Klantvriendelijk

Snel en adequaat gereageerd op mijn verzoek.

goede ervaring

Goede ervaring bij het kopen van een auto en de totale afwikkeling hiervan

Vlotte en accurate beurt

Vlotte en accurate beurt.

vriendelijk personeel

Goede auto garage . Als je iets hebt kun je er altijd terecht. Vriendelijk personeel.

kreeg wat ik vroeg, das belangrijk. service is goed

Gewoon goed.

Dicht bij huis. Gewoon goed. Vakkundig redelijk concurrerend in prijs. Moeilijk werken voor de mannen tijdens grote renovatie van het garage pand.

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Ze staan altijd klaar voor je

Als ik iets heb ( gelukkig komt dit zelden voor, ook omdat het onderhoud van mijn auto up to date is door hun ) staan ze gelijk klaar voor je.

Alles vlot en prima verlopen

Prima communicatie, goed afhandeling, vriendelijke aanpak

Prima service en klantvriendelijk

Zeer tevreden over deze garage wat betreft vakmanschap, service en zeer klantvriendelijk. Wel wat duurder dan gemiddelde garages

Prima garage, uitstekend personeel.

Autobedrijf Van Loon is vakkundig en flexibel. De medewerkers zijn vriendelijk en duidelijk. Elke reparatie en rekening wordt duidelijk uitgelegd

prima persoonlijke service

Al jaren vaste klant bij Autobedrijf Van Loon en naar volle tevredenheid. Persoonlijke en prima service. Klein mankementje? Je kunt altijd langskomen en indien mogelijk wordt het à la minute opgelost.

vertrouwd

Keurig en tijdig geholpen

Superservice

Al dertig jaar mijn garage

prima communicatie en goede afspraken

zowel patrick als michael denken mee en leveren goede kwaliteit bij onderhoud van onze beide auto’s prima bereikbaarheid en service nivo wat past bij goede garage

Er wordt gedaan wat afgesproken is.

Wat bij de beginafspraak is afgesproken wordt ook gedaan. Alles wordt duidelijk uitgelegd.

Vriendelijk, tevreden over de service, en ook klaar staan voor een gesprek

Betrouwbaar, snel, deskundig en vriendelijk!

Deze auto garage is zowel deskundig als klantvriendelijk geweest met mij dat ik ze aanraad voor iedereen! Van Loon Bosch car service heeft altijd voor mij klaar gestaan en de service was top en wanneer je ze nodig hebt dan staan ze klaar om je te helpen. Ik ben ook zeer tevreden met de snelheid in problemen van de auto op te lossen en de bereikbaarheid

Een service gerichte garage met vakmanschap.

Ze doen hun best om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Zoals altijd keurig geholpen....

Zie boven.....

Prima garage

Service altijd top. En klantvriendelijk

goede service en klantvriendelijk

We zijn al een tijdje vaste klant nu en de auto's van onze kinderen zijn er ook in onderhoud, daardoor kan ik altijd terecht met een vraag of een kleine storing, het komt dikwijls wel uit dat ze er even naar kijken. Iets kleins verhelpen ze gelijk en anders wordt er op korte termijn een afspraak gemaakt.

Deskundig autobedrijf

Voor onderhoud aan ieder merk en het kopen van een nieuwe of gebruikte auto, ben je hier aan het juiste adres.

Altijd bereid te helpen, snelle afhandeling, zeer vriendelijk

super!

Altijd uitstekende service bij Autobedrijf van Loon. De klant staat centraal en de service is prima.

Molensingel 1

4724CL Wouw