Super fijn bedrijf

Vanouds een familie bedrijf dat voort is gezet door hun zonen in Vianen en Beesd. Een betrouwbaar bedrijf met vriendelijke en bekwame mensen!!!

Goed is goed!

Bovenstaand zegt genoeg.

• Service N.v.t.

Duidelijke uitleg en telefonisch contact over de werkzaamheden

vakkundig

klantvriendelijk en goed onderhoud van mijn auto voor een redelijke prijs

Jaarlijkse APK en de nodige vervangingen, altijd in goed overleg.

Ik kwam hier voor de eerste keer en ben zeer tevree

Goede service en zeer zeker aan te bevelen.

Snelle en goede service

De auto kon snel terecht voor een inspectie en de service was super goed. Snel gecheckt en een eerlijk oordeel gekregen wat betreft de reparatie. Zeer tevreden!

Prima eerste ervaring

Op advies van vrienden naar deze garage gegaan voor APK en grote beurt. Netjes een leenauto mogen gebruiken, gratis, enkel de benzine hoeven aftanken. Reparaties binnen een dag geregeld en dat alles voor een nette prijs. Ik ben een tevreden klant.

Snelle en vakkundige reparatie

Het slot van de schuifdeur van onze Mercedes Sprinter functioneerde niet goed. Ik kon op korte termijn langskomen om de diagnose te stellen. Tot mijn verbazing was het 'klaar terwijl u wacht'. Met een gerepareerd slot kon ik al snel weer op pad.

goede service en kwaliteit

goede ervaring en snelle service

Degelijk en klantvriendelijk

Bij deze garage wordt er goed gecommuniceerd over de werkzaamheden en eventuele kosten, je komt niet voor een verrassing te staan. Verder zijn de medewerkers behulpzaam en is het mogelijk om direct hulp te krijgen bij een urgent probleem (dit nu 2 x meegemaakt, en het is beide keren dezelfde dag nog opgelost, soms ook zonder kosten daarvoor te rekenen). Ik ben zeer tevreden.

Vriendelijk en accuraat.

Keurige afhandeling

Snelle service, volgens afspraak

Goede service voor een goede prijs

Goede service voor goede prijs. Je kan er op afspraak ook zaterdagochtend terecht. Ideaal als je werkt

Goed, al Jaren klant

Al vele jaren klant

Ik heb goede ervaringen met autobedrijf de Hagen. Daarom al vele jaren klant.

Word goed en vriendelijk te woord gestaan en als er wat aan de hand is nemen ze eerst kontakt op om te overleggen.

Top!!

Heel fijn bedrijf. Heb er een apk en een beurt gedaan en dat is keurig voor een juiste prijs uitgevoerd. Heel tevreden!

Altijd prima!

Eerlijk verhaal, behulpzaam en schappelijke prijzen.

Altijd goede service

Is altijd goed en houd je op de hoogte wat er aan de hand is

Goede duidelijke service

Vriendelijke mensen, goede service

Héél klantgericht en snel!

Dank aan Bart en Natan voor het heel snel en goed helpen!

Uitstekende service, maatwerk

Zeer betrouwbaar