon best een eind van de garage vandaan, dus onhandig met OV. Een telefoontje van Iris dat mijn auto klaar was en ook de melding dat ik zou worden opgehaald! Stel je voor, auto gemaakt en prinsheerlijk opgehaald en naar Hoofddorp gebracht. Nog snel een lekkere koffie getapt en ik kon weer met mijn eigen auto de weg op. Execellente zorg & service! Ik was daar echt blij mee, mijn complimenten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wiersema en Van Wouwe overtreft mijn verwachtingen weer eens. \r\nOnlangs had ik een bullbar met verstralers op mijn Outlander PHEV laten zetten; alles super geregeld en prachtig gemonteerd. Vandaag, daags voor vetrek naar de Alpen voor een week ballonvaren in de sneeuw, bleek één van de verstralers gescheurd te zijn. In verband ons aanstaande vertrek werd alles op alles gezet om een reparatie mogelijk te maken. Hoe ze het onmogelijke mogelijk gemaakt hebben weet ik niet, maar minder dan een uur later reed ik weer weg met een nieuwe unit op de bullbar. Team WvW super bedankt, you\'re the best!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een occasion Mitsubishi Outlander gekocht. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over dit bedrijf. Ik kreeg alle tijd om een proefrit te maken. Verkoop ging zeer vrijblijvend, geen verkoop praatjes. Aanbod gekregen, daarmee naar huis gegaan. Even rustig over nagedacht. telefonisch tegenvoorstel gedaan. Verkoper was ondertussen in gesprek met klanten. Geen probleem. half uurtje gewacht. Opnieuw tel. voorstel van hun en akkoord. Auto bevalt ook goed trouwens.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas reed ik lek en moest ik mijn auto een nachtje langs de weg laten staan. De volgende dag heeft Wiersema en van Wouwe de auto opgehaald en de band vervangen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 8 maanden geleden een gebruikte mitsubishi asx gekocht een kanjer van een auto dit willen wij even kwijt , leen en gerda Noordzij

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag onze alweer 4e auto afgeleverd gekregen bij Wiersema & van Wouwe.\r\nDit is weer een feest keurig geholpen en duidelijke uitleg ook als je belt na aflevering wordt je keurig te woord gestaan.\r\nVaste verkopers die relatie bouwers zijn, je enkele jaren later nog herkennen en dit geeft vertrouwen wat je niet vaak meer tegenkomt.\r\nOok zag ik vele vertrouwde gezichten in de werkplaats en receptie!\r\nKortom een aanrader om hier een auto te kopen! 100% goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fiat 500 gekocht, helemaal in de wolken. Helaas vrij snel een mankement, maar dit is super opgelost. Hij is snel gehaald, er is meegedacht en vervolgens zelfs op mijn werk in Rijswijk afgeleverd. Super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jarenlang Opel gereden maar 18 maanden geleden tweedehands Outlander aangeschaft. Prima advies en service tijdens het verkooptraject en geen garantie tot de deur maar een uitstekende after sales service. Bedrijf en medewerkers zijn zeer service gericht, soepel, flexibel, deskundig en betrouwbaar. Klasse !!

Over Autobedrijf Wiersema en Van Wouwe B.V.