Geweldige garage waar vakmanschap en service voorop staan

Ik kom al meer dan 25 jaar met alle vertrouwen en tevredenheid bij deze garage. Ze zijn vakkundig, hebben kennis van zaken, zijn vriendelijk en betrouwbaar. Onderhoud wordt uitgevoerd zoals onderhoud uitgevoerd moet worden, grondig, preventief ter beperking van verrassingen en er vindt altijd overleg plaats over te vervangen onderdelen. Tot op heden kan ik hier terecht met alle type auto's die ik heb gehad. Ik voel me echt klant en hoop ook dat deze garage nog jaren doorgaat.

Super bedrijf

Goede adviezen.

Al jaren goed geholpen.

Wij komen al een aantal jaar bij deze garage. Worden altijd goed geholpen, en op de hoogte gebracht van de mankementen voor de repetitie. Dat is erg fijn!

uitstekende dienstverlening

Uitstekende, vlotte dienstverlening laagdrempelig persoonlijk contact

Goed geholpen en goed advies gekregen

Ze leveren goed werk voor een eerlijke prijs, ze zijn erg behulpzaam, staan open voor vragen, denken graag mee in oplossingen - we komen hier al jaren en zijn dik tevreden!

goede ervaringen

Goede ervaringen. Je hebt altijd met Harry zelf te maken. Prijzen en kwaliteit is uitstekend.

Goede service, klantvriendelijk.

De auto kon vlot terecht voor reparatie. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en klantvriendelijkheid.

Prima en klantvriendelijke garage

Goede communicatie en eerlijke mensen. Reparaties zijn goed en klantvriendelijke ontvangst.

Je Wordt van tevoren gebeld van wat er gedaan moet worden

Goed en betrouwbaar

We komen hier al jaren en zin erg tevreden.

Klantvriendelijk

degelijk en betrouwbaar

Ga niet voor een koopje, maar je krijgt hier echt waar voor je geld

Goeie garage

Nemen de tijd om je uitleg te geven qua reparatie aan auto. Ze denken mee met de klant

Top garagebedrijf, geen poespas.

De opdrachten worden perfect uitgevoerd. Altijd overleg bij afwijkingen. Nogmaals Top.

Prima garage

Prima garage met een goede communicatie en prima service

Geweldige service en vakkundig handelen!

1. Uitstekend vakkennis en probleem oplossingsvermogen. 5 Ster! 2. Auto altijd op tijd klaar. 3. Geweldige leenauto service. 4. Nooit te veel kosten. 5. Altijd vriendelijk.

Erg goed.

Snel ,goed en fantastisch.

Vriendelijke, snelle en professionele service.

Je wordt snel geholpen en er is ook altijd even tijd voor een praatje.

Vakmanschap en service gaan bij Garage Zuur hand in hand.

Zeer goed garagebedrijf, waar ze voor elk probleem een oplossing hebben. Top.

Directe hulp!

Heel goed!

Juiste en snelle diagnose.

Fijne behandeling en snelle service.

Klantvriendelijk en goede terugkoppeling

Zie boven.

Prima.

Al jarenlange goede ervaringen met Zuur.