Vriendelijk als altijd, vlot en niet te duur.

Vriendelijk als altijd, vlot en niet te duur.

prettige omgang en goede service

kennis van zaken, goede service vriendelijk personeel!

Fantastic service

Very professional , kind and fast. Great and friendly atmosphere . Always makes me happy !!

• Would you recommend us? Yes

Ouderwetse service in bij een klantvriendelijk bedrijf

Vakkundigheid en service weer geweldig geregeld.

Bedrijf waarbij al het personeel zeer betrokken is bij het bedrijf. Maakt niet uit met welke werknemer je contact heb. Zeer vakkundig en klantgericht. Kom hierdoor ook graag hun kant op ook al kost het me ruim 1,5 uur rijden.

Goed bedrijf ,komen afspraken na ,prettige omgang met familie van Dijk.

Prima en correct geholpen.

APK uit laten voeren. Onder het genot van een bakje koffie gewacht tot dit klaar was.

Ben altijd super geholpen bij jullie. Dank hiervoor

Betrouwbaar, komt afspraken na!

Prettig contact met Jos gehad bij aanschaf van onze Mini Cooper S. De besproken punten voor oplevering zijn netjes en conform afspraak nagekomen. Alle uitleg over de auto werd gegeven. iPhone en Apple CarPlay werden zelfs direct en kundig gekoppeld met de auto! Dat was erg prettig!

klantvriendelijk en niet opdringerig en goede uitleg in alle rust.

BMW 116i ingeruild , voor Mooie BMW van 2020 118i , wij moesten er een eind voor rijden, maar dit was het waard , gemoedelijke en rustig sfeer, er wordt alle tijd voor genomen, en goede uitleg bij aflevering. Top bedrijf ik raad deze garage aan.

Mooi bedrijf fijne medewerkers.

Een mooi bedrijf vriendelijke medewerkers geen opdringerige verkooppraatjes en een fijne ongedwongen sfeer.

Top.

We worden altijd vriendelijk ontvangen. Lekkere koffie tijdens het wachten. Eerlijke voorlichting over de werkzaamheden en prijsindicatie. Ondanks dat wij in Tiel wonen gaan we voor grote en kleine servicebeurten naar Van Dijk.

zeer goede service

wordt altijd goed en netjes geholpen

Zeer netjes en vriendelijk werken, ,grote kennis van bmw.

Mijn auto wordt altijd met grote kundigheid onderhouden.

Ouderwetse service en beleefdheid

Een van de vele mooie auto's gekocht en een goede inruilprijs gekregen voor mijn auto. Zeer beleeft behandeld en goed geholpen. Zeker aan te bevelen om daar een auto te kopen.

Een vriendelijke receptionist zorgt ervoor dat je netjes wordt geholpen En er een goede service wordt verleent

prettig en vlot

Zeer vriendelijke ontvangst en goede en vertrouwde uitleg van auto's.

Personeel komt vertrouwd over. Had in korte tijd goed gevoel om hier de BMW te zoeken en te kopen .

geweldig

zeer vriendelijk en correct ontvangen en alles prima afgehanded.

Zeer vriendelijk en vertrouwd gevoel bij jos

Mooie BMW X1 gekocht en fijne en duidelijke uitleg gehad. We voelden ons welkom en thuis. Wij raden v Dijk bij iedereen aan

Persoonlijk, goede prijs/kwaliteit

Heel fijn zaken te doen en aftersales is erg persoonlijk.

heel goed geholpen

storing in mijn auto voor 100% opgelost.

Zeer klantvriendelijke garage!

Een BMW bij Jos gekocht. Jos is een man van zijn woord en we hebben op een hele fijne manier onze nieuwe auto gekocht. Super klantvriendelijk, denkt goed met je mee en is erg flexibel. Nogmaals bedankt voor de TOP service en je klantvriendelijkheid, zeker een aanrader om hier een nieuwe auto aan te schaffen!

Prima service en hart voor de klant

Uitstekende garage en goede service. Zeer vriendelijke mensen. Staan meteen voor je klaar. Goede uitleg in het digitale tijdperk van de auto's.

Altijd klantvriendelijk

Oplossend. Aangenaam Niet voor niets rij ik 75 km naar deze garage