Zeer prettig zaken doen.

Vanaf het 1e contact erg prettig en ondanks dat ze voor ons onbekend waren gelijk heel vertrouwd.

Gedreven door ervaring die gericht is op service

Goed gevoel in de contacten na aankoop van een auto. Service heel goed. ( waarschuwde voor terugroepactie en regelde dit zelf kosteloos) Ik woon niet in de buurt en had nog nooit van de garage gehoord. Ik zal zeker terugkomen mochten de gezinsleden of vrienden een auto zoeken.

Hele goede garage, kom er graag...

Werkzaamheden worden altijd correct uitgevoerd. Leuk baliepersoneel. Factuurbedragen lijken me redelijk...

Prima service en kwaliteit

Auto werd voor onderhoud opgehaald en gewassen en gestofzuigd terug gepracht echt top

goede service

auto prima volgen afspraak geleverd

werd keurig geholpen

Nieuwe auto keurig opgeleverd op de afgesproken tijd.

Alles prima geregeld, overschrijving van het kenteken en afmelden oude auto.

Het klopt gewoon altijd nettjes en op tijd

De afspraken,kosten servies en communicatie zijn Correct. Geen gezeur als ik opmerkingen heb. Worden direct of snel opgelost

Keurige, perfecte aflevering. Dankjewel!!

De wagen was keurig geploetst. Alle afspraken waren keurig uitgevoerd. Zelfs meer dan dat!! Écht, in een woord, GEWELDIG.

goed en duidelijk geholpen

zoals wij gewent zijn vriendelijke en en goede service bij de aflevering van onze nieuwe auto

goed voorbereid en uitgewerkt.

aangegeven welke auto ik zocht en vervolgens is de verkoper op zoek gegaan naar een exemplaar van mijn wensen.

Zoals altijd, vertrouwd en goed.

Alhoewel een auto kopen niet mijn hobby is, al is het alleen maar omdat er altijd veel geld mee gemoeid is, was de behandeling als altijd : Klantvriendelijk !

Ontvangst uitstekend prima voorlichting , een zaak die je lachend met hun aanbevolen auto verlaat

fantastisch ontvangen en zeer vriendelijk personeel

Wagenpark loopt via Van Dueren

• Reden bezoek Andere reden

Geweldige service, ik werd erg enthousiast ontvangen en een heel prettig gesprek gehad voor het aanschaffen van een nieuwe auto. Ik wil ze hartelijk danken voor de service!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik ben erg fijn geholpen vanaf het eerste telefonische contact tot aan het ophalen van de auto! Vriendelijke mensen, fijne sfeer en een hartelijk familie bedrijf!

Menselijke maat blijft daar aanwezig

Betrouwbaar, gastvrij, neemt tijd voor de klant en geeft deskundig advies.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al jaren vaste klant hier! Altijd vriendelijk personeel en gezellig! In loop van jaren al meerdere auto\'s hier gekocht. Ook staan ze hier in onderhoud.

Bij aankomst werden wij al vriendelijk begroet door de medewerkers. Daarna echt super TOP behandeld door Yara van Dueren den Hollander! Als we weer een nieuw auto nodig hebben, gaan we zeker hier weer heen! Echt een familie gevoel krijg je hier!

Steenpad 9 4797SG Willemstad

Over Bosch Car Service