Alleen maar goede ervaringen

Tot nu toe heb ik alleen maar fijne ervaringen met dit bedrijf gehad. Ze maken duidelijk welke werkzaamheden uitgevoerd gaan worden, er is duidelijkheid over de kosten, en het afgeleverde werk is prima.

Was helemaal top

Was top

Super snel klaar en zeer vriendelijk geholpen.

Goed bedrijf

Mijn ervaring is goed met bedrijf de hagen. Netjes geholpen en vriendelijk personeel

Dat is perfect

Goede service Aardige mannen staan gelijk klaar voor jou

Goede service, vriendelijk personeel

Zoals altijd een goede service waarbij je vriendelijk wordt behandeld door iedereen die er werkt. Wordt goed met je meegdacht over oplossingen als er iets aan de hand is.

Goedkoop en snel

Ik heb nu 2 keer mijn APK laten doen bij ze en ik ben zeer tevreden. Zij doen het snel en ook nog eens goedkoop!

Gevraagt wordt geregeld top service

Perfect geholpen

Afspraken worden goed nagekomen, prima service. We gaan elkaar meer zien aankomend jaar!

Een aanrader voor iedereen

Zeer prettig garagebedrijf. Denken goed met de klant mee. Geven door wat er gebeuren moet en maken prijsopgave alvorens het uit te voeren

Goede service en vakmanschap

Goede service en vakmanschap . En vriendelijk.

Servicegerichte vakmensen

Problemen worden snel opgelost. Altijd een vriendelijke benadering.

Super goed geregeld weer alles .

Netjes geholpen en verholpen

Vriendelijke ontvangst, goed geholpen

Snel en vakkundig

Snel geholpen! Prima garage!

Superservice

Heel snel en goed geholpen toen mijn auto niet meer wilde starten. Top!

Vakkundig

Prettig en correcte afhandeling van de opdracht. Goed bedrijf.

Behulpzaam en prima werk

Doet wat hij zegt

Overleg met de klant als zeer positief ervaren. Ook de verrassing in de auto is als zeer positief ervaren.

Vriendelijk en kundig

Al jaren komen wij bij de Hagen en hebben het volste vertrouwen in hun.

Fantastisch snel en fijn geholpen!

Super snelle en goede service!

Een topbedrijf, puike service

Na jarenlang bij merkdealer een matige ervaring te hebben gehad, ben ik overgestapt naar Autobedrijf De Hagen. Ze zijn altijd erg goed bereikbaar en bij problemen wordt er meteen meegedacht over de oplossingen en afspraken worden nagekomen. Een veel betere ervaring dan bij de Volvo zelf.

Zeer tevreden over de service

Winterbanden gewisseld. Snel en vriendelijk gedaan.

Goede en vriendelijke service. En s'morgens nog een belletje om alles door te nemen.

Zeer tevreden over reparatie, service en factuur.

Duidelijk overleg over de te verrichten reparatie aan de airco. Auto werd ivm mobiliteitsproblemen 2 x gehaald en gebracht, prima. De factuur was duidelijk en schappelijk. Repareren van een onderdeel is stukken goedkoper dan vervangen. Dus zeer tevreden.