Geloofwaardig in een oververhitte automarkt

Een 'economisch total loss' van onze auto door mechanisch maleur (dus geen ongeval) werd fysiek aangetoond en met goede en begrijpelijke uitleg over het ontstaan en de waarschijnlijke consequenties voor verdere schade, waardoor voor twijfel over hun uitspraken geen ruimte was. Het geld dat er nog voor geboden werd was een eerlijke prijs gelet op dagwaarde vóór schade. Natuurlijk werd er meer betaald indien we een auto bij hen zouden kopen; dat hebben we ook gedaan. Advisering over die aankoop was eveneens eerlijk waarbij goed geluisterd werd naar onze wensen en we geen enkele koopdruk voelden. Aan de prijs viel echter niet te tornen, iets wat in deze momenteel oververhitte automarkt begrijpelijk is, maar wel onplezierig. Vraagprijs was daarbij een weergave van deze oververhitte markt, maar zeer goed in verhouding tot andere gelijkwaardige auto's (qua staat, opties, leeftijd en kilometrage), zoals bleek na uitgebreid speurwerk op internet. Gedurende het hele proces is men steeds heel toegankelijk geweest en ook voor vragen ná de aankoop (after-sales) was steeds ruimte en dezelfde betrokkenheid waarneembaar. Natuurlijk werden er ook 'bijproducten' aangeboden, zoals een autoverzekering. Ook hierin werden we helder geadviseerd en zonder 'koopdruk'. Er werd alle ruimte gelaten (tot opnaamstelling van nieuwe aankoop, bijna een week later) om het tegen andere verzekeringen af te zetten, waardoor we uiteindelijk tot een vrije keuze hebben kunnen komen. Kortom: prima ervaring.

Goede service en deskundigheid

Uitstekend en duidelijk.

Uitstekend geholpen. Alle afspraken van de aangekochte auto waren duidelijk en zonder achteraf verrasingen.

Afspraken worden correct nagekomen

Vriendelijk en behulpzaam

Mijn ervaring met autobedrijf goed.

Werd bij de aankoop van de auto netjes en correct te woord gestaan. Bij de aflevering van de auto stond hij netjes en op tijd klaar .

Prima geholpen en vriendelijk

prima service

Persoonlijke benadering met goede uitleg en service

Simpelweg echte vakmannen!

Ik kom al jaren met m’n auto voor de beurten en de APK. Ze doen er alles aan om je zo goed mogelijk te adviseren en zodoende hier op ik te spelen!

Snel en correct geholpen.

Goede uitleg over allerlei zaken van een andere auto.

Het leken mooie verkooppraatjes, maar ik had toch het idee dat we goede adviezen kregen. Over allerlei zaken als verzekering, alternatief voor wegenwacht e.d. Ik hoop dat alles in orde is en dat Van loon er een nieuwe tevreden klant bij heeft.

Geweldig geholpen

Gestrand met mn bus ter hoogte van Wouw. Met geluk nog naar van Loon kunnen rijden en werd meteen geholpen door diagnose te stellen. Hebben het druk aan alle auto's te zien maar hadden daar dus wel tijd voor. Van tevoren een ongeveer prijs doorgestuurd gekregen en in een paar dagen was ie weer klaar. Super geregeld

Prima service en vriendelijke bediening

Al meer dan 25 een tevreden klant. Ze doen geen overbodige vervangingen. Bij duurdere reparaties krijg je eerst een telefoontje of het goed is.

Snelle accurate service volgens afspraak.

Duidelijke afhandeling volgens afspraak.

Gewoon goed

Eerlijk, correcte en uistekende servive

Nooit verassende kosten, altijd op tijd klaar en moet er iets extra's gebeuren, wordt je gebeld.

goede service

zelfs in drukke tijden was er ruimte om tussen de bedrijven door mijn problemen met de auto op te lossen opdat ik met een gerust hart op vakantie kan met de caravan.

Mijn eerste contact met Van Loon was zeer positief en zal ongetwijfeld nog lang duren.

Omdat mijn garagehouder Bartelen uit Nispen stopte met zijn bedrijf, moest ik een ander in de buurt zoeken. Ondanks dat het bedrijf van Van Loon, dat een straat verder was, door verbouwing flink overhoop lag, kon ik toch terecht voor een eerste grote beurt en de bandenwissel voor de zomer. De "zomerwielen" waren vortreffelijk gepoetst en de overige activiteiten waren ook grondig en uitstekend verricht. Mijn complimenten! Na afloop werd mijn auto thuis afgeleverd.

Vakkundige garage

Vakkundige monteurs, goede service

Goede service en vooruit zien!

Door de goede service zijn er tussendoor nauwelijks problemen. Het contact is vriendelijk en behulpzaam.

ben al vanaf begin van het bedrijf klant naar tevredenheid

Goed en betrouwbaar

Goed bedrijf, vertrouwd.

Door de verbouwing kon ik niet op mijn auto wachten. Ik ben netjes voor de deur thuis afgezet door een heel vriendelijke monteur Ik kan weer veilig de weg op. Een aandachtspuntje: vooraf even goedkeuring vragen als er iets extra's gedaan moet worden.

Service gericht ook tijdens verbouwing

Gehele garage wordt gemoderniseerd. Ook tijdens de verbouwing aandacht voor klant.

Top bedrijf

Mijn auto is super snel gemaakt, ondanks dat ze bezig zijn met een verbouwing. Snelle service en klantvriendelijk.

Molensingel 1 4724CL Wouw

Over Bosch Car Service