Rijden met plezier

Het prettigst vond ik dat Jan mij veel vertrouwen gaf tijdens het auto rijden. Door dat rijden met vertrouwen kwamen er leuke gesprekken samen en dat bracht veel plezier met zich mee. Ook is Jan erg rustig en geeft iedereen de tijd die die nodig heeft.

Rustige, fijne instructeur(s) om mee te lessen

Ik heb eerst gelest bij Gitte van Rijschool Coenen in de schakelwagen. Fijne Instructrice, rustige uitleg, goede tips. Later heeft ze geadviseerd om automaat te rijden omdat ik toch meer tijd nodig had om te kijken vanwege mijn slechte ogen. Jan: Fijne instructeur alles rustig, goede uitleg. Mijzelf zoveel mogelijk laten rijden zo leer je zelfstandig rijden. Tweede keer geslaagd. Top! Rijschool Coenen, bedankt!

Onvoorstelbaar goed!

Ik ben 87 jaar ik moest de rijtest doen bij het cbr in eerste instantie bij een andere rijschool waardeloos!! Jan Cools kan je op een deskundige manier voorbereiden op deze test. Deskundig rustig.Ik kan iedereen aanbevelen niet alleen voor de rijtest maar voor alle rijlessen bij Jan aan te kloppen u zult er zeker geen spijt van krijge.

Goede lessen met een fijne manier van lesgeven.

Tijdens de lessen kreeg ik goede tips om het rijden te verbeteren. Je werd bijna nooit te laat opgehaald, alleen als er file stond. In dat geval werd dat doorgegeven en werd de verloren tijd op een andere dag ingehaald. Met Coenen heb ik goed leren rijden.

Top rijschool!!

Goede en gezellige rijlessen gehad! Er wordt rustig en duidelijk uitgelegd wat je moet doen.

Leuke en leerzaam leerproces

Ik heb de rijlessen zeer positief ervaren Zou het iedereen aanraden

Zeer prettige rijlessen, die je goed voorbereiden voor het examen.

In één keer geslaagd, doordat de rijlessen en deeltoetsen goed aansloten bij het examen. Zeer prettige rijlessen met duidelijke, belangrijke en nuttige aanwijzingen.

De juiste man voor het slagen voor een rijtest

Jan Cools heeft mij begeleid bij mijn helaas 3 pogingen de rijtest voor een handicap aan de ogen te doen slagen. Heb veel geleerd voor de toekomstige 5 jaren. Veel dank

goede service, goed behandeld

Ervaring: Ontzettend aardig en vriendelijk. Neemt veel tijd voor mensen die dit nodig hebben bedank voor alles

goede service, goed behandeld

Ontzettend aardig en vriendelijk. Neemt veel tijd voor mensen die dit nodig hebben.

perfect, zeker aan te bevelen

Geduldig en met een groot aanpassingsvermogen voor elke leerling.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

Een goede rijschool, ze leggen alles goed uit. Heel fijn dat ze theoriecursus hebben. De rijlessen waren altijd gezellig bij Jan!

goede service, goed behandeld

Jan is een goede vakbekwame instructeur met veel kennis en geduld. Blij met mijn rijbewijs. Bedankj rijschool coenen

goede service, goed behandeld

Met behulp van rijschool Coenen heb ik mijn rijbewijs gehaald voor de auto, ondanks mijn autisme. Ze hebben deskundigheid en wisten hoe ze om moesten gaan met mijn handelen in de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

Erg fijne rijlessen gehad met Jan als instructeur. Geduldige en rustige uitleg waardoor ik nooit tegen een rijles opzag en steeds meer zelfvertrouwen kreeg. Rijbewijs in één keer gehaald.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

zeer goed, had zelf veel moeite met lessen en vooral de spanning van tevoren. Heb dat aangegeven en er werd heel goed mee omgegaan. Het ging daarna gelijk een stuk beter.

perfect, zeker aan te bevelen

Fijne rijlessen gehad met gezellige gesprekken gehad met instructeur. Echt een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Fantastisch geholpen door mensen met passie die je op laten gaan als je er klaar voor bent en niet omdat je pakket op is. Begripvol, geduldig en gewoon goed.

goede service, goed behandeld

Een erg goede rijschool. De rijschool werkt met het RIS-stappenplan waardoor je goed wordt voorbereid op het examen. Ze laten je het examen pas doen als zij zeker weten dat je gaat slagen.

Een geweldige rijschool.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb dit als een geweldige rijschool ervaren. Alles werd duidelijk uitgelegd en ze nemen ook de tijd voor je. Als je iets niet begrijpt moet je dat aangeven en ze leggen het gewoon weer uit. Ze werken echt naar je examen toe. Wat ik heel fijn vond dat je ook een tussentijdse toets krijgt dan weet je waar je nog aan moet werken. Ook de theorie lessen worden heel duidelijk uitgelegd. Heel veel van geleerd . Ik heb mijn rijbewijs gehaald in 37 lessen.

goede service, goed behandeld

Niets dan lof! Deskundig, geduldig, vriendelijk maar duidelijk. Dank je wel Jan! Hier spreekt een trotse vrouw. Succes verder,

Heel goed heel vriendenelijk

Vechtstraat 15 5215 GW �s-hertogenbosch