Auto aangeschaft via autobedrijf v vegchel . Dave heeft ons prima geholpen en zijn erg blij met onze aankoop . Prima service en fijn advies

een mooi & klein bedrijf met duidelijke lijntjes

een mooi & klein bedrijf met deskundigheid voor de auto

Altijd vriendelijk en vakkundig.

Altijd vriendelijk, eerlijk en vakkundig

Super service!!

Altijd goede service

ik wordt er altijd netjes en goed geholpen

Zeer tevreden met de geleverde diensten

Vriendelijke benadering en mensen met uitstekende vakkennis.

Goede service, erg tevreden!

Afgelopen week heb ik een auto van Dave gekocht. Ik heb hem ervaren als een erg vriendelijke, betrouwbare en meedenkende man. Alles verliep soepel en Dave zorgt er voor dat alles netjes wordt opgeleverd.

Super service

Een bedrijf wat klantvriendelijkheid zeer hoog in het vaandel heeft staan.

Goede service en vakbekwaam.

Goede service en zullen je altijd proberen te helpen .

Prettig

Was super prettig om hier mijn auto te kopen. Dave heeft veel verstand van alle autos, dus had ook goed antwoord op alle vragen die ik had. BOVAG garantie is fijn, en was ook vlekkenloos afgegeven aan mij, inclusief alle technische checks. Zeker een aanrader

zeer goede en eerlijke service

zeer goede en eerlijke service

nooit geen problemen gehad

Vriendelijk, klantgericht en goede service kennis van zaken

Zoals boven omschreven. Ik word er altijd vriendelij benaderd en van de juiste adviezen voorzien. Weten ze het niet dan wordt het uitgezocht. Er komt altijd een oplossing.

Correct

keurig en eerlijk bedrijf

valt weinig over te schrijven , net bedrijf eerlijk gewoon zoals het hoort .

Kei goed

Supet

Super service

Belde s morgens voor nieuwe banden… Einde van de middag lagen ze er al op! Helmaal top! En 2x thee gekregen

Super service

Ouderwetse goede service tegen normale tarieven !!

Al vanaf 2015 een tevereden klant met onze bedrijfswagens bij Autobedrijf van Vegchel Carsystems. Een ouderwetse goede service tegen normale tarieven !!

Zeer goede ervaring

Perfecte service en prijskwaliteit.

Zoals gewenst

Zijn kundig en nemen de tijd.

Altijd een prettige samenwerking!

Altijd een prima en snelle service!

Zeer fijn contact en alle afspraken zijn prima nagekomen.

Correct en zeer klantvriendelijk.

Al enkele jaren klant bij Van Veghel en geeft een goed gevoel. Je wordt op een juiste manier klantvriendelijk geholpen. Vooraf overleg betreffende de kosten en achteraf tips om toekomstige problemen te voorkomen.

Zoals altijd ontzorgen en kwaliteit

Doen wat er moet gebeuren en anders overleg en goede reparatie

Twistweg 1 5816AE Vredepeel

Over Autobedrijf van Vegchel Carsystems

Passie zit in ons DNA en dat ziet u bij Autobedrijf van Vegchel terug op de werkvloer en in de showroom . Onze technici zijn door middel van opleidingen en ervaring toegelegd op de meest uiteenlopende vormen van auto onderhoud. Zij werken met de vereiste speciale gereedschappen en kennen álle modellen van uw merk door en door...