Is een goed bedrijf

Word altijd vriendelijk te woord gestaan zijn vakkundig

kleinschalig kundig familie bedrijf

Achter lamp was totaal kapot van mijn TOYOTA. Als enige konden zij de lamp dezelfde dag nog leveren en erin zetten. Mijn ervaring is goed. Zowel telefonisch als bij het bedrijf. Jullie zijn toppers! Nogmaals bedankt voor jullie service!

Weer een apk voor de 4x4 panda

Weer zonder problemen door de apk panda aangekocht en in onderhoud Zijn van alle markten thuis

Great purchase experience

I have bought my new car here. The car is great, very happy with it. They have prepared the car and it was ok. I would like (to be perfect) to have a better interior cleaning and a bit of gas in the tank... it had 18kms left... so I had to find a gas station right away.

• Would you recommend us? Yes

Prima service !

Vakkundig, betrouwbaar, behulpzaam en een prima service.

Zeer slechte service en levensgevaarlijk

Mijn auto is er voor apk en wat onderhoud heengegaan waaronder ook de remklauw vervangen en de dag nadat ik hem ophaalde stond ik zonder remmen. De remkabel was helemaal kapot en had hierdoor een dodelijk ongeluk kunnen krijgen. Kwam er na het uitrijden van de parkeerplaats achter.. Gelukkig nog net niet op de snelweg! Ze willen niks van de kosten die ik heb moeten maken om m'n auto te verslepen betalen en zeggen dat het niet hun schuld is. Terwijl bij deze rem de kabel los is geweest voor reparatie.. Zeer teleurgesteld....

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Weer een apk op de auto was vergeten een storing in de verlichting te melden Bij ophalen was de storing verholpen Dus auto wordt goed afgeleverd Dus bedankt voor het onderhoud Grot john

Betrouwbaar

Moet wel soms nog wel op kleine dingen letten zoals bandenspanning, olie- en koelvloeistof nachecken etc.

Vriendelijk, gemaakte afspraken worden na gekomen

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg wat er gedaan moet worden, juiste kosten begroting, en duidelijke uitleg naderhand

Actief meedenken en probleem oplossen

Als jarenlange klant kan ik niet anders zeggen dat we lang blijven rijden in de auto's die we gekocht hebben. Stuk voor stuk goede auto's. Onderhoud is in goede handen. Goed praktisch en niet duur.

Aardige mensen en professioneel

Ik ben duidelijk geinformeerd over het auto problerm, afspraak gemaakt en binnenbeen dag opgelost. Aardige en professioneel

Betrouwbaar en Servicegericht

Komen afspraken na, leveren goed werk en zijn niet duur

Altijd snelle service en vriendelijk personeel

Word direct netjes geholpen

Word keurig te woord gestaan

Apk

Uitstekende service. Vlak voor mijn auto voor de apk moest ( ik had er al een afspraak voor) ging mn waterpomp lekken. Er kon meteen wat gedaan worden. De auto was de zelfde dag nog klaar.

Mijn Giulia qv gebracht voor beurt en uitlaatwissel

Wat een fantastische specialisten daar ik heb een bijzondere alfa die echte kennis vereist ze hebben me perfect geholpen en ik ga misschien ook nog een andere auto bij ze kopen

Goede service, vriendelijke mensen

Afspraak is Makkelijk online in te plannen. Je wordt vriendelijk geholpen. De te maken kosten worden vooraf overlegd.

Vriendelijk en bekwaam personeel

Goede garage

Van Kooten is een garage waar liefde voor techniek en voor auto’s gekoppeld wordt aan deskundigheid en klantvriendelijkheid. Ik kom er graag.

Een goede service.

Ik ben sinds kort klant. Eerder was ik klant bij een meekdealer. De service is veel beter bij van Kooten .

Snel en mooi geregeld

Had een bestelling gedaan en werdt gezegt dat het een week zou kunnen duren. Een paar dagen later kreeg ik een belletje dat het al geleverd was. Bij het ophalen zag het er super mooi uit en ben blij met de uitkomst :)

Zeer vriendelijk en eerlijk

Nadat er enige paniek was ontstaan van het verlopen dan onze APK met onze vakantie in het zicht, kwamen wij na heel lang zoeken bij dit bedrijf terecht die zo ongeveer als enige nog een open agenda had. Dit bleek achteraf helemaal niet zo te zijn, agenda was wel vol, maar we werden toch geholpen. Zo blij mee. Leon heeft ons super geholpen, hij was eerlijk en transparant. Binnen een uur had hij alle punten van de APK bekeken en was duidelijk dat onze auto niet door de keuring kwam. Gelukkig kon en wilde Leon de auto wel APK klaar maken en nam hij daar ook de tijd voor.

Hele fijne garage met vakkundige mensen

Hele fijne garage met vakkundige mensen. Ik heb daar 2 auto’s (Alfa Romeo) in onderhoud. Eigenaar met veel kennis en wordt altijd keurig geholpen. Aanrader.

Duidelijk en simpel

Vriendelijke normale behandeling.

Al jaren vaste klant, zegt genoeg.

Lange Dreed 29 3902AE Veenendaal