Top service, verstand van zaken en klantvriendelijk.

Dit bedrijf heeft passie voor auto's. Zowel de Alfa voor dagelijks gebruik als de oldtimer zijn hier in goede handen.

Altijd super service en gemeende klantvriendelijkheid

Kom hier al jaren. Een garage waar ik mijn auto en koop en altijd in onderhoud zal houden! Echte vakmensen!

Topservice

Voor een onderhoudsbeurt gebracht en kreeg de oude onderdelen te zien. De auto rijdt nu een stuk beter maar vooral zuiniger . Zeker nu de brandstofprijzen hoog zijn. Bedankt voor de goede service.

Zeer goede service en medewerking

Een goede garage! Zeker voor onderhoud en reparaties aan Alfa.

spiegel vervangen op aangepaste tijd en werkt weer naar behoren

Spiegel van mijn auto vervangen na schade ivm werk een afspraak kunnen maken om 1600 uur onder het genot van een bakje koffie alles weer goed uitgevoerd

Snelle service redelijke prijs

echt een verdiende 10 !!

Al jaren mijn vaste garage. Mijn auto wordt hier perfect onderhouden door vakmensen met passie. En bij bijzonderheden wordt er correct overlegd. Gewoon een "ouderwetse dorps garage" zoals het hoort. Ze bestaan nog ! Aanrader.

slecht

Mooie auto gekocht van € 25 000,- bij de verkoop werd er gezegd ,dat er naar een half jaar een gratis controle /beurt zou plaats vinden . De garage zou mij hier over bellen naar een half jaar . Niet gebeurt Naar een jaar zelf maar een afspraak gemaakt . Hebben ze de auto een kleine beurt gegeven . Gaat mijn dochter de auto ophalen ,moet ze de factuur eerst betalen voor dat de auto mee mag. Volgens mij zijn dit geen afspraken

Prima reparatie en service en goed vakmansvchap

Reeds meerdere jaren klant bij dit bedrijf. Laatste auto Alfa Romeo daar gekocht,

Prima en professioneel de beurt van mijn VW Passat afgehandeld!

Volgens afspraak heeft mij VW binnen een uurtje een beurt gekregen terwijl ik intussen op een rustig plekje mijn werk kon doen onder het genot van een kop koffie! Tevens een zeer reeële factuur ontvangen. In heb deze VW overigens ook bij Van Kooten aangeschaft, import uit Duitsland voorzien van alle onderhoudspapieren bij VW Duitsland. Nu, na een jaar, geen enkel probleem gehad.

Mijn klacht is netjes en professioneel opgelost

Ik heb nooit geen klachten bij deze garage

Goed geregeld

Prima zaak gedaan, en alles gewoon goed geregeld!!

Klantvriendelijk en professioneel

Service en klantgericht zeer sterk, snelle service en professionele vakkundige monteurs

goede service, komen afspraken na, denken mee

goede service, komen afspraken na, denken mee

Top dealer!

Goeie service, zeer klantvriendelijk en uitstekende kennis. Voorbeeld voor andere autobedrijven.

Super service

Goede communicatie en super service

Perfecte service

Bij Van Kooten staat de klant centraal. Perfecte service, ze weten waar ze over praten en waar ze aan sleutelen. Bij "kleine" problemen wordt je snel en adequaat geholpen. Zeker aan te bevelen!

Goede, duidelijke en vlot advies

Het was een fijn bezoek waar wij rustig de auto konden bezichtigen, proefrit maken en daarna alle informatie/advies krijgen die wij nodig hadden. Hartstikke blij met de aankoop!

tevreden tot op zekere hoogte

Ruud heeft mij prettig geholpen met de aankoop van de auto. Hij was duidelijk, soepel in de onderhandeling, maar wel een echte closer. Tijdens de proefrit was er een piepend geluid aanwezig bij de banden die weg zou trekken omdat de auto wat langer stil heeft gestaan werd mij verteld. Hier ben ik een maand later mee terug gekomen onder de bovag garantie, maar is nooit echt verholpen. een jaar later ben ik uit solidariteit teruggekomen op de zaak om daar mijn kleine beurt en apk te laten uitvoeren. tot mijn grote verbazing moest ik daar 300 euro voor betalen terwijl de auto in perfecte staat is. Achteraf, kon een kennis van mij bij ZIJM dealers het voor de helft. Helaas kom ik hier niet meer voor mijn beurten

Klantvriendelijk en meedenkend voor veilige kilometers

Probleem met de airco van onze auto. afspraak gemaakt en een reparatie plan gemaakt. tijdens de apk kwam aan het licht dat de achterbanden nog wel goed waren maar op de grens en de accu was niet meer fris. Wat voor de komende koude dagen voor problemen kan zorgen. Op advies laten vervangen en alles werkt weer naar behoren. Veiligheid staat voorop Bij deze bedankt voor de uitgevoerde werkzaamheden groet John van Lennep

Al 20 jaar klant. Zegt genoeg, toch?

goede service

Je wordt als klant netjes en serieus behandeld. Ook sprake van klantvriendelijkheid.

Kennis van zaken met uitstekende service

Vakidioten die genieten van iedere uitdaging. Met als pré ook nog eens een fijne wijze van opbouwen van klantrelatie. Top garage!

Een bedrijf met passie

Via de e-mail contact gezocht om een bepaalde auto te bezichtigen. In Veenendaal aangekomen, we moesten toch een uurtje rijden werden we ontvangen door Gert. Een man die weet waar hij over praat met veel liefde voor auto’s. Een proefrit gemaakt het voelde meteen goed. We hebben voor ons daar een pareltje gekocht en komen zeker terug. Al met al het is de moeite waard om een te gaan kijken in Veenendaal. Gert tot een volgende keer. Marijn en Carien

Klasse bedrijf

Ik ben hier al jaren klant met grote tevredenheid. Staan altijd voor je klaar, en zeer klantvriendelijk.

Lange Dreed 29

3902AE Veenendaal