Snelle service

Hier hadden ze op kortere termijn nog plek om mijn banden te verwisselen tov andere garages. De bandenwissel was zo klaar terwijl ik wachtte.

Fijne garage - Heb vertrouwen in hun .

Vakmanschap ,en zeer klantvriendelijk.

Altijd goed

Jullie denken mee

Perfect bedrijf

Je wordt er altijd correct geholpen, beleeft personeel, als er iets blijkt te zijn met de auto wordt je netjes gebeld met hoe en wat. Er wordt altijd een prijsindicatie gegeven.

Prima vakmensen, goede service en prettig in de omgang.

Mijn auto is qua service goed gewaarborgd Bij autobedrijf De Hagen, tegen een redelijk tarief,

Top service!

Altijd top! Vriendelijk en eerlijk.

Hier worden afspraken echt nagekomen!

De afspraak om was duidelijk en op tijd. Prima APK met kleine reparaties. Goede en duidelijke service. TOP

Bart doet het allemaal perfect en heeft gewoon de tijd voor je!

Al jaren ben ik heel tevreden over de service.

Altijd correcte en vlotte service

Autobedrijf 'De Hagen, ik ken ze al zo ongeveer 25 jaar. Elk jaar gaat mijn auto naar deze garage voor APK. Eerst nog op de hoek, nu op het industrieterrein. Voor mij is er niet veel veranderd. Ze komen mijn auto halen en brengen hem daarna weer terug. Dat is niet het enige; wanneer er problemen zijn, de auto niet start of wat dan ook, komen zij onmiddellijk. Ik hoef nooit lang te wachten. Dat wat er moet gebeuren, wordt gedaan op een professionele manier. Ik ben nog steeds heel tevreden

Vriendelijk en verstand van zaken.

Goede ervaring

Prima service en eerlijk advies! Vriendelijk personeel.

Een super autobedrijf waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staat

Voor de 4e keer geweest voor een servicebeurt met APK. Dit tot volle tevredenheid. Een aanrader!!!

Top service , deskundig en betrouwbaar

Altijd prima en persoonlijk

Top garage

Autobedrijf De Hagen; Mijn ervaring met Autobedrijf De Hagen is heel goed. Alles gaat in overleg, als er onverwacht iets onvoorzien zich voordoet wordt je gebeld en wordt er overlegd. Je hebt daar het echte klantgevoel.

Altijd snel geholpen, goede prijzen.

Of het nou voor panne of een beurt is, ik word er altijd snel geholpen. De prijzen zijn gewoon marktconform. Ik kom hier graag (natuurlijk liefst zo min mogelijk, haha).

Vakkundige en professionele garage

Deze garage denkt altijd mee, en levert professionele service

Netjes

Alles volgens afspraak gegaan Wordt gebeld voor extra reparatie of onderdelen

geweldig

Ben uitstekend geholpen door Autobedrijf De Hagen. Was nl bijna de APK keuring vergeten, men heeft er toch voor kunnen zorgen dat alles, incl onderhoudsbeurt heeft kunnen plaatsvinden, ondanks hun drukke agenda. Zelfs de binnenkant van de auto was gestofzuigd, service !!!!!! Bedankt Bart en je personeel voor de snelle reactie en graag tot de volgende keer. Vriendelijke groet Gina van de Pas-Stolzenbach

Vriendelijk!

Goed! Altijd correct! De firma heeft een betrouwbare uitstraling

Goed, vriendelijk en snel

Goed service. Je wordt vriendelijk geholpen. Elk jaar ga ik voor de apk en een beurt voor de auto. Altijd netjes geholpen.

Kwaliteit, professioneel en transparant.

Erg fijne garage, er wordt meegedacht over oplossingen, goed gecommuniceerd, vakkundig gewerkt en dat alles tegen een schappelijke prijs.

Top! Fantastische service voor een realistische prijs!!