Flexibel en meedenkend

Auto stond klaar, had vooraf afspraak gemaakt. Na een testrit de auto gekocht. Wilde de auto graag direct mee. Ondanks dat het erg druk was (twee andere auto’s afgeleverd, andere mensen die kwamen voor een testrit, inruil etc.), werd aan deze wens voldaan. Prettig!

Eerste ervaring met dit bedrijf .... prima

Goed voorgelicht; houdt zich aan de afspraken en keurige aflevering. Als er verder geen problemen zich voordoen met de auto krijgen ze van mij een tien.

Autobedrijf Gerard Vulink wekte veel vetrouwen en had veel geduld om alle vragen mbt aankoop nieuwe.

De puntjes die aangekaard waren voor de oplevering zijn keurig opgelost. De auto is als nieuw geleverd. Er was veel geduld mbt verkoopadvies. Tevens was er een keurige prijs geboden voor de inruilauto. De afstand naar het autobedrijf was relatief groot maar het was het zeker waard.

Een degelijke garage

Gewoon, een degelijke garage

Alles netjes geregeld.

Alles netjes geregeld voor de aankoop van een Occasions van 18 jaar oud.

Vriendelijke verkopers, alle tijd voor de klant

Eerlijke prijzen

Werden vriendelijk ontvangen met koffie en thee. Daarna proefrit gemaakt en deal snel gesloten. En ze zijn daar niet opdringerig!

Aardige kerel, zou wel nog terugbellen maar dat doe ik vandaag zelf nog wel

Zie boven

Goed geholpen daar en vriendelijk

Top bedrijf

Uitstekende service. Klantvriendelijk en je weet waar je aan toe bent bij eventuele reparaties.

Openhartig

Leuk en gemoedelijk niet aanpraten en open over alles

Super fijne auto gekocht waarin ik nog jaren mag genieten

Zocht een andere auto en kwam bij jullie terecht de verkoper Dirk heeft mij alles duidelijk uitgelegd was een plezierig ervaring en heb een paar dagen daarna de auto gekocht

Zeer prettig

Netjes ontvangen,vriendelijk,koffie Duidelijke afspraken gemaakt . Zeer prettig bedrijf.

prima begeleid met de aanschaf van een bedrijfswagen.

Ik zal de volgende keer weer komen ondanks dat ik zover weg woon. Goede geholpen en zeer vriendelijke mensen . Prima zaak ga zo door.

Volvo V40 - Nette auto en goede service

Heb bij dit bedrijf een Volvo V40 aangeschaft. Zeer nette auto. Auto netjes gepolijst, jaar autotrust garantie en alles volgens afspraak afgeleverd. Ben goed en netjes geholpen door Maurice. Helemaal tevreden!

Contact was uitstekend

Uitstekende, vriendelijke en oprechte verkoper Alleen de banden zwart maken houden wij niet van. En de groene randjes bij de ramen zouden worden verwijderd maar is niet gedaan Prettige en vriendelijk contact gehad.

Zeer vriendelijk behandeling

Erg professioneel en prettige klantvriendelijke behandeling en goed geholpen, wij zijn erg content met onze aankoop hier , aanrader !!

Laagdrempelig en vriendelijk.

Prettige garage

Onlangs bij Vullink een VW GTE aangeschaft. Aflevering was prima verzorgd en inruil verliep ook OK. Tot op heden ben ik zeer tevreden over deze garage. Heb bij auto een half jaar garantie ontvangen. Mocht ik onverhoopt gebruik moeten maken van deze garantie dan laat ik dan weten hoe e.e.a. afgewikkeld is. Aanrader. Prettig personeel dat zich betrokken toont bij klant en bedrijf.

Snel en kordaat gehandeld

Vriendelijk! Flexibel! Snel Kordaat

Niet opdringerig, klantvriendelijk.

Mijn ervaring met gerard vulink

Afgelopen week gekeken naar een volkswagen transporter L2. We werden tijdens de bezichtiging Goed en vriendelijk ontvangen, na alles onder het genot van een kopje koffie te hebben besproken een offerte opgemaakt en deze naar de leasemaatschappij verstuurt. Buiten het rompslomp van de leasemaatschappij om doet Gerard Vulink uiterst zijn best en ben ik door hen zeer goed geholpen! Top service mannen!

Altijd perfecte service met afstemming over uit te voeren werkzaamheden

Perfecte service

zeer tevreden stellende service

bij elke service beurt en onderhoud wordt duidelijk aangegeven wat gedaan is en wat de verwachtingen in technisch opzicht zijn.

Gezellig contact, kwam de afspraken goed na