Uitstekende ervaring

We werden vanaf het begin goed geholpen. De auto werd uitvoerig besproken onder het genot van een kop koffie. Voor de proefrit uitgebreide uitleg over de auto gehad. De auto kreeg voor de levering nog een grote onderhoudsbeurt en APK, 2 nieuwe banden en achter nieuwe remmen. Klasse service. Toen we de auto ophaalden werden we uitstekend geholpen. Het overschrijven ging vlot en we kregen een taart i.p.v. bloemen. Dat was heel leuk en lekker. We zijn heel tevreden met Auto Service Doorten.

Vlotte, fijne en professionele verkoop

Ik heb de koop als erg prettig ervaren. Vlotte communicatie, vriendelijk, informeel maar toch professioneel, transparant en zeer deskundig. Dank!

Fijn en professioneel geholpen!

Fijn en professioneel geholpen!

prettige en correcte garage

prettig en correct

taart bij aflevering

keurigen ontvangst

Mijn ervaring is goed daar ik voor de eerste keer met de auto voor de grote beurt ben geweest,prima service.

Prettig geholpen

tevreden

vriendelijk en begripvol

Netjes, vriendelijk, goede service

Bmw 130i gekocht en mijn auto ingeruild. Aardige en eerlijke verkoper/eigenaar. Alles netjes volgens afspraak verlopen. De bij het proefrijden en door de verkoper netjes van te voren aangegeven kleine mankementen netjes opgelost voor de aflevering

Uitstekende service en vakmanschap

Na een onderbreking kom ik er al jaren. Goede monteurs en vriendelijke mensen

Super!!!

Gerwen, en natuurlijk het hele team. Bedankt voor jullie geweldige service Mvg Peter Veenstra

Zeer vriendelijk personeel en een goede service

Zegt al iets,heb hier toen deze auto gekocht.en kom al jaren terug door de goede service voor de jaarlijkse onderhoud en APK.

Zoals altijd, weer perfect!

Prima bedrijf, goede service. Uitstekende communicatie

Top service

Uitermate tevreden

Service is van topkwaliteit!

Komen afspraken na de service is in één woord geweldig. Heel fijn en betrouwbaar autobedrijf.

Nooit geen problemen en redelijke prijzen

Ik kom al heel veel jaren bij Auto Service Doorten en wordt altijd goed en snel geholpen als dat nodig is.

Goed meegedacht

We hadden een nieuwe auto nodig en al pratend kregen we de tip om een paar dagen later terug te komen omdat dan een auto binnen zou komen, die misschien wel geschikt zou zijn. En dat klopte, we zijn erg blij met onze nieuwe auto!

Vriendelijk personeel, uitstekende service. Al jaren klant

Top zaak

Goede service . Goede kwaliteit

Top service!!

Vriendelijk, aardig en zeer bekwaam personeel!!

Klantvriendelijk en snelle service

Een 3 serie gezien op site en vervolgens komen kijken en tevens ook een een prijsopgaaf doen voor mijn huidige auto voor de inruil. Alles was binnen een paar minuten geregeld.

Zeer vriendelijk en professioneel

Auto gekocht, geen gedoe vriendelijk en behulpzaam. Geen onaangename verrassingen. Alles gedaan zoals afgesproken. Beantwoorden vragen (ook achteraf) snel. En bij aflevering als verrassing een taart met een foto van de auto erop. Erg leuk en attent. Een aanrader.

Altijd goed

Vriendelijke mensen

Duidelijke communicatie en goede service

Wij hebben 2 auto’s bij Auto Service Doorten in onderhoud. De werknemers zijn vriendelijk en communiceren duidelijk over de eventuele gedane werkzaamheden. Wij zijn tevreden over de service en vinden het dan ook fijn om mooi in het dorp te blijven voor service en onderhoud.

Prima garage goede service.

Wij komen al jaren bij Doorten geen klachten en worden prima geholpen.