Vakkundig en vertrouwd

Een betrouwbare garage waar je makkelijk en snel afspraken kunt inplannen.

Alweer een goede ervaring

Ik ga al jaren met mijn auto naar autobedrijf De Hagen. Altijd een goede service en zeer betrouwbaar.

Prima!

Dikke prima!

Wat een service!

Ik was zwanger van een tweeling en kwam er vrij laat achter dat mijn auto gekeurd moest worden. Ik kon meteen een afspraak maken. Bart woont in mijn straat. Hij was zelf zo lief om mijn auto even op te halen. Veder vond ik het goed betaal baar. Kortom top bedrijf!!

goede betrouwbare garage

Ik kom al jaren voor het onderhoud van mijn auto bij Autobedrijf De Hagen. Betrouwbare service, zeer klantgericht. voor een goede prijs. Ook bij onverwachte zaken schakelen ze snel en denken ze mee

Vriendelijk en alles volgens afspraak.

Voor de eerste keer een APK gedaan bij Autobedrijf de Hagen, op aanraden van vrienden. Heel goed bevallen! Waar ik normaal altijd honderden euro's uit moest trekken voor een APK, was ik nu voor een koopje klaar. Heel fijn!

Fantastisch geholpen

Heb voor eerst APK en zomerbeurt bij autobedrijf de Hagen gedaan. Fijne ervaring en goede prijs. Volgende keer weer.

Service met een hoofdletter

Simpel om afspraak te maken, uitstekende service, goede vakmensen, prima prijs-kwaliteit verhouding. Absoluut aanbevelenswaardig!

Snelle en klant vriendelijke service

Altijd bereikbaar en goede service.

Klantvriendelijk en servicegericht, prima !!!

Vakkundig en servicegericht

Bij de kleine beurt en apk van onze auto heb ik een goed advies en een duidelijke uitleg gekregen.

Topservice door vakbekwame en aardige mensen

* Nette ontvangst * Auto goed gemaakt * Goede sfeer * Top service door Nathan

Altijd een goed gevoel

Ik kom niet graag in garages, want dat betekend kosten!! Maar bij dit bedrijf heb ik dat niet. Eerlijk en duidelijk! Joost

Goede service en kwaliteit. Open en transparant bedrijf.

Afspraken worden goed nagekomen en een prettige service en het geleverde werk is top!!

Top garage bedrijf

Altijd vriendelijk, nemen de tijd en leveren top service!!!!

Al jaren klant, dus prima.

prima onderhoud aan de auto voor een eerlijke prijs.

Prima goede zaak, eerlijk, meedenkend en oplosskngsgericht. persoonlijk en vriendelijk.

Afgebroken vering zorgde dat rijden onmogelijk was. Afslepen van auto kon voorkomen worden doordat de Hagen monteur toevallig in de buurt was en even langswipte om in ieder geval auto mobiel genoeg te maken om naar garage te rijden. 's ochtends vroeg gebeld, even later auto kunnen verrijden en eind van de middag is alles gerepareerd en klaar om te gaan. Eerlijk reparatie advies. Geen extra werkzaamheden 'aangesmeerd'. Top service. Snel en betaalbaar.

Voor de eerste keer bij autobedrijf "De Hagen" geweest voor een kleine reparatie en was aangenaam verrast. Ik kreeg direct een heel fijn en prettig gevoel. Gelijk maar een afspraak gemaakt voor de APK. Mijn auto werd netjes thuis opgehaald en ook weer netjes terug gebracht. De monteurs denken met je mee en hebben echt veel kennis van zaken. Autobedrijf "De Hagen" is een jong en dynamisch bedrijf en is echt aan te bevelen.

Top service!

Ik rij graag vanuit Nieuwegein de brug over voor onderhoud van mijn auto. Betrouwbaar, klantvriendelijk en goede service

Snel en correct beschadigd onderdeel vervangen

zie hierboven

Super fijne en snelle service.

In de ochtend bellen voor winterbanden,in de middag bellen dat ze binnen zijn en om 17u einde dag wegrijden met winterbanden. Vooraf al te horen gekregen wat de kosten waren zodat ik niet voor verrassingen kwam te staan. Top!

Snelle en goede service!

Goed, en snel, goede hulp

Vriendelijk en behulpzaam

Ik ben een tijdje ergens anders geweest,maar het haalt niet bij deze garage

Top service nette prijs

Moest even snel een apk keuring doen.... Gebeld die zelfde avond auto klaar gezet de volgende dag. om half 3 klaar... Netjes keurig geholpen zoals altijd en voor een met prijsjes alles gedaan want gedaan moest worden.