Prima garage

Vriendelijk personeel en vakkundig

Goede service en vriendelijk

Goede en duidelijke dienstverlening

Netjes ontvangen Duidelijke uitleg wat er gedaan moest worden Onderhoud goed uitgevoerd Auto weer netjes afgeleverd

Gewoon prima

Goed geholpen met de juiste extra informatie.

probleem met cng tanken goed opgelost

probleem met eng tanken dit heeft de garage kunnen verhelpen rij weer met plezier in mijn auto

Mijn ervaring met de deskundigheid en de medewerkers van Garage van Kooten is zeer goed. Meedenken met de klant en het goed inschatten van de wens van de klant maakt dat we zeer tevreden zijn over de service en diensten van Garage van Kooten.

prima en betrouwbare garage

Al jaren een tevreden klant. Twee auto's in onderhoud. Betrouwbare beurten, zodat je zelden tussentijds met pech zit. Net nieuwe occasion gekocht met garantie. Geen enkel probleem bij herstel van kleine problemen die later aan licht kwamen. En direct een beloofde Alfa sleutelhanger besteld en gekregen: hulde!

We zijn goed geholpen en de auto is heel netjes afgeleverd

Professioneel en betrouwbaar bedrijf

Vanaf het eerste moment had ik een goed gevoel bij dit bedrijf. De hulp is snel en ik werd de verkoper is professioneel en vriendelijk!

Na online een afspraak maken zou ik terug gemaild worden voor de bevestiging vande afspraak die kwam niet en moest ik zelf bellen dat was jammer . Verder alles o.k.

Altijd hele goede service

Goede service en vaak nog koffie erbij.

Gewoon goed zonder gedoe

Een garage waar de liefde voor de auto voelbaar is. Een afspraak maken binnen een redelijke termijn is geen probleem en de kwaliteit van het werk is prima.

Garage waar vakkundige mensen met passie hun werk uitvoeren.

Vakkundige mensen die met passie zorgen dat de werkzaamheden iedere keer weer volgens afspraak worden uitgevoerd.

Persoonlijke service

Al een aantal auto's gekocht. Allemaal naar tevredenheid. Ook het onderhoud.

Goed en betrouwbaar

Fijne garage, kom er al jaren voor onderhoud van mijn auto. Altijd goede service, een deskundig en betrouwbaar autobedrijf.

Super snel en goed geholpen

Super snel en goed geholpen

Gelijk verholpen

Geweldig service

Prettige omgang en betrokkenheid

Bedrijf staat voor netheid en denkt mee in oplossingen.

Professioneel

Altijd meedenken met de klant, mijn airco werkte matig. Na deze opnieuw te hebben gevuld kan ik weer lekker koel rondrijden. Ook hebben ze mijn bandenspanning weer nagekeken, deze stond veel te laag en dus scheelt weer dure brandstof. Super bedankt.

PRIMA

NETJES EN CORRECT DE WERKZAAMHEDEN UITGEVOERD.

Top service, verstand van zaken en klantvriendelijk.

Dit bedrijf heeft passie voor auto's. Zowel de Alfa voor dagelijks gebruik als de oldtimer zijn hier in goede handen.

Altijd super service en gemeende klantvriendelijkheid

Kom hier al jaren. Een garage waar ik mijn auto en koop en altijd in onderhoud zal houden! Echte vakmensen!

Topservice

Voor een onderhoudsbeurt gebracht en kreeg de oude onderdelen te zien. De auto rijdt nu een stuk beter maar vooral zuiniger . Zeker nu de brandstofprijzen hoog zijn. Bedankt voor de goede service.

Lange Dreed 29 3902AE Veenendaal