Ik vertrouw m'n wagen graag bij Harry en z'n jongens

Ik schrijf deze review omdat ik denk dat Garage Zuur een uitstekende garage is die alles doet wat je van ze mag verwachten: ze denken na over wat er mis is met de auto, ze komen met goeie oplossingen en ze zijn niet duur. Wat wil je nog meer van een garage?

Geweldig.

Afspraken nakomen, vakwerk leveren, zoals het hoort te zijn.

Zoals altijd een goede ervaring

He hebt altijd met de baas zelf te maken op een menselijke manier, dus gewoon zonder poespas

Prima garage!

Goede vakkundige mensen en prettige sfeer. Er wordt met je meegedacht en zijn erg klantvriendelijk. Reparaties worden vakkundig uitgevoerd.

Altijd goede service.

Ik kom al bij Zuur zo lang ik mijn rijbewijs (en auto) heb. Altijd vriendelijk, altijd goede service en vooral volledig eerlijk.

prima service zoals gewoonlijk

Als vaste klant snel en deskundig geholpen. Goede dossiervoering.

Betrouwbaar en servicegericht

Al 20 jaar klant

Levert kwaliteits werk af.komt afspraken na. Ik ben uitermate tevreden. Ze geven goede adviezen

Na de grote beurt reed mijn 12 jaar oude auto als nieuw. Ik kreeg 6 maanden van te voren te horen dat de distributieriem vervangen moet worden bij km stand 120.000. Ik kan steeds terecht als ik vragen over de auto heb en krijg uitleg tot ik als leek het probleem begrijp. Geweldige service. Mijn fiets wordt in de auto gelegd en goed vastgemaakt voor het vervoer naar huis.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik altijd vlot en accuraat geholpen wordt! Zowel door de baas als zijn medewerkers! Alle lof!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Westerseweg 13 9785AT Zuidwolde