Klantvriendelijk en betrouwbaar

Zie hierboven

Prima service en ze denken mee met de klant

Monteurs zijn klant gericht en denken mee in oplossingen die betaalbaar zijn

fijn geholpen

fijn geholpen door Leonard met de aankoop van mijn auto. Prettig in de omgang en niet pusherig.

Staan altijd voor je klaar top service

Je wordt vriendelijk geholpen, denken met je mee en niet te vergeten ze verlenen goede service.

Altijd de klant voorop

Als vrijwilliger van de Wassenaarse Reddingsbrigade heb ik goede contacten met de werkplaats, worden snel geholpen met reparaties en advies.

Simply superb service

Honest and very friendly

Nadat ik 1300 km gereden heb naar mijn vakantiebestemming kwam er rook uit de motor. Ik heb autobedrijf Rooijakkers opgebeld voor hulp. Na 30 minuten werd ik weggesleept en na 3 uur kon ik mijn reis vervolgen. Super service!!!!

Wij komen uit Brabant en hadden via internet onze auto gevonden. Bij het ophalen van de auto bleek er een storing te zijn in de software. In eerste instantie leek het verholpen, maar bij thuiskomst kwam dezelfde melding terug. In plaats van ons 100 kilometer te laten rijden konden we de auto bij een garage bij ons in de buurt brengen en zijn alle kosten vergoed. Dat noem ik nog eens service.

Vriendelijk bedrijf met een fijne uitstraling.

Prettige omgang en zeer klant gericht. En het aller belangrijkste hebben aandacht en tijd voor de klant. Een fijn familie bedrijf!

al jaren klant en zeer tevreden

Waar ik ook mee kom, ze lossen het altijd netjes op. Erg aardige en deskundige mensen. Ik heb nooit het gevoel dat ik in de maling wordt genomen en dat ze onnodige reparaties doen en in rekening brengen, wat ik elders wel heb. Echt heel erg tevreden.

Vriendelijk en Professioneel gecombineerd met goede service

Onze auto’s worden hier perfect onderhouden. Ik ben zelf best kritisch op de kwaliteit maar ook de prijs en rooijakkers stelt ons daarin altijd meer dan tevreden. Ik beveel het iedereen dan ook van harte aan.

ik heb te doen met een betrouwbare partij

zie boven

Klanttevredenheid hoog in het vaandel! Uitstekende service bij de aankoop van onze Audi 5. Geduldig en correct.

Super fijn geholpen met aankoop

De jonge generatie Rooijakkers weet hoe het moet om een familiebedrijf draaiende te houden. Je wordt ontvangen op een ontspannen vrolijke manier waar menig autobedrijf of welk ander bedrijf nog wat van kan leren. Geen poespas, geen bla bla. Gewoon gewoon!!!! Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Dus wat ons betreft, tot de volgende auto! En we komen helemaal vanuit Emmen naar Wassenaar. Dus dat zegt wel wat!

Geweldige service waarbij klant centraal staat!

Prettig bedrijf met aandacht voor de klant. Losse en informele sfeer. Nog een echt familiebedrijf!

Een heel goed garage bedrijf top service

Een heel goed garage bedrijf top service

Top Service en Vakmanschap!

Top Service, goed overleg en vakmanschap..........Leenauto

Goed autobedrijf

Vriendelijke mensen goede service en hele goede garantie

Vriendelijk correct en behulpzaam

Vriendelijk, Correct Behulpzaam.

Fast and friendly service

Easy to make a service appointment, kept up to date on the cars' service and the costs were clearly explained in advance. Everyone on staff was helpful and bilingual!

• Would you recommend us? Yes

perfect

perfect

Uitstekende ervaring

Zeer goed autobedrijf en bijzonder prettig in de omgang!

Helemaal top

Reeds onze derde auto bij Autobedrijf rooijakkers en wederom een top service. Bedankt wederom.

Proberen je altijd te helpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Onze ervaring met Autobedrijf Rooijakkers is perfect. snelle service en correcte afwerking.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden