Gewoon goed

Gewoon goed

Geweldig was weer goed zoals altijd

Was weer heel goed zoals gewoonlijk .

Altijd goed geholpen en vriendelijk personeel

Altijd goed geholpen door zeer vriendelijk personeel

Goede monteurs en erg vriendelijk

Staan altijd voor je klaar en de koffie is lekker

zeer tevreden over de reperatie en snel geholpen toppie

zeer tevreden uitstekend

Uitstekend.

Prima service. Vriendelijk personeel .

Geweldige service

Persoonlijke aandacht. Direct regelen wat er nodig is en meer. Verzekering direct afgesloten. Onbezorgd weg rijden met heldere uitleg van gebruik auto.

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Prima afhandeling

Een mooie mercedes youngtimer gekocht. Helaas na 1,5 maand wat problemen maar autobedrijf van Dueren is mij hierin prima tegemoed gekomen. Top afhandeling

Alles netjes geregeld, komen afspraken na.

Afspraak is afspraak

Perfect geholpen.

Zoals gebruikelijk : altijd prima service.

Geweldig zo een nwe batterij

Afstandbediening nwe batterij,kon vrouwtje weer rijden.

Contactproblemen. Snel en goed verholpen!

Klant vriendelijk gedrag van alle medewerkers. Zowel aan de balie als telefonisch.

Bijna vanzelf sprekend.

Vandaag moest mijn Kia voor een onderhoudsbeurt. Wagen werd zoals gewoonlijk bij mijn werk opgehaald. En werd weer keurig op mijn afgeleverd. Een service die ik zeer waardeer! Factuur per mail, effe betalen en we kunnen weer 15000 kilometer vooruit. Geweldig autobedrijf met voor mij zeer goede service M. de Penning

10!

Snel,vakkundig en op een zéér klantvriendelijke manier geholpen!

Altijd weer klasse en gastvrij

Altijd vriendelijke ontvanst en duidelijk over wat er moet gebeuren

geweldig, als altijd!

Altijd vriendelijke medewerkers, altijd snel geholpen

zeer goed en een goede service

Bij onderhoud altijd keurig bellen voor iets vervangen word!

Van Dueren heeft dit jaar voor mij al diverse zaken professioneel aangepakt en opgelost!

Als ik vragen of problemen heb met mijn auto ben ik altijd welkom bij Autobedrijf van Dueren. Ik krijg vakkundig advies en men staat klaar om het probleem op te lossen. Ook bij de aanschaf van mijn nieuwe auto is goed naar mijn wensen geluisterd zodat in korte tijd een auto voor mij gevonden was die voldeed aan al mijn eisen.

Altijd goed geholpen.

Ze hebben altijd tijd voor je, Om het op te lossen.

Zeer goed servies

Netje geholpen met de auto. Zeker omdat hun zelfs de aanpassing voor de auto hebben verzorgd

alles volgens afspraak keurig geregeld!

Goede service en bekwame vakmensen in de werkplaats

Perfecte gezellige reparatie

goede reparatie en gezellige koffie zonder moorkop.!

FANTASTISCHE SERVICE NA CAMILITEIT !!!!!

Super snel handelen na stuk rijden van de linker banden, auto op gehaald dezelfde dag in de middag al klaar in perfecte staat. GEWELDIG goed werk geleverd

Over Bosch Car Service