Altijd goede service!

Alweer een prima deal gesloten! Lekker vlot en goed geregeld. No nonsens en gaan! Ik kan iedereen autoservice Doorten aanraden. Volgende week fijn mijn vers gekochte auto ophalen. Paar week terug die van mijn partner.. Top!!

Prima service en denken in oplossingen,

Last minute vakantiecheck voor de camper. Kunnen preventief nu veilig op weg.

Snel, goed en betrouwbaar, klant vriendelijk.

Wel beetje goed

Vond jammer dat de afwerking (het poetsen ) van de auto zo slecht was en daar werd niet op ingegaan en heb hem gisteren nog een keertje laten poetsen . Voor de rest geen commentaar

Super service

Korte lijntjes, bellen mocht er iets bijzonders zijn.

Positief, deskundig en klantvriendelijk!

Eerste auto met veel vertrouwen bij Doorten gekocht. Doorten is erg klantvriendelijk en meewerkend. In een relatief korte tijd een goede deal afgesloten. Leuke auto gezien bij een andere garage van Bosch Service. Kunnen regelen met Doorten dat ik de auto via hem kon kopen in verband met afstand. Binnen een paar dagen kon ik de auto ophalen. Tevens een lekkere taart gekregen ;)

Top Service

Ik was opzoek naar een nieuwe auto. Contact opgenomen, wensen doorgegeven en nog geen week later kreeg ik bericht of ik wou komen kijken. Gekeken en besloten dat het die auto werd, hij voldeed aan de eisen/wensen. Kortom, Super goeie service

Duidelijke communicatie en goed service

Via het een internet advertentie bij Doorten terrecht gekomen. Van te voren telefonisch afspraken gemaakt gezien de reisafstand voor mij. De auto was zoals beloofd en de service en afhandeling ging vlot en professioneel. Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben!

Duidelijk, eerlijk & servicegericht.

Alles voldeed aan de verwachtingen & was keurig verzorgd. Van het (schoon) neerzetten van de auto voor een proefrit, uitleg over de prijs, het klaar maken voor levering (zelfs nog een nieuwe APK terwijl de oude pas 2 maanden oud was), t/m de daadwerkelijke aflevering van de auto....alles klopte. (Aanschaf van een Opel Insignia / 2023)

Goed gevoel

Net eerste auto gekocht.... Dus de service is nog afwachten, maar het lijkt goed. Lekkere taart trouwens :-)

Top service met zeer vriendelijk personeel!

Mijn mooie auto vorig jaar bij dit autobedrijf gekocht. Nu mijn eerste onderhoudsbeurt gehad. Niets meer dan lof!

Zeer betrouwbaar garagebedrijf!!

Hier word je uitstekend geholpen door vriendelijke vakmensen. Prachtige auto gekocht (de 3e bij Doorten).

Prima service fijne mensen en fijn geholpen met alles.

Ik ben fijn geholpen bij het zoeken naar een andere auto.

Fijne garage inruil en aankoop auto super vlot en correct geregeld .

Klantvriendelijk en behulpzaam

Goed geholpen met het vinden van een nieuwe auto, denken met je mee. Snelle communicatie en transparant. Zeker een aanrader

Snelle, goede service. Ze denken met je mee en zijn altijd vriendelijk!

Ik kom er al jaren en ben nog altijd erg tevreden.

Met veel plezier onze tweede auto bij jullie gekocht. Alle afspraken worden zoals altijd netjes nagekomen en uitgevoerd. Auto stond erg keurig bij en we zijn er blij mee!

Bereidwillige aanpak en snelle service

Zeer tevreden met de Service en het goede onderhoud.

Erg goede service.

Ik word altijd vriendelijk geholpen en er is altijd wel iemand die je even wegbrengt of er staat een auto of fiets voor je klaar.

Fijne sfeer, denken goed mee en prima service

Al langer vaste klant bij deze garage, altijd een top service en denken altijd met je mee.

Fijne mensen die een uitstekende service bieden

Klantgericht bedrijf!

Tijdens een toerrit strandde mijn auto in Gasselte. Dankzij de snelle hulp van Doorten konden wij onze weg vervolgen. Dat was onze eerste kennismaking met Auto-Service Doorten. Geheel terecht voeren zij in hun bedrijfsnaam het woord ‘Service’. Dit bedrijf is de vereenzelvigen van dit woord. Niet alleen voor Auto-Service, maar ook voor Klanten-Service. Inmiddels zijn we twee aankopen verder.

Goeie services

Goed geholpen, en eerlijke prijs op inruil. We zijn super blij met onze nieuwe gezinsauto. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij zijn heel blij met onze nieuwe auto!

We waren op zoek naar een nieuwe familie auto. Deze hadden ze niet staan maar na een gesprek om de zoekopdracht concreet te krijgen werd er na een paar weken een hele fijne auto gevonden die precies bij ons past. Korte lijntjes qua communicatie en heel klantvriendelijk geholpen. Ik zou het zeker aanraden om je wensen voor een nieuwe auto bij Doorten neer te leggen!.