Zeer professioneel advies en ondersteuning bij de aankoop van mijn elektrische fiets

Wat ik in het bijzonder zeer geapprecieerd heb is: - de zeer aangename ontvangst - het professioneel advies van de commerciële adviseur - de mogelijkheid om verschillende modellen te kunnen testen - de snelle opvolging van 2 telefonische verzoeken met betrekking tot bijkomende documentatie - de totale afwezigheid van enige commerciële druk!... Proficiat en hartelijk dank!

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Snelle service, aan huis, professioneel. vriendelijk met topkwaliteitdfietsen

Gewoonweg toppie en zeer aan te bevelen

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Vandaag mijn eerste elektrische fiets gekocht gazelle grenoble c380. We hebben geweldige uitleg gehad niks was teveel gevraagd had meerdere fietsen waar ik tussen twijfelde ook geen probleem mocht op allemaal stukje rijden. Na een paar uur uitleg proefritten werd mijn fiets gelijk klaargemaakt en kon ik hem gelijk mee nemen. Al met al geweldige ervaring.

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Ondanks de hysterische drukte in en om de winkel, nam Wouter, de verkoper alle tijd en rust voor ons. We zijn tot nu toe een tevreden klant.

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? goed

Goede service en prima fietszaak

17.6 een nieuwe Gazelle Grenoble C380 HMB gekocht. Alles werd prima uitgelegd van een vriendelijke Wouter (verkoper). Eerst een proefrit en toen werd ons bij een kopje koffie alles prima uitgelegd van verkoper Wouter. Hij was een tijdje bezig aan het zoeken voor mijn maat en uiteindelijk kopte ik de laatste die er was in de winkel. De favoriete kleur was blauw maar omdat nergens meer een Grenoble in mijn maat verkrijgbaar was,behalve deeze, heb ik die gekocht in het black matt en ben tot nu toe heel blij met de fiets Guy Guth-Simon Luxemburg & Cadzand-Bad

Top service

Zeer vriendelijk ontvangen. Top service !

Top fietszaak

Mijn eerste e-bike van Gazelle gekocht en op aanraden van vrienden naar Neptunus gegaan. Ze hadden gelijk. Desondanks de drukte had de verkoper Wouter (vriendelijk & vlot) alle tijd voor ons. Hij luisterde naar m'n wensen en gaf vervolgens een duidelijk overzicht van de mogelijkheden, mét aandacht voor de interessante promoties. De proefrit maakte de keuze finaal waarna alles afgerond werd met een kop koffie en weer de nodige uitleg over garantie en onderhoudsmogelijkheden. Met een extra inruilkorting erbovenop kon ik qua prijs écht niet klagen. Beide handvaten werden zelfs nog (zonder meerkost) vervangen omdat er een kras op het leer zat van 1 van de handvaten, wat door de verkoper zelf werd opgemerkt. Kortom: top aanbod, top service, top fietszaak!

Heel goed

Wij zijn op een goede en plezierige manier geholpen. Verkoper had alle tijd voor ons. Met onze opmerkingen n.a.v. de proefrit werd direct iets mee gedaan.

Uitstekende service

Bedankt voor de uitstekende service omtrent onze kapotte Gazelle acculader. Zelfs in Covid19 tijden, nieuwe connector thuis geleverd (in België) en hersteld !! Super bedankt ! Mvg, Frederik

Super!

Wij kwamen langs om 1 fiets te kopen ... en reden buiten met elk een nieuwe fiets ! Top verkoper, bedankt voor de koffie en chocolade....😉 heel tevreden met onze aankoop!😀

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Goede service en opvolging, ook bij de aflevering van de nieuwe fietsen

Tevreden

alles was ok

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? goed

Goed, snel en duidelijk geholpen.

Door de mensen goed ontvangen en tevreden over mijn aankoop van 2 nieuwe fietsen.

Om door te vertellen !

Heel goede info ! Prachtige promoties ! Super vriendelijke verkopers ! En uitstekende service!

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? goed

Goede service voor een correcte prijs volgens afspraak.

Vakmanschap en goede service.

hmmmm

Ben tevreden over mijn nieuwe fiets gazelle grenoble. Jammer evenwel dat ik mijn vorige fiets Impuls die ik graag had gebruikt om korte afstand vervloek. Er is af en toe ondersteuning soms wel soms niet. Ik had er alle vertrouwen in dag u mij bij het laatste onderhoud had kunnen helpen.Helaas is dat niet zo. Ik heb sindsdien qmper twee weken kunnen fietsen ermee. Heeft het nog zin dee na te kijken nu ik er precies drie jqar mee sukkel?

Prima!

Vriendelijk en goed geholpen

De aankoop en aflevering is goed verlopen ,nu wachten op beter weer.

Alles TOP geregeld

Een klein gebrek aan uitkeg omtrent het kinderzitje

Goede mountainbikes ,goede service ! dank. pp

Wederom onze jaarlijkse tocht met de familie gereden met jullie mountainbikes. Perfecte fietsen , perfecte service. Dank pp

• Wat is de algemene indruk van ons bedrijf? zeer goed

Geweldige zaak geweldige verkoper (Norbert)

2 nieuwe e-bikes van Gazelle gekocht en de wijze waarop dat ging was een voorbeeld van hoe iets je iets verkoopt aan mensen. De benadering, de uitleg en het fatsoen waren een voorbeeld van hoe het hoort. Deze zaak is in alle opzichten een voorbeeld, ook het personeel wat niet rechtstreeks bij de aankoop betrokken is. Norbert is voorbeeld van hoe je met klanten omgaat!

Leider nicht hilfsbereit

Bei einer Radtour hat sich der Ärmel meiner Jacke im Hinterrad verfangen, so dass das E-Bike komplett blockierte. 4 Leute in der Werkstatt, die sich angeregt unterhielten, anscheinend ohne Aufgabe. Auf meine Bitte ob man mir helfen könne, bekam ich zur Antwort, dass der Chef gesagt hätte man sei zu und könne keine Aufträge mehr annehmen. Mein Hinweis, dass es für sie wohl keine 5 min. Arbeit sei und ich noch nie ein Rad mit Scheibenbremsen abmontiert hätte und ich selbstverständlich die Arbeit bezahlen würde, hat man mir gezeigt wo Werkzeug ist. Ich komme seit 30 Jahren mit meiner Familie nach Cadzand und so etwas ist mir noch nie passiert. Schade.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Zeer goed als altijd!

De reparatie van mijn e-bike was snel en kompetent. Die halve ster van de ontvangst is omdat het bij u vaak erg druk is, en de medewerkers soms, niet altijd onder stress staan. Maar dat begrijp ik ook. Ik kom graag als klant naar u toe!

Slechte opvolging

Wij kochten een bakfiets van Urban Arrow. Tijdens de aankoop werden we op handen gedragen maar na de verkoop loopt het bij ons fout. Deze bakfiets was nog bestickerd met winkelreclame. Er werd ons beloofd om een nieuwe bak te plaatsen zonder bestickering binnen de termijn van 8 weken. Na 10 weken nam ik zelf contact op en toen bleek dat de bak nog niet geleverd was. Nu zijn we ondertussen 4 maanden na de aankoop en heb ik nog steeds geen nieuwe bak zoals me werd beloofd. Ik hoor niks van Neptunus. Niet via mail en telefonisch kan ik de zaak ook niet bereiken. Ik ben zeer teleurgesteld in de communicatie en opvolging.

Uitstekende service

Over Neptunus Tweewielers

NEPTUNUS Tweewielers is een Bovag erkend bedrijf; dus kwaliteit en vakkennis gegarandeerd.