Tot op heden goede ervaring, vriendelijk.

Auto niet goed afgeleverd; wel best gedaan om alles recht te zetten

Wij zijn overgegaan naar James nadat onze monteur gestopt is. Bij de auto van mijn vrouw bleken ze een verkeerde prijsopgave te hebben gedaan (scheelde zo'n 300 euro) en een week later kwam ik mijn auto halen en bij het wegrijden direct weer terug gezet. De monteur kon uiteindelijk het probleem oplossen...... het wiel bleek (na vervanging van remblokken en band) niet goed vastgezet te zijn!!!! LEVENSGEVAARLIJK. Gelijk van de monteur al 1000 excuses en daarna ook van de verantwoordelijke. Na een goed gesprek geef ik James Tilburg echt het voordeel van de twijfel maar daar blijft het bij. Het is wel zo dat ik nu eerst wil zien voordat ik geloof. Daarom beveel ik nu ook niet aan. Wat niet is kan nog veranderen.

Geen probleem met de onderhoudsbeurt

Prima geholpen door de receptie.

Hele goede service!

Altijd als je iets hebt met je auto kijken ze er meteen na.

Snel en eerlijk

Snel aardig en eerlijk

Eerlijk, snel en een "net" bedrijf

Goed georganiseerd bedrijf; zelf digitaal inplannen afspraak, mogelijkheid tot leenfiets (gratis) /leenauto. Zo'n leenfiets is dan ook een degelijke fiets waarbij alles werkt (lamp voor/lamp achter) en met opgepompte banden. Ze weten precies waarvoor je komt, alles ligt netjes klaar bij wegbrengen v auto en ophalen. Eerlijk overleg mbt te maken kosten versus is het de auto nog wel waard? Super tevreden dus, ik ga weer terug!

Gewoon service on top

Helpen je overal mee en komen afspraken na

Geweldige service!

Ik heb een prachtige occasion gekocht bij James Auto service. De service en het contact met Paul was erg goed. Zeker een aanrader mocht je een goede auto voor een scherpe prijs willen aanschaffen.

Wederom helder over de kosten en snel gereed.

Onderhoud en apk, met dit keer een steekproef na-controle van het RDW zonder dat ze extra dingen ontdekte. Helemaal top weer!

Oke

We hebben geweigerd om de aanbevolen extra onderdelen te vervangen, en daarna werd de houding van de

In het begin was de winkelier wel vriendelijk, maar nadat ze voorstelden om veel dure onderdelen te vervangen en we weigerden, werd de houding onvriendelijk. De auto wilden ophalen, moesten we erg lang aan de balie wachten.

Snelle service

Ik moestv2 banden laten vervangen. Ik kon snel terecht en ze waren snel klaar.

Super netjes

Mijn aygo gebracht voor reparatie en keuring. Netjes gebeld wat de kosten zouden zijn. Bij het open maken van de remmen bleek er veel meer aan de hand te zijn. Door beun een hoop gesloopt. Weer netjes gebeld en uitleg gekregen wat er was. Kreeg ook foto's door gestuurd met uitleg erbij. Helaas was het voor ons niet meer de moeite om hem te laten maken omdat de aygo er toch uit ging. Bij het ophalen nog uitleg gekregen over de foto's. Ook het financiële deel is netjes afgehandeld. Weet nu wel dat beun niet meer aan mijn auto komt en waar ik hem voortaan heen breng. Ik heb mijn garage gevonden.

snel en duidelijk

Zoals ik hier boven aangeef. De ervaring is nog kort maar tot nu toe prima bij het leveren van onze auto

Goede informatie

Goede informatie ze bellen voor ze iets gaan doen over eventuele kosten alleen parkeren was moeilijk daar

Fijne garage. Duidelijke afspraken goede communicatie over de prijs. Fijn dat er ook een leenauto te reserveren is

Zeer prettig geholpen en een goede service.

Ga zo door, heel fijne zaak om zaken mee te doen. Ik ben dik tevreden met de keuze die ik vorig jaar gemaakt heb.

Precies, adequaat en vriendelijk!

Bij Auto Service Tilburg weet je van te voren wat je krijgt. Men is vriendelijk en adequaat en afspraken komt men na. Men belt altijd tussendoor over wat er gevonden wordt, denkt mee en legt netjes uit en dringt niet aan. Tijdig wordt ge-sms-t als de auto klaar is. In ruim 10 jaar nog niet 1 negatieve ervaring!

eerlijk advies

geen verkoop praatjes maar oplossingen

Snelle en prima geholpen.

Na mijn telefoontje meteen ontvangen om mijn probleem te bekijken, na onderzoek meteen geholpen en het probleem meteen verholpen. Dank je voor een prima service.

Klantvriendelijk, professionele informatie

Eerlijkheid en openheid

Mijn auto gaf een melding. Kon snel terecht. Ook belde ze eerst op wat de prijs was. Dus zeer fijne ervaring.

Heel goed.

Vriendelijke receptie. Duidelijke en solide afspraken. Weinig parkeerruimte!

Alles gaat in goed overleg en vragen duidelijk wat de wensen zijn van de klant. Een gratis leen auto, is niet gebruikelijk bij garages. Een extra stukje service van de zaak. Bij het ophalen van de auto is er alles nog een keer netjes door gelopen. Vriendelijke behulpzaam personeel wijst je de weg in het hele proces

Goede communicatie, oplossingsgericht

Snel geholpen met rijklaarmaken van de auto omdat we ineens zonder auto zaten

Petrus Loosjesstraat 11 5013BW Tilburg