APK

Very nice service.I am satisfied with the service.I recommend!!!

Eerlijk, betrouwbaar en vriendelijk

Wij komen al meer dan 25 jaar bij deze garage en dat zegt genoeg. Zelfs na onze verhuizing blijven we komen omdat vertrouwen belangrijk is.

Goede no-nonsense garage

De Hagen is een goede no-nonsense garage. Je wordt netjes geholpen, kunt als het nodig is snel terecht, ze kijken reëel naar wat er nodig is om je auto in goede conditie te houden en de prijzen zijn redelijk.

Wederom al sinds 2019/2020 goede service en prijstechnisch prima

Wederom al sinds 2019/2020 goede service en prijs Gr Michael

Service zoals het hoort

Eerste ervaring met de garage en dat is mij uitstekend bevallen. Servicebeurt en APK keurig gedaan en meedenken met de banden en airco om tot een juiste oplossing te komen. Echt keurig gedaan.

Prima geholpen midden in de vakantie.

Ongelukje gehad met mijn auto, ondanks minderbezetting, zomervakantie direct geholpen.

Behulpzaam, netjes en snelle service

Reparatie volgens afspraak met duidelijk advies. Zeker niet duur. Elk merk is welkom. Als Bart het niet repareren kan, kan niemand dat :)

Super bedrijf.

Uitstekend personeel . Altijd vriendelijk en behulpzaam. Voor mij krijgen ze een 10

Toppers

Super service en uiterst behulpzaam, aan huis geweest om te kijken of het zo oplosbaar was maar helaas een kapotte startmotor was de oorzaak binnen een dag kon ik weer rijden. Super bedankt mannen dikke duim !!!

Service zonder poespas zoals je het graag wilt

Super behulpzaam en vriendelijk. En vooral een enorm snelle service

Super service!!

Altijd behulpzaam!

onverwachte onmiddelijke reparatie

Bij constatering van probleem met airco, deelde de Nefkens garage mee dat de verdamper stuk was en vervangen moest worden. kosten € 2.400 Om te kijken of dit goedkoper en ook goed kon, ben ik bij Bart terecht gekomen. Na mijn verhaal dook hij direct de auto in en constateerde dat de condensor kapot was. Kosten € 345 U begrijpt dat ik voortaan naar Autobedrijf De Hagen ga.

super

Ik kom al jarenlang bij de garage "de hagen" en al die jaren een super ervaring. Altijd goed en snel en vooral goede informatie over reparaties als dat nodig is. Je komt NOOIT voor verrassingen te staan.

Goed en betrouwbaar

Goed en betrouwbaar

Prima garage

Al jaren klant, prima!

super service

altijd behulpzaam en persoonlijke aandacht , ik voel me niet zomaar een willekeurige klant en verlaat de garage altijd met een fijn gevoel dat is in andere bedrijven wel eens anders.

klant vriendelijk

goede service en klant vriendelijk

Uitstekend in alles

Dat je als bestaande klant altijd terecht kan, bleek weer eens toen we een ‘ratelend geluid’ rechts voor waarnamen. Binnen een paar dagen stond de auto bij de garage en 2 dagen daarna was deze weer klaar. Waarvoor dank :)

Fijne garage

Duidelijke communicatie

Prima service!

Wederom goed geholpen en zoals altijd prima service en vriendelijk

Zeer ervaren monteurs. Het bedrijf dat ook nog menselijk is. Goede service en mee denken met je op een normale manier.

Altijd weer perfect!

Zoals altijd, de jongens denken mee, overleggen het plan van aanpak en de vragen die je hebt. Je krijgt een keurig uit een gezette bon. PERFECT!

Eerlijk en correct

Kom hier al jaren

, zeer tevreden, betrouwbaar vakkundig en eerlijk . Als dat is wat je zoekt ben hier op het juiste adres!

Betrouwbare garage

Autogaragebedrijf De Hagen is een fijne en betrouwbare garage.

Spadesteek 8

4131MB Vianen ut