Prima service en hart voor de klant

Uitstekende garage en goede service. Zeer vriendelijke mensen. Staan meteen voor je klaar. Goede uitleg in het digitale tijdperk van de auto's.

Altijd klantvriendelijk

Oplossend. Aangenaam Niet voor niets rij ik 75 km naar deze garage

APK + service beurt voor mijn BMW Z4.

Mijn auto is weer tip top, alles gecontroleerd en waar nodig vervangen. We kunnen er dank zij de service van garagebedrijf van Dijk weer lange tijd van genieten met vele onbezorgde kilometers. Dank voor de goede service.

Super geholpen

Vriendelijk ontvangen , en super geholpen. Ze staan je bij met raad en daad .

Op een prettige manier onderhandelen en een uitstekende auto kopen

Je kreeg de volledige info van de auto met daarbij de (beperkte) schades in het verleden. Bovag garantie met daarbij de plausibele km. Bij afleveren een goede uitleg en naderhand kun je nog vragen stellen indien nodig. Graag nog de Nederlandse gebruiksaanwijzing van de BMW X1 ontvangen!

Prima bedrijf uitstekende service

Erg behulpzaam en servicevriendelijk

een keurig bedrijf

prima service,komt afspraken na

Top geregeld

Persoonlijke benadering. Erg service gericht. De oplossing is belangrijker dan het probleem.

Top garage!

Bij Jos inmiddels 16 maanden geleden een prachtige zwarte BMW Touring 520 gekocht. Een premium auto van BMW Duitsland. Nog 8 maanden garantie te gaan, ben ik zeer tevreden. Zeker voor de kritische BMW rijder zit je bij Jos en het Team goed, hij denkt in oplossingen, klantvriendelijkheid en no nonsens service! Vertrouwen is de bindende factor, dat houdt de klant en verkoopt weer een nieuwe auto.

Zeer klantvriendelijk en uitstekende after care bij aankoop BMW X1!

Eind mei een hele mooie X1 gekocht van Jos en zijn team. Niet alleen bij de aankoop goed advies mbt het monteren van een trekhaak, maar ook de after care is uitstekend. Na de eerste wasbeurt bleek er vocht in een van de achterlicht-units te zitten. Netjes onder garantie verholpen.

Zeer gastvrij, No-Nonsence bedrijf en afspraak is afspraak.

Toen ik de showroom binnenkwam had ik direct goede gevoel. Netjes, mooie occasions kortom super eerste indruk. Je wordt door de directeur eigenaar te woord gestaan waar goed zaken mee te doen is. Wij komen uit West Brabant en waren het overschrijvingsbewijs van de ingeruilde auto vergeten. Ter plekke hebben wij nieuw kenteken aangevraagd en kregen toch de nieuwe auto direct mee zonder problemen. Indien men op zoek is naar een goede, mooie en betaalbare BMW occasion ben je bij Van Dijk aan het juiste adres. Han van Beek

vriendelijk (eigenlijk niets anders verwacht)

vriendelijk personeel. werken conform gemaakte afspraak ook binnen de af gesproken tijd. duidelijke factuur en nette uitleg.

Fijne dealer

Van Dijk is een mooi familiebedrijf met hart voor de zaak en de klanten. Je krijgt goed advies en uitleg en hij heeft hele mooie auto's. Voor BMW en Mini kunnen wij deze dealer zeker aanbevelen.

PERFECT

Een enorm fijn en deskundig familie bedrijf. Nogmaals dank Jos. Met plezier rijd ik naar Sint Oedenrode, ook voor het toekomstige onderhoud.

Fijn bedrijf.

Vriendelijk personeel en goed geholpen met het aanschaffen van mijn BMW.

Een zeer prettig autobedrijf

Gisteren bij het bedrijf op gesprek geweest voor een andere auto. Uitermate prettig te woord gestaan door Jos en uitgebreid met elkaar gesproken, o.a. over mijn wensen voor de nieuwe auto :-) Kortom er was direct een klik en een band van vertrouwen. Zaterdag mag ik de auto op komen halen en verheug me nu al op dit moment. Kortom, dit bedrijf raadt ik zeker aan en geef met een gerust hart de auto hier in onderhoud.

Deskundigheid en klantvriendelijkheid gaan hier hand in hand

Ondanks dat ik 150km heen en 150 km terug heb moeten rijden heb ik vanwege hoge mate van deskundigheid en klantgeorienteerdheid het er voor over gehad om juist hier de nodige service aan mijn BMW te laten verrichten

Prettig en heel goed geholpen

Prettige verkoop, helder, goede afspraken. Ze hebben er een zeer tevreden klant bij!

Goed bedrijf. Vriendelijke mensen.

Mensen met kennis van auto’s

Ondanks dat ze het druk genoeg hebben, nemen ze toch alle tijd voor je.

Top dealer

Fijne dealer, denken met je mee. En denken in oplossingen. Ik kom graag terug.

Prims service, luisteren naar klant

Zeer prettig en netjes geholpen

Zullen we zeker aanbevelen. Niet opdringerig. Geen gekke verkooppraatjes. Netjes geholpen en goede uileg.

Altijd correcte en vriendelijke werkplaatsservice.

Een deskundige adres met acceptabele tarieven. Aanbevolen.

Van Dijk BMW een familiebedrijf in hard en nieren

Van Dijk BMW een zeer service gericht en bedrijf met kennis van zaken. Houdt niet van flauwekul en verkooppraatjes "What you see is what you get" en dat is het zeker. Zeer vakkundig bedrijf 100% is nog niet goed genoeg ze gaan voor meer. Hele familie en vakkundig team staan achter de zaak. Dit straalt het bedrijf ook uit en niks is te veel alle vragen worden vakkundig en binnen zeer snelle tijd beantwoord. Gemaakte afspraken worden nagekomen een echte aanrader voor aankomende en rijdende BMW en MINI rijders. Mochten ze niet bij je in de buurt zitten het is echt de moeite waard om de tijd te nemen om naar dit bedrijf te gaan. Bedankt en zeker tot een volgende keer. Hou dit niveau zeker vast we maken reclame voor jullie. Mond op mond is de beste reclame die je kan krijgen.

Alfred Nobelstraat 18

5491DB Sint-oedenrode