Onlangs 2 nieuwe fietsen gekocht. Fietsen waren uit voorraad leverbaar. Zijn alle afspraken na gekomen. Vriendelijk en deskundig personeel en erg behulpzaam! Goede uitleg gekregen.

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Super snelle en goede service

Zadel zat los en werd meteen vast gezet. Super!

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

2 fietsen gehuurd voor twee weken vakantie. Stonden klaar met gratis fietstas. Bij een lekke band snel een vervangende fiets gekregen. Ook service bij het oppompen van de banden halverwege de vakantie. Ja, het is druk en soms moet je even wachten, maar ze doen vriendelijk wat ze beloven!

Klantvriendelijk en flexibel

Bij het ophalen van onze fietsen bleek dat ik per ongeluk een bakfiets voor honden (in plaats van kinderen) had gereserveerd. Gelukkig was de vriendelijke medewerker zo flexibel om te kijken of er een oplossing was. Uiteindelijk hebben we heerlijk gefietst met een fiets met aanhanger. De kinderen vonden het geweldig en wij ook!

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? goed

Echte service bestaat blijkbaar nog

Wat een fijne ervaring. Met aandraaien zadelpen is mijn inbusboutje lam naat Neptunis gegaan voor nieuw boutje. Niet los te koop. Of ik mijn fiets even achterom wilde rijden naar de werkplaats. Tuusen alle hectiek door, want die man had het al gruwelijk druk. Bekeek mijn fiets en zag dat het met een nieuwe losse handklembeugel op te lossen was. Nog beter, want dan heb ik geen inbus nodig om hem te verstellen. Hij is 10 minuten met me bezig geweest. Rekende slechts een paar euro af voir dat ding, verder niets. Jeetje, wat fijn...

Uitstekend!

Vandaag 2 E-Bike,s gehuurd, ondanks dat met druk was in de winkel zijn wij snel en vriendelijk geholpen! Een goed bedrijf.

Niet erg klantgericht

Twee E-Bikes gereserveerd en bij reservering betaald Fietsen zaten erg onder de modder en de remmen piepten als een gek, dus totaal niet gecontroleerd voor dat we ze ophaalden. Dus heren van Neptunus er is nog veel te verbeteren!!! Ook geen speciale prijs rekenen als je de fietsen na een week wilt verlengen, slechte service.

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? matig

Service? Waar dan?.

Begrijp geen snars van al die lovende berichten. Pretenderen SERVICE maar als vakantieganger mag je voor reparatie van een lekke achterband over minimaal 3 weken terug komen, misschien hebben ze dan tijd. Wat denk je zelf? Fiets naar Bikestore Breskens gebracht, Geen probleem mijnheer; over een uurtje staat hij weer klaar voor u. Vakkundig personeel en daar staat SERVICE pas echt hoog in het vaandel. Bij Neptunus in Cadzand moet je het zelf verder maar uitzoeken. Waar-de-loos… zet daar nooit nog een stap binnen.

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? matig

Beste Erik, Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Wij vinden deze situaties minstens zo vervelend, vandaar dat we u doorgestuurd hebben naar onze 2e vestiging in Breskens. U moet echter begrijpen dat op enig moment de planning echt vol is, 9 uren per dag, 7 dagen in de week. Om ruimte te houden voor de klanten die bij ons een fiets gekocht hebben, kunnen we niet alle toeristenreparaties aannemen. Er past dan soms echt geen “even” meer tussen. Dan is “nee” het enige antwoord dat we kunnen geven. Heel jammer dat mensen dat niet kunnen accepteren.

Heel goed ervaring

Toffe ploeg je wordt begroet met een glimlach een vriendelijk team attent op de klant. Dank U

goede service in combinatie met vriendelijk onthaal

goede service in combinatie met vriendelijk onthaal

Prima bedrijf!!

Wij hebben ieder onze vierde nieuwe E-bike bij Neptunus gekocht. We zijn er al 10 jaar vaste klant en komen er steeds terug omdat wij er goed zaken kunnen doen en de service uitmuntend is. Wij rijden er 110 km voor om ook de service beurten door hen te laten doen.

uiterst positief

Fietspanne onmiddellijk verholpen fiets opgehaald en teruggebracht vervangfiets dit alles binnen de twee dagen. Wat een service!

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Prettige aflevering van de fiets.

De verkoper maakte een gehaaste indruk, was meerdere klanten te gelijk aan het helpen. Gunde de andere verkopers geen klant. Dit was een minder prettige ervaring. De monteur van de werkplaats heeft alle moeite gedaan om het juiste zadel en fietsmandje te vinden en te bestellen. Toen we de fiets op gingen halen was er alle tijd om het zadel goed af te stellen en uitleg te geven. Complimenten voor de rest van het team.

goede service

Fiets snel opgehaald en teruggebracht aan huis . Fiets rijdt stukken beter na grondige controle en is als nieuw na grondige oppoetsbeurt. Echt vakmanschap zoals het hoort en ik kan dit aanraden aan kennissen.

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

een betrouwbare en competente dealer

gemakkelijke afspraak, betrouwbare uitvoering, speciale verzoeken geen probleem, goedkoop

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Fantastische begeleiding door verkoper Wouter bij aankoop nieuwe e-bike.

Verkoper en medewerker Wouter nam alle tijd om ons uitgebreid te begeleiden bij de aankoop van mijn nieuwe e-bike. Na het nagaan van mijn verlangens rondom het aanschaffen van een e -bike toonde hij verschillende modellen die daaraan voldeden. Algauw mocht ik met meerdere van hun testfietsen een testrit maken om het verschil te voelen qua gebruiksgemak en rijcomfort. Daar mocht ik alle tijd voor nemen. De keuze was snel gemaakt en na een kleine 2 uurtjes kon ik mijn nieuwe aanwinst meenemen huiswaarts. Dank je Wouter voor je vriendelijke, rustige en geïnteresseerde aanpak. Een bediening waar elke klant van droomt!

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

deskundig, vriendelijk en hele goede service

In augustus hebben wij 2 elektrische fietsen gekocht. Wouter heeft ons van begin tot eind deskundig en vriendelijk geholpen. Wat wij heel prettig vonden was dat hij écht luisterde naar onze wensen en daarop volgde een goed advies. We hadden rustig de tijd om erover na te denken. En dat ze als service de fietsen bij ons thuis (Schiedam) kwamen afleveren was helemaal fijn.

top

Heel vriendelijke verkopers

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Zeer professioneel advies en ondersteuning bij de aankoop van mijn elektrische fiets

Wat ik in het bijzonder zeer geapprecieerd heb is: - de zeer aangename ontvangst - het professioneel advies van de commerciële adviseur - de mogelijkheid om verschillende modellen te kunnen testen - de snelle opvolging van 2 telefonische verzoeken met betrekking tot bijkomende documentatie - de totale afwezigheid van enige commerciële druk!... Proficiat en hartelijk dank!

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Snelle service, aan huis, professioneel. vriendelijk met topkwaliteitdfietsen

Gewoonweg toppie en zeer aan te bevelen

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Vandaag mijn eerste elektrische fiets gekocht gazelle grenoble c380. We hebben geweldige uitleg gehad niks was teveel gevraagd had meerdere fietsen waar ik tussen twijfelde ook geen probleem mocht op allemaal stukje rijden. Na een paar uur uitleg proefritten werd mijn fiets gelijk klaargemaakt en kon ik hem gelijk mee nemen. Al met al geweldige ervaring.

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Ondanks de hysterische drukte in en om de winkel, nam Wouter, de verkoper alle tijd en rust voor ons. We zijn tot nu toe een tevreden klant.

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? goed

Goede service en prima fietszaak

17.6 een nieuwe Gazelle Grenoble C380 HMB gekocht. Alles werd prima uitgelegd van een vriendelijke Wouter (verkoper). Eerst een proefrit en toen werd ons bij een kopje koffie alles prima uitgelegd van verkoper Wouter. Hij was een tijdje bezig aan het zoeken voor mijn maat en uiteindelijk kopte ik de laatste die er was in de winkel. De favoriete kleur was blauw maar omdat nergens meer een Grenoble in mijn maat verkrijgbaar was,behalve deeze, heb ik die gekocht in het black matt en ben tot nu toe heel blij met de fiets Guy Guth-Simon Luxemburg & Cadzand-Bad

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Zeer vriendelijk ontvangen. Top service !

Top fietszaak

Mijn eerste e-bike van Gazelle gekocht en op aanraden van vrienden naar Neptunus gegaan. Ze hadden gelijk. Desondanks de drukte had de verkoper Wouter (vriendelijk & vlot) alle tijd voor ons. Hij luisterde naar m'n wensen en gaf vervolgens een duidelijk overzicht van de mogelijkheden, mét aandacht voor de interessante promoties. De proefrit maakte de keuze finaal waarna alles afgerond werd met een kop koffie en weer de nodige uitleg over garantie en onderhoudsmogelijkheden. Met een extra inruilkorting erbovenop kon ik qua prijs écht niet klagen. Beide handvaten werden zelfs nog (zonder meerkost) vervangen omdat er een kras op het leer zat van 1 van de handvaten, wat door de verkoper zelf werd opgemerkt. Kortom: top aanbod, top service, top fietszaak!

Over Neptunus Tweewielers

NEPTUNUS Tweewielers is een Bovag erkend bedrijf; dus kwaliteit en vakkennis gegarandeerd.