Behulpzaam en meedenkend.

Helaas was de airco op en moest worden vervangen. Helaas ook nog eens midden in de vakantietijd van de garage. Uiteindelijk is de reparatie snel en naar tevredenheid uitgevoerd.

Super goede ervaring

Na een zoektocht voor een nieuw onderhoudadres voor mijn auto vond ik James Auto Service Tilburg. In mijn Volvo zat al een tijdje een Electrische storing, die steeds verschillende meldingen gaf. Ook deed mijn radio en ruitenwisser om beurten raar. Gelukkig hebben ze een kabelbreuk gevonden na lang zoeken. Super vind ik ook de gratis leenauto. Mijn oude vertrouwde Volvo V50 is weer betrouwbaar als vanouds. Super blij met de snelle service. Ik wordt zeker vaste klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima én snelle service. Betrouwbaar gevoel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en tevreden \r\nEn altijd meedenken met de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks het feit dat de planning vol zat en monteurs op vakantie zijn, hebben zij de reparative van mijn auto tussen de bedrijven opgepakt en naar tevredenheid opgelost. Correct en professioneel. Geen valse verwachtingen, maar gedaan wat ze konden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk bedrijf. Men is zeer deskundig en er wordt goede kwaliteit geleverd. Zeer goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto die ik gehuurd heb was in goede staat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf met leuke medewerkers die met je mee denken. Perfecte service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijn bedrijf, goede en persoonlijke service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en duidelijk overleg over de reparaties

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed en accuraat. Prima voorlichting en klantvriendelijk - geen verrassingen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed. Wordt alleen gerepareerd wat ook daadwerkelijk noodzakelijk is. Snel en veilig. \r\nNette behandeling van klanten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg tevreden over de uitgevoerde reparatie en apk keuring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer gastvrij en kundig bedrijf.\r\nGoede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een woord GEWELDIG

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jong gebruikte Seat Leon gekocht, prettig geholpen. Een aanrader!

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mercedes cla aangeschaft bij dit bedrijf ,de auto is me verkocht onder de uitviering cla black line maar wat bleek achteraf ,het was een instap lease edition met zwarte foli op de ramen . Hierop was het bedrijf zo coulant een ander model gril voor me te plaatsen als goedmakertje echter molde ze me de bumper door een gereedschap hulptool om klemmen te plaatsen achter de bumper te laten zitten waardoor er 2 uitstulpingen op de neus verschenen.de auto is terug gegaan en ze gaven de fout toe , ben de auto 3 dagen kwijt geweest want het moest helaas gespoten worden ,,maar werd er gezegd zou perfect gedaan worden .toen ik de auto ophaalde heb ik in eerste instantie alleen een blinkende neus gezien onder tl licht echter bij thuiskomst in dachlicht bleek het dat waar eerst de bulten zaten nu 2 deukjes zaten, hier heb ik bij thuiskomst meteen melding van gemaakt daar met het felle licht in de garage dit niet zichtbaar was. Er werd gevraagd er mee langs te komen zo gezegd zo gedaan na raad te hebben gevraagd hier bij een spuiter .deze kwam tot de conclusie dat er ook een eiland met schuurkrasjes voor op de neus zat buiten de deukjes. Bij asnkomst en tonen en bespreken hiervan werdt netjes gevraagd wat ik hier mee wilde maar toen ik hier op antwoorde ik wil het netjes hebben kreeg ik als antwoord dat dit voor hun zo netjes was en dat ze de deukjes wel zagen maar dat het maar kleintjes waren en daar deden ze de kous mee af.toen ik zei dat ik er mee verder zou gaan werdt er gezegd wie zegt hoe de staat van de neus voordien was . Nou ik heb gelukkig overal fotos van en heb alle gesprekken die gevoerd zijn waar het nodige uit opgemaakt kan gaan wordend bewaard . Helaas moet dit nu escaleren en er nu in resulteren dat ik de BOVAG als wel mijn rechtsbijstand in moet schakelen om gelijk te krijgen . Ronduit schandalig ...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende ervaring. Goede service, prijs/kwaliteit is prima! Vriendelijk, eerlijk!

Over Auto Service Tilburg

Filter op Taal