Super vriendelijk

2 maanden geleden een Volkswagen Passat gekocht, Lorenzo een fijne kerel, niet opdringerig, proefrit en gekocht, 3 weken later ging er van alles branden op Dashboard, langsgegaan en direct verholpen, hij geeft je 6 mnd Bovag garantie en niet voor niets, hij weet wat hij verkoopt namelijk goede auto’s!!! Zeker aan tebevelen hoewel ik helemaal in Rotterdam woon ga ik mijn volgende auto zeker bij Lorenzo halen.

Een zeer betrokken familie bedrijf, zeer gedreven. (je komt in een warm bad). Nemen de tijd voor je.

Betrouwbare vakmensen met goede service

Heb zojuist mijn gebruikte Volvo V60 in ontvangst mogen nemen. De auto ziet er uit als nieuw en zo rijdt de auto ook. Ben zeer te spreken over de kwaliteit van service en aflevering van Douwe en zijn mensen. Fijn dat er nog vakmensen zijn! Het was de reis van de randstad naar Ureterp in ieder geval helemaal waard.

In één woord, top!

Gisteren voor de tweede keer een auto gekocht bij autobedrijf Wagenaar in Ureterp en zoals verwacht was alles weer tot in de puntjes zeer goed geregeld. Een tijdje geleden weer met Douwe in gesprek gegaan om uit te kijken naar een andere auto. Wensenlijstje en mijn budget doorgeven, waarop Douwe weer opzoek is gegaan naar een passende auto. Een paar weken geleden bericht ontvangen dat er een mooie Seat Leon 2.0 tdi fr business binnen ging komen. Samen met Jan Ate de auto bekeken en een week later een proefrit gemaakt. Onder het genot van van een kop koffie het verhaal op papier laten zetten. Ga ik er nog een paar dagen rustig over nadenken? Nee, niet nodig, maak de auto maar klaar (iets met een goed gevoel over het totale plaatje). Gisteren (eerder dan verwacht) mijn 'nieuwe' auto opgehaald en zoals verwacht is deze weer perfect afgeleverd. Alle afspraken keurig nagekomen en zelfs meer dan dat! Bedankt Douwe en team voor het wederom verzorgen van het totaal plaatje, ik ben nog steeds een zeer tevreden klant! Top!

Deze mensen weten wat ze doen en waarom!

Gister vanuit Leidschendam naar Ureterp gereden en hier mijn VW Beetle Fender Edition opgehaald, die zij een paar weken geleden uit Duitsland geïmporteerd hadden. Alle bewijsstukken erbij dat deze liefhebbersauto in topconditie is en hij ziet er werkelijk uit als nieuw! Hun passie voor het vak straalt ervan af. Ze hebben alle aandacht voor de klant, zijn deskundig en betrouwbaar in de onderbouwing van hun verhaal en trots op hun bedrijf en het werk dat ze leveren! Ik overweeg bijna om volgend jaar een weekendje Friesland te doen om bij hun de APK en onderhoud te kunnen doen. Weet ik zeker dat het goed zit.

Sinds 2000 zijn we klant bij Autobedrijf Wagenaar en zijn zeer tevreden. Ik had weer een nieuwe auto nodig en heb hun een zoekopdracht gegeven. Deze is perfect uitgevoerd.Voor de totale aflevering is deze keer maar 1 cijfer te geven en dat is een 10

Vlot en deskundig!

Zoekopdracht gegeven voor een auto. Aan onze wensen is voldaan. Goede service. We zijn al jaren klant, en worden altijd naar volle tevredenheid geholpen. Zijn deskundig en wat ook belangrijk is klantvriendelijk.

Via de krant en vervolgens internet bij Wagenaar terecht gekomen. Direct een goed gevoel over dit bedrijf; de orde en netheid vallen meteen op. Vriendelijk te woord gestaan door eigenaar Douwe, waarna een proefrit volgde. De verdere afspraken waren eerlijk en duidelijk en de auto werd gekocht. Vervolgens onze 2e auto een onderhoudsbeurt gegeven. Ik werd tijdens het onderhoud op de hoogte gehouden over de kosten en de mankementen die er waren. Aan het eind een heel overzichtelijke rekening waar precies op stond wat er uitgevoerd was en ook de oude onderdelen gezien die vervangen waren. Al met al een Topbedrijf!

Al jaren klant bij dit bedrijf! Altijd Top service!

Voor het kopen van een occasion (VW Golf) via internet terecht gekomen bij dit leuke familiebedrijf. Verkopen hele nette auto\'s en je voelt de passie. Kundige mensen en je voelt je er gelijk \"thuis\". Auto stond er bij aflevering tip top bij. Als bedrijf een echte aanrader, je voelt je hier echt klant.

Ben al jaren klant. Afspraken worden keurig nagekomen. 2 auto`s gekocht en in onderhoud. Zij deskundig. Mijn man en ik zijn erg tevreden. Beveel dit autobedrijf zeker aan.

Wauw wat een fijn bedrijf. Je voelt je daar nog echt klant. Kochten een auto via de mail. De prijs was de auto zo meenemen. Maar bij het inruilen van de oude auto heeft de auto nog een beurt gehad is gewassen krijgen nog een bos bloemen een sleutelhoesje en een pasjesportomonee. Krijgen nog een bakje koffie en worden uitgezwaaid wanneer we daar wegrijden. Wat een top autobedijf en was niet eens auto van hun eigen merk.

Begin december 2017 kocht ik hier een VW Polo. Ik aarzelde eerst vanwege de grote reisafstand (ik kom uit omgeving Utrecht). Maar per email werden vooraf al mijn vragen keurig beantwoord door Douwe Wagenaar. En de prijs was scherp, dus nam ik de gok. De ontvangst voelde als een warm bad. De proefrit deden we samen, zonder formulieren. Ik was meteen verliefd, op de Polo ;-). Die werd later keurig bij mij thuis voor de deur afgeleverd, met 6 mnd. garantie. Helaas trad er vrij snel een kleine, maar lastig op te lossen storing op, in de electronica. In goed overleg met (en voor rekening van) Wagenaar is die opgelost door mijn lokale Bovag-dealer. Aan autobedrijf Wagenaar zouden vele, vele andere bedrijven een voorbeeld kunnen nemen!

Dé topper in het noorden! 100% betrouwbaar en transparant. Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. Inmiddels 2e auto bij Wagenaar gekocht. Uitstekende service. Mensen die gewoon meedenken en niet een korte termijn-winst koesteren... Klant staat centraal, 100% tevreden !

De distributieriem (complete set) laten wisselen en de APK uit laten voeren. Zoals afgesproken stond er een leenauto klaar, werden de werkzaamheden uitgevoerd tegen de afgesproken prijs en stond de auto keurig op tijd weer klaar. Niet alleen een vertrouwd adres voor de aanschaf van een auto, maar ook voor onderhoud is Autobedrijf Wagenaar een aanrader!