Fantastisch bedrijf

Uit de kunst !! De gebroeders van loon weten hoe ze zaken moeten doen !!

Super behandeling

Vlak voor onze vakantie kregen wij bijna een klapband. Garage heeft doordat de maat band niet voorradig was, meteen 2 nieuwe banden besteld, die heel snel geleverd werden. Deze zijn er met grote zorg super snel omgelegd, zodat wij maar een uur vertraging hebben opgelopen, voordat wij konden vertrekken. Deze service is SUPER, zoals altijd heel goed geholpen.

Autobedrijf van Loon van vader op zoon voor ieder persoon buitengewoon!

Zorgvuldig en meedenkend en oplossend ! En een prachtige auto !

vlotte en nette service

een goed en deskundig boschgarage

Top klasse!

Altijd prima service. Klantvriendelijk en professioneel.

Gewoon goed

Betrouwbaar en vakmanschap

Gedegen

Wij komen er al jaren dus dat zegt genoeg

Klantvriendelijk en deskundig.

Een garage waar de klant op een vriendelijke manier ontvangen wordt. Deskundig en behulpzaam personeel. Eerlijk advies omtrent de staat van de auto en adequate behandeling. Houdt wel in dat de prijs overeenkomstig is. Bij het ophalen van de auto was de auto keurig gewassen. De klant kan met een schone auto de weg weer op.

Goede service. Eerlijke auto’s.

Al jaren tevreden klant

Autobedrijf van Loon is al jaren mijn garage naar alle tevredenheid. Je wordt er altijd vriendelijk en professioneel geholpen.

Het team van Autobedrijf van Loon staat altijd deskundig voor je klaar.voor

Prima service en deskundig meedenkend.

Altijd goede service

Altijd goede, snelle en deskundige service

Goede service, netjes en open communicatie

Grote reparaties en onverwachte gebreken worden eerst overlegd met de klant

Zeer goed geholpen

Gebeld en stonden gelijk voor ons klaar, omdat onze camper het niet meer deed. En zijn ze er meteen aan begonnen . We hebben altijd al goede ervaringen gehad Met jullie.

Positieve ervaring Autobedrijf van Loon

Sinds een week gaf onze Chevrolet Trax linksvoor een eenmalige tik bij het wegrijden naar voren en achteren, niet fijn aangezien we anderhalve week later naar Zuid-Frankrijk op vakantie zouden gaan. Afspraak gemaakt met de dichtsbijzijnde Opel Garage. De tik is slecht nieuws volgens deze garage, er ligt een M32 versnellingsbak in en die zijn van zeer slechte kwaliteit, deze bak moet worden gereviseerd. Lagergeluid zou al hoorbaar zijn. Kosten €2000,- als alles mee zou zitten! Onderzoekskosten €88,- en meteen afrekenen. Vond het vreemd want de versnellingsbak is geluidloos en schakelt perfect. Via internet naar revisie M32 versnellingsbak gezocht en kwam uit bij van Loon . Donderdagavond gebeld, verhaal uitgelegd ,geloofde ook niet dat dit geluid afkomstig zou zijn uit de versnellingsbak. Kon 2 dagen later al langskomen. Garage eigenaar + monteur luisterden naar de tik en zeiden meteen dat waarschijnlijk de wielnaafmoer te los zat. Deze moer werd meteen aangedraaid ,daarna samen een proefrit gemaakt. De tik was verdwenen , geen lagergeluid hoorbaar en de bak schakelde prima volgens de garage eigenaar. Kosten €30,-. Inmiddels terug van vakantie en alweer 4000KM verder en de auto schakelt (nog) perfect. Ik ben snel en vriendelijk geholpen en ga voortaan naar van Loon voor het onderhoud van mijn auto. Arjan Kemner

Goede snelle service, deskundig advies ontvangen alvorens reparatie te verrichten

Keurig volgens afspraak en vooraf gegeven advies is de reparatie verricht. Ondanks drukke periode, direct geholpen. Superfijn!!

Zeer prettig en vriendelijk geholpen bij aankoop auto

Voorafgaand snelle en duidelijke communicatie over de auto auto. Bezichtiging en proefrit gemaakt onder fijne en relaxte omstandigheden. De auto is vervolgens binnen enkele uren voorzien van een afleverbeurt. Uiteindelijk met een zo goed als nieuw en zeer nette auto weggereden.

Keurig geholpen

Super. Blij en keurig geholpen

Klantvriendelijk en behulpzaam

Het zijn niet de knapste, maar wel de fijnste

Supersnelle service!

Binnen 24 uur is mijn dynamo gedemonteerd, gereviseerd en weer teruggeplaatst. En als extra service is mijn auto ook meteen even gewassen. Top!!

In het concrete geval uitstekend afgewikkeld

snel en efficiënt correctie aangebracht in verrekening

Altijd goed advies en vakwerk

Ook al hebben ze het druk er word altijd tijd voor je gemaakt

is prima

klant vriendelijk en goed overleg.

Geweldige garage en een goeie verkoper.

Mijn derde auto heb ik bij deze garage gekocht. Wordt netjes afgehandeld, zowel verkoop als aflevering. De prijs was erg netjes. Ik zal altijd naar deze garage terug gaan. Ga zo door!! Adrie Huffmeijer.

Goede uitleg, goed geholpen.

Korte en vlot geholpen.

Over Bosch Car Service