Fijn autobedrijf!

Fijn autobedrijf waar goed meegedacht wordt en eerlijk gehandeld wordt.

Goede service voor een nette prijs.

Goede service voor een nette prijs.

Altijd geweldig geholpen

Netjes, correct, goed geregeld en gerepareerd en onderhouden

Zoals altijd weer prima geholpen. Oldtimer stuurt weer als vanouds

Prima bedrijf.

Het was totaal goed, van start tot einde! Bravo!

Prettige ontspannen ontvangst. Tussendoor gebeld over Uit te voeren herstelwerkzaamheden, die na akkoord werden uitgevoerd. Over het algemeen prima indruk van de medewerkers en het geleverde werk. Bravo.

deskundig en voor een nette prijs.

Al meer dan 25 jaar klant tot volle tevredenheid

Afspraak is afspraak

Net bedrijf en keurig geholpen

Gewe6

Accuraat en efficiënt gewerkt

Altijd goed en snel

Aan te bevelen, duidelijke communicatie, in geval van twijfel altijd even een belletje en eerlijke prijzen. heel blij mee!

Snelle en goede service

Doen wat ze moeten doen. Vriendelijke mensen die je kennen en de tijd nemen om je te helpen.

Service gericht en klantvriendelijk

Bart en de mannen staan altijd voor me klaar Wordt altijd goed en vriendelijk geholpen Een persoonlijk praatje op z n tijd Goed overleg bij duurdere reparatie s Geen verrassingen achteraf

Open, transparant en goede communicatie

Netjes opgebeld met de bevindingen. Denken mee met mogelijkheden. Vriendelijk en snel geholpen.

snelle actie ondanks drukte

mijn auto had een defecte accu en reed dus helemaal niet. Alle autobedrijven hadden geen tijd tot oktober maar hier hebben ze dat toch tussendoor gedaan. Auto daar neergezet zodat ze eventuele opengevallen tijd konden besteden aan mijn auto, en .. eureka. binnen 3 dagen opgelost!

top

Prima! Dit bedrijf denkt uitstekend mee met de klant!! zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, vakkundige en vriendelijke medewerkers.

Goede service en flexibel

Goede service en flexibel

alles netjes zoals ruiten binnenkant schoon - uit gezogen en goede service

Zeer betrouwbaar.

Vanaf de eerste keer alle vertrouwen gegeven, en nooit beschaamd! Zeer klantvriendelijk en vakkundig.

Mee denken met problemen

Ze maken altijd tijd voor je komen met oplossingen kortom een goed bedrijf wij zijn erg tevreden.

Leveren vakwerk & zijn meedenkend

Altijd benaderbaar, eerlijk, meedenkend, snel kunnen schakelen!

Alleen leenauto te klein jammer

Prima service en vakmensen

Op de juiste manier geholpen, vriendelijk personeel en erg kundig.

Keurig geholpen en service prima. Ben dik tevreden

Zeer goede service

Betrouwbaar, klantvriendelijk

Vakkundig personeel en er worden geen onzin-zaken in rekening gebracht.

In tegenstelling tot vele dealers wordt de rekening niet aangedikt met bv het bijvullen van de ruitenwisservloeistof reservoir terwijl deze half vol zit.... of litertje olie terwijl er genoeg in zat. Gewoon eerlijke handel. Mijn zoon uit Rotterdam en mijn dochter uit utrecht gaan met hun auto ook hier voor de APK omdat je simpelweg niet belazerd wordt. Die verstaan tenminste hun vak. Een aanrader voor iedere particulier.

Spadesteek 8

4131MB Vianen ut