• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds 2000 zijn we klant bij Autobedrijf Wagenaar en zijn zeer tevreden. Ik had weer een nieuwe auto nodig en heb hun een zoekopdracht gegeven. Deze is perfect uitgevoerd.Voor de totale aflevering is deze keer maar 1 cijfer te geven en dat is een 10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlot en deskundig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoekopdracht gegeven voor een auto. Aan onze wensen is voldaan. Goede service. We zijn al jaren klant, en worden altijd naar volle tevredenheid geholpen. Zijn deskundig en wat ook belangrijk is klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via de krant en vervolgens internet bij Wagenaar terecht gekomen. Direct een goed gevoel over dit bedrijf; de orde en netheid vallen meteen op. Vriendelijk te woord gestaan door eigenaar Douwe, waarna een proefrit volgde. De verdere afspraken waren eerlijk en duidelijk en de auto werd gekocht. Vervolgens onze 2e auto een onderhoudsbeurt gegeven. Ik werd tijdens het onderhoud op de hoogte gehouden over de kosten en de mankementen die er waren. Aan het eind een heel overzichtelijke rekening waar precies op stond wat er uitgevoerd was en ook de oude onderdelen gezien die vervangen waren. Al met al een Topbedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant bij dit bedrijf! Altijd Top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het kopen van een occasion (VW Golf) via internet terecht gekomen bij dit leuke familiebedrijf. Verkopen hele nette auto\'s en je voelt de passie. Kundige mensen en je voelt je er gelijk \"thuis\". Auto stond er bij aflevering tip top bij.\r\nAls bedrijf een echte aanrader, je voelt je hier echt klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren klant. Afspraken worden keurig nagekomen.\r\n2 auto`s gekocht en in onderhoud. Zij deskundig. Mijn man en ik zijn erg tevreden. Beveel dit autobedrijf zeker aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wauw wat een fijn bedrijf. Je voelt je daar nog echt klant. Kochten een auto via de mail. De prijs was de auto zo meenemen. Maar bij het inruilen van de oude auto heeft de auto nog een beurt gehad is gewassen krijgen nog een bos bloemen een sleutelhoesje en een pasjesportomonee. Krijgen nog een bakje koffie en worden uitgezwaaid wanneer we daar wegrijden. Wat een top autobedijf en was niet eens auto van hun eigen merk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin december 2017 kocht ik hier een VW Polo. \r\nIk aarzelde eerst vanwege de grote reisafstand (ik kom uit omgeving Utrecht). Maar per email werden vooraf al mijn vragen keurig beantwoord door Douwe Wagenaar. En de prijs was scherp, dus nam ik de gok.\r\nDe ontvangst voelde als een warm bad. De proefrit deden we samen, zonder formulieren. \r\nIk was meteen verliefd, op de Polo ;-). Die werd later keurig bij mij thuis voor de deur afgeleverd, met 6 mnd. garantie. \r\nHelaas trad er vrij snel een kleine, maar lastig op te lossen storing op, in de electronica. In goed overleg met (en voor rekening van) Wagenaar is die opgelost door mijn lokale Bovag-dealer.\r\nAan autobedrijf Wagenaar zouden vele, vele andere bedrijven een voorbeeld kunnen nemen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dé topper in het noorden! 100% betrouwbaar en transparant. Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. Inmiddels 2e auto bij Wagenaar gekocht. Uitstekende service. Mensen die gewoon meedenken en niet een korte termijn-winst koesteren... Klant staat centraal, 100% tevreden !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De distributieriem (complete set) laten wisselen en de APK uit laten voeren. Zoals afgesproken stond er een leenauto klaar, werden de werkzaamheden uitgevoerd tegen de afgesproken prijs en stond de auto keurig op tijd weer klaar. Niet alleen een vertrouwd adres voor de aanschaf van een auto, maar ook voor onderhoud is Autobedrijf Wagenaar een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf onze ervaring met Auto Wagenaar is :\r\neen heel plezierig bedrijf om heen te gaan met veel kennis van zaken , deskundig en zeer mens vriendelijk.\r\nlaagdrempelig wat heel prettig binnenkomen is en de koffie altijd klaar staat.\r\nmet altijd een zeer mooi aanbod van gebruikte auto\'s\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer goed geholpen door Douwe Wagenaar. Direct bij binnenkomst kregen we een goed gevoel, had hij antwoord op onze vragen en nam de tijd om alles uit te leggen. We hebben hier uiteindelijk onze auto gekocht en zijn na 4 maanden nog altijd enorm tevreden.

Over Autobedrijf Wagenaar

Filter op Taal