Een goede snelle service.

Ik was er geen klant. Ze stonden gelijk klaar toen mijn eigen garagist geen tijd had voor een reparatie. Ze hebben me hier heel goed geholpen.

Goed voorgelicht, tussen tijds op de hoogte gehouden

Grote reparatie gehad aan de mijn auto, vooraf goede indicatie gegevens van wat te verwachten was. Tussendoor op de hoogte gehouden wat de status was van de reparatie. Nu weer goed en veilig de weg op met mijn auto.

Vakkundige en vriendelijke mensen.

De garage is niet bij ons in de buurt, maar ik zou niet naar een andere garage willen. Ik weet dat de auto daar in goede handen is. De leenfiets, waar ik om had gevraagd, stond al klaar. Duidelijke uitleg bij de factuur. Kortom, dit autobedrijf is zeker een aanrader!

Betaalbaar onderhoud op hoog nivo

Mijn Fiat gebracht voor onderhoud, deze is perfect uitgevoerd en vooral goedkoper dan bij de dealer. Ook nog een advies gehad om niet zomaar olie bij te vullen want alle moderne auto’s hebben een specifieke motorolie.

prima service

klantvriendelijkheid en professionaliteit staan hoog in het vaandel.

Ook nu weer onderhoudsbeurt perfect en met veel aandacht voor de auto uitgevoerd.

Geen toevoegingen.

Down to earth behandeling en snel

Ik had snel een oplossing nodig en had zelf lopen sleutelen. Er werd niet gezeurd dat er dan gelijk 10 andere dingen ook vervangen moesten worden die misschien nog jaren mee kunnen en ze konden zeer snel schakelen .

Snel, goed, eerlijk

Fijne ontvangst, flexibel en deskundig

uistekende garage

Al een aantal jaren levert Autobedrijf van Kooten de auto's en doet al het onderhoud. Verloopt prima, afspraak is afspraak.

een goed en keurig bedrijf

Betrouwbaar , snel en vlotte onderneming.

Uitstekende service en veel kennis op Alfa Romeo gebied.

Vakkundig, professioneel, meedenkend en een eerlijke prijs. Zowel de dagelijkse Giulia alsook onze oldtimer Spider hier in onderhoud.

Goed geholpen!

Ondanks dat ik laat was, toch auto netjes afgemaakt

Een top ervaring

Auto gekocht. De nieuwe auto is een goede staar. Personeel is zeer vriendelijk. Oude auto tegen een prima bedrag kunnen inwisselen.

Weer prima geholpen! Dank!

Snelle, persoonlijke service

Goede service, vriendelijk, kan altijd snel terecht! Top!

Top bedrijf. Goede afspraken. Top service

Bij van kooten kwamen wij 2 jaar geleden per toeval langs en hebben wij onze auto ingeruild. De klant gerichtheid daar is top evenals de sfeer. Mijn gevoel daar is dat je niet van je centen wordt afgeholpen maar dat er met je meegedacht wordt. De prijzen van de autos daar zijn echt netjes en de prijs die wij kregen voor ons ingeleverde auto was super netjes. Hierdoor laten wij ook de apk en beurtjes door van Kooten doen want ook hierin wordt er meegedacht en de service die zij geven is super. In 1 woord: er bestaat geen betere

Prima Direct goed gevoel bij het bedrijf

Gebeld en gezegd waar ik interesse in had Geen probleem Nette ontvangst geen poeha Afspraken netjes nagekomen Blije klant

snel, vakkundig en tegen een scherpe prijs geholpen

donderdagmiddag langsgereden met probleem, vrijdagochtend voor 11.00 uur al verholpen.

prima en prettig

Prima en prettig

betrouwbaar

Keurig conform afspraak onderhoud uitgevoerd met aanvulling in overleg

Fijne ervaring bij Van Kooten. Hier vanuit Lelystad terecht gekomen vanwege goede ervaringen met het van een afleveren occasion aan vrienden van ons. Onderhoud laten uitvoeren waarbij ook de accu werd gecontroleerd en vervangen in overleg. Alles naar volle tevredenheid

Goede garage met kundige mensen

Word altijd netjes geholpen

Prima verhouding kwaliteit - prijs

Al jaren klant. Aantal auto's gekocht en alle auto's in onderhoud. Afspraken goed nagekomen. Goed onderhoud voor een redelijke prijs.

Vakkundig professioneel bedrijf

Fijn autobedrijf. Ik wordt altijd top geholpen en de auto altijd goed onderhouden. De uitstraling van het bedrijf is wat verouderd maar de vakkundigheid zeker niet.

Prima garage

Vriendelijk personeel en vakkundig