Altijd behulpzaam en meedenkend

Bart en nathan denken mee en zijn aardig. Je krijgt uitleg over wat ze gaan doen en en gedaan hebben. Ik voel me serieus genomen.

Netjes geholpen, en vriendelijk behandeld.

Klantenbinder

Ze maken altijd zo snel mogelijk ruimte en tijd voor je. De service is uitmuntend. De prijzen concurrerend. Een persoonlijke touch. Ook na hun verhuizing ben ik klant bij ze gebleven.

Gewoon top.

Kwam voor APK. Zonder vooraf dit te hebben aangegeven konden er direct 4 nieuwe winterbanden gemonteerd worden. Als dit geen service is! ..... wat dan wel?

Hele snelle en deskundige service

Super communicatie.

Goede service, prettig bedrijf hoge kwaliteit denken met de klant mee!!

Voelt altijd weer als thuiskomen

Mijn ervaring is altijd goed. Eerlijkheid en duidelijkheid. Snelle service en meedenkend.

Goede service, klantgericht

Dit zijn vakmensen, flexibel in de planning en niet de duurste. Ze vertellen ook als er nog iets niet vervangen hoeft te worden.

Wederom positief.

Ook deze keer service en kwaliteit.

Betrouwbaar en degelijk

Wij komen hier nu al jaren, nog niets anders dan correctheid en vriendelijkheid meegemaakt.

Goede communicatie

Onze service beurt viel duurder uit dan gepland, hierover werd van te voren duidelijk gecommuniceerd. Vriendelijke mensen en eerlijke prijs zonder spelletjes. Wij komen terug!

Uitstekend in werk, service en prijs

Kwaliteit van het geleverde werk is altijd goed. Geen onnodige reparaties. Je wordt altijd van te voren geinformeerd bij onverwachte issues. Service vooraf tijdens en na je werkplaatsbezoek is prima. Altijd worden eerlijke prijzen berekend. Nooit dat je denkt “hoe kan dat nou”. Voor mij een no-brainer. Zowel camper als 2 auto’s altijd hier in onderhoud!

Correct geholpen

Duidelijk overleg wat er vervangen moet worden

Vakmensen, die prima service geven.

Top.

Vriendelijk en zeer betrouwbaar. Hier kunnen veel Garages een voorbeeld aan nemen. Ik stuur regelmatig kennissen en vrienden naar deze garage voor apk en onderhoud.

top

Super service

Zoals altijd wederom super service en snel geholpen!

Word er goed geholpen . Luisteren naar je.

Altijd een prima service.

Haal en breng service, vakmanschap, sympathieke mensen.

Goede service en goed geholpen

Goede service en netjes geholpen

Fijne garage.

Onderweg raakte mijn uitlaat los, even langsgereden en gelijk geholpen. Kon mijn auto eind van de dag al ophalen, vriendelijke en goede service. Duidelijke factuur, prijs was achteraf ook nog goedkoper als de vooraf geschatte kosten.

Vriendelijk , klein bedrijf maar wel heel professioneel.

Fijn autobedrijf!

Fijn autobedrijf waar goed meegedacht wordt en eerlijk gehandeld wordt.

Goede service voor een nette prijs.

Goede service voor een nette prijs.

Spadesteek 8 4131MB Vianen ut

0347 - 373357