Met veel plezier onze tweede auto bij jullie gekocht. Alle afspraken worden zoals altijd netjes nagekomen en uitgevoerd. Auto stond erg keurig bij en we zijn er blij mee!

Bereidwillige aanpak en snelle service

Zeer tevreden met de Service en het goede onderhoud.

Erg goede service.

Ik word altijd vriendelijk geholpen en er is altijd wel iemand die je even wegbrengt of er staat een auto of fiets voor je klaar.

Fijne sfeer, denken goed mee en prima service

Al langer vaste klant bij deze garage, altijd een top service en denken altijd met je mee.

Fijne mensen die een uitstekende service bieden

Klantgericht bedrijf!

Tijdens een toerrit strandde mijn auto in Gasselte. Dankzij de snelle hulp van Doorten konden wij onze weg vervolgen. Dat was onze eerste kennismaking met Auto-Service Doorten. Geheel terecht voeren zij in hun bedrijfsnaam het woord ‘Service’. Dit bedrijf is de vereenzelvigen van dit woord. Niet alleen voor Auto-Service, maar ook voor Klanten-Service. Inmiddels zijn we twee aankopen verder.

Goeie services

Goed geholpen, en eerlijke prijs op inruil. We zijn super blij met onze nieuwe gezinsauto. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij zijn heel blij met onze nieuwe auto!

We waren op zoek naar een nieuwe familie auto. Deze hadden ze niet staan maar na een gesprek om de zoekopdracht concreet te krijgen werd er na een paar weken een hele fijne auto gevonden die precies bij ons past. Korte lijntjes qua communicatie en heel klantvriendelijk geholpen. Ik zou het zeker aanraden om je wensen voor een nieuwe auto bij Doorten neer te leggen!.

Goede service en klantvriendelijk personeel

Altijd goed geholpen door vriendelijke mensen

No nonsense bedrijf. Duidelijk eerlijk en service gericht

Topgarage!!

Zeer goede garage

Uitstekende ervaring.

Auto gebracht voor kleine beurt en banden wisselen. Dezelfde morgen al klaar. Foutje in de factuur - ook snel opgelost en hersteld. Dikke pluim.

Altijd voor herhaling vatbaar

Ook mijn Mini heeft weleens een grote beurt nodig. Er is geen betere garage voor dan Doorten!

Nette garage, vriendelijke mensen

Heb daar een auto gekocht en werd netjes geholpen, eerlijke inruil prijs gekregen en auto werd keurig netjes afgeleverd. Kregen er een taart met afbeelding van de gekochte bij. Kom hier zeker weer

Prima. Heel goed

Heel goed geholpen

Prins

Kan niet anders zeggen dan dat alles goed is.

Afspraak is afspraak!

Fijne club waar afspraak ook echt afspraak is. Wij zijn snel en kundig geholpen. Zeer tevreden.

Top bedrijf

Top bedrijf

Goed en klant vriendelijk

Goed geholpen Mooie keuze van auto's

Klantvriendelijk

Nemen tijd voor de klant Geen onzin Reageren direct op vragen. Nette levering

Heel goed geholpen

Erg vriendelijke mensen daar. Eerlijk en goed geholpen

Prima mensen en een prima aflevering gehad van een mooie auto

Alles volgens afspraak

Auto gekocht bij van Doorten, steeds weer (3x tot nu) gaat deze helaas kapot. Garage maakt de auto kosteloos , komt deze halen (ik woon 2 uur rijden weg) en brengt de auto kosteloos terug als er geen leen auto is om de auto te komen halen. Echt top.

Altijd goede service

Altijd goede service en vlot geholpen

Vriendelijke mensen en alles snel geregeld.

Voor zover ons bekend alles goed geregeld. Vlotte afhandeling wat prettig overkomt.

Dorpsstraat 17 9462PJ Gasselte

0599 - 564970