Wij zijn op een goede en plezierige manier geholpen. Verkoper had alle tijd voor ons. Met onze opmerkingen n.a.v. de proefrit werd direct iets mee gedaan.

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Bedankt voor de uitstekende service omtrent onze kapotte Gazelle acculader. Zelfs in Covid19 tijden, nieuwe connector thuis geleverd (in België) en hersteld !! Super bedankt ! Mvg, Frederik

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Wij kwamen langs om 1 fiets te kopen ... en reden buiten met elk een nieuwe fiets ! Top verkoper, bedankt voor de koffie en chocolade....😉 heel tevreden met onze aankoop!😀

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Goede service en opvolging, ook bij de aflevering van de nieuwe fietsen

Tevreden

alles was ok

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? goed

Goed, snel en duidelijk geholpen.

Door de mensen goed ontvangen en tevreden over mijn aankoop van 2 nieuwe fietsen.

Om door te vertellen !

Heel goede info ! Prachtige promoties ! Super vriendelijke verkopers ! En uitstekende service!

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? goed

Goede service voor een correcte prijs volgens afspraak.

Vakmanschap en goede service.

hmmmm

Ben tevreden over mijn nieuwe fiets gazelle grenoble. Jammer evenwel dat ik mijn vorige fiets Impuls die ik graag had gebruikt om korte afstand vervloek. Er is af en toe ondersteuning soms wel soms niet. Ik had er alle vertrouwen in dag u mij bij het laatste onderhoud had kunnen helpen.Helaas is dat niet zo. Ik heb sindsdien qmper twee weken kunnen fietsen ermee. Heeft het nog zin dee na te kijken nu ik er precies drie jqar mee sukkel?

Prima!

Vriendelijk en goed geholpen

De aankoop en aflevering is goed verlopen ,nu wachten op beter weer.

Alles TOP geregeld

Een klein gebrek aan uitkeg omtrent het kinderzitje

Goede mountainbikes ,goede service ! dank. pp

Wederom onze jaarlijkse tocht met de familie gereden met jullie mountainbikes. Perfecte fietsen , perfecte service. Dank pp

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Geweldige zaak geweldige verkoper (Norbert)

2 nieuwe e-bikes van Gazelle gekocht en de wijze waarop dat ging was een voorbeeld van hoe iets je iets verkoopt aan mensen. De benadering, de uitleg en het fatsoen waren een voorbeeld van hoe het hoort. Deze zaak is in alle opzichten een voorbeeld, ook het personeel wat niet rechtstreeks bij de aankoop betrokken is. Norbert is voorbeeld van hoe je met klanten omgaat!

Leider nicht hilfsbereit

Bei einer Radtour hat sich der Ärmel meiner Jacke im Hinterrad verfangen, so dass das E-Bike komplett blockierte. 4 Leute in der Werkstatt, die sich angeregt unterhielten, anscheinend ohne Aufgabe. Auf meine Bitte ob man mir helfen könne, bekam ich zur Antwort, dass der Chef gesagt hätte man sei zu und könne keine Aufträge mehr annehmen. Mein Hinweis, dass es für sie wohl keine 5 min. Arbeit sei und ich noch nie ein Rad mit Scheibenbremsen abmontiert hätte und ich selbstverständlich die Arbeit bezahlen würde, hat man mir gezeigt wo Werkzeug ist. Ich komme seit 30 Jahren mit meiner Familie nach Cadzand und so etwas ist mir noch nie passiert. Schade.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Zeer goed als altijd!

De reparatie van mijn e-bike was snel en kompetent. Die halve ster van de ontvangst is omdat het bij u vaak erg druk is, en de medewerkers soms, niet altijd onder stress staan. Maar dat begrijp ik ook. Ik kom graag als klant naar u toe!

Slechte opvolging

Wij kochten een bakfiets van Urban Arrow. Tijdens de aankoop werden we op handen gedragen maar na de verkoop loopt het bij ons fout. Deze bakfiets was nog bestickerd met winkelreclame. Er werd ons beloofd om een nieuwe bak te plaatsen zonder bestickering binnen de termijn van 8 weken. Na 10 weken nam ik zelf contact op en toen bleek dat de bak nog niet geleverd was. Nu zijn we ondertussen 4 maanden na de aankoop en heb ik nog steeds geen nieuwe bak zoals me werd beloofd. Ik hoor niks van Neptunus. Niet via mail en telefonisch kan ik de zaak ook niet bereiken. Ik ben zeer teleurgesteld in de communicatie en opvolging.

Correct

Vriendelijk, bereikbaar en adequaat.

Na lang wachten goede uitleg

Wel lang moeten wachten voor we werden geholpen .Slechts 1 verkoper was op de hoogte van de verkoop.

Geachte, Er was wegens ziekte helaas een verkoper te kort Sorry voor het lange wachten Met vriendelijke groeten Patrick

Prima fietsen aangekocht.

Vrienden reeds doorgestuurd en die zijn ook zeer tevreden met aankoop

Professioneel behandeld door Wouter. Hij verdient opslag

Netjes en rustig geholpen tijdens een hectische periode

Tijdens het toeristenseizoen zie ik de fiets die ik graag wil hebben. De verkoper neemt alle tijd voor mij en legt alles goed uit Wat wel jammer was is dat er geen handleiding bij deze fiets zit. Er is mij later wel een per mail gestuurd Er wordt direct op mijn mail gereageerd De service lijkt goed

Gewoon onbeschaamd goed

Het waren niet onze eerste fietsen hier. We wisten het al. Dus hebben we niet eens bij andere verkooppunten gekeken. Aanrader

prima service

probleempje met nieuwe elektrisch fiets vlot opgelost door technieker. alleen de interne communicatie wat verbeteren.zo wist men aan de receptie niet van mijn afspraak die via mail gemaakt was.

Over Neptunus Tweewielers

NEPTUNUS Tweewielers is een Bovag erkend bedrijf; dus kwaliteit en vakkennis gegarandeerd.