Meedenkend, probleemoplossend, klantgericht.

Het meeedenken en praktisch oplossen van een ogenschijnlijk onoplosbaar technisch probleem heeft mij erg geholpen.

Betroķken

Hier staat de klant nog centraal en wordt niet alleen gedacht aan; hie kunnen we het meest verdienen aan deze klant.

Vriendelijke service

Komen afspraken na Tussen door ( o.a bandenspanning opnemen olie nakijken bijvullen geen probleem. Worden gebeld wat er allemaal aangedaan moet worden en wat kosten zijn.

Professioneel, betrouwbaar en hoge kwaliteit

We komen er al jaren en zijn zeer tevreden over de service en kwaliteit van de dienstverlening. Absoluut aan te bevelen!

uitstekend!

goede service

Teerling en betrouwbaar

EERLIJKE DEALER. Komen na wat ze zeggen!

Altijd contact over wat ze doen....advies over alles....overleg over wat te doen.....ze doen wat ze doen......

Snel en kundig

Directe klant monteur gesprek, ken ze al jaren

Deskundigheid ten top

Voor de deskundigheid zijn we jaren geleden naar garage Van Vegchel toe gekomen op advies van kennissen!! Wij voelen ons hier thuis en onze VW camper ook!!

Prima bedrijf met super service.

Wordt altijd gebeld over wat er aan de auto moet gebeuren.

Kennis en kunde, goede service, betrouwbaar

Kennis en kunde, goede service, betrouwbaar

Hele goede garage!

Super goede service, heel fijn bedrijf!

snelle service en extra werk pakken ze meteen mee

een dag voor de vakantie auto apk keuren en tekortkomingen meteen aangepakt, zeer snelle service!

Snelle en correcte service

Er wordt heel goed geluisterd naar de problemen en de oplossing is altijd nabij! Snelle service, vriendelijk personeel en zeer goede prijs kwaliteitsverhouding!

Goede service...deskundig en betrouwbaar!

Al vele jaren klant en worden altijd goed geholpen..goed geadviseerd. We komen er graag...betrokken medewerkers...nemen de tijd voor jou als klant.

zeer tevrede

eerste indruk was gelijk goed heel fijn bedrijf en goede service

Vertrouwd, kundig bedrijf

Fijn bedrijf, wordt goed geholpen, wordt altijd gebeld welke reparatie er noodzakelijk zijn i.v.m de kosten. Een aanrader..

Gewoonweg een super fijn bedrijf waar je goed geholpen word! En waar ze veel verstand hebben van heel veel zaken!

Vriendelyke mensen en snel geholpen. Goede service

Je wordt nooit teleurgesteld!

Afspraak is afspraak klinkt cliche, maar dit autobrdrijf maakt het bij ieder bezoek waar!

goede service en betrouwbaar

goede service, ik was vrij laat voor de keuring maar kon er nog tussen gepland worden. betrouwbare service

goed service

goed overleg en tevreden.

Auto aangeschaft via autobedrijf v vegchel . Dave heeft ons prima geholpen en zijn erg blij met onze aankoop . Prima service en fijn advies

een mooi & klein bedrijf met duidelijke lijntjes

een mooi & klein bedrijf met deskundigheid voor de auto

Altijd vriendelijk en vakkundig.

Altijd vriendelijk, eerlijk en vakkundig

Over Autobedrijf van Vegchel Carsystems

Passie zit in ons DNA en dat ziet u bij Autobedrijf van Vegchel terug op de werkvloer en in de showroom . Onze technici zijn door middel van opleidingen en ervaring toegelegd op de meest uiteenlopende vormen van auto onderhoud. Zij werken met de vereiste speciale gereedschappen en kennen álle modellen van uw merk door en door...