Uitstekende begeleiding van aankoop

Plezierige persoonlijke aanpak en prima aflevering van de auto

Geweldig geholpen bij de keuze van een auto

Alles wordt zeer goed nagekeken en zonodig vervangen. Alsof ik met nieuwe auto de deur uit ging gepoetst en al Grote klasse.

zijn te weinig sterren

So far So good, Auto afgehaald na een plezierige afwikkeling. Dus tot dusver " te weinig sterren"

Duidelijke communicatie en eerlijke service

Ik werd goed geholpen met de aanschaf van de auto. En ook toen er helaas een beroep gedaan moest worden op de garantie. De communicatie was duidelijk en het probleem heel netjes opgelost.

Geweldig wat een Mooi Leuk gezellig bedrijf

Ik voel me hier erg thuis.

Klantvriendelijk, goede service,

Al meerdere jaren zijn wij klant bij garage Doorten. Wij zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf graag aan. Voor zowel onderhoud als het kopen van een andere auto komen wij er graag. Uiterst klantvriendelijk en deskundig personeel.

Vriendelijk, eerlijk en goede service

Door het groter worden van onze honden dan verwacht........ ja ja nieuwe fokregels dus XXL uitvoeringen was mijn geliefde MR2 te klein geworden om lekker open mee te toeren. Naast de MR2 reden wij ook met veel plezier nog een schitterende Cooper S. Maar ja dat was geen cabrio en dat is soms toch wel heel lekker. Na een korte zoektocht en wat vriendelijk mailcontact bij Van Doorten in Gasselte uitgekomen en daar een prachte JCW cabrio gevonden. Gelukkig niet eens zo ver van ons huis dus maar met onze Cooper S en MR2 heengereden. Binnengekomen voel je eigenlijk direct dat het een een fijn bedrijf is, vriendelijke jongens met een goed verhaal. Na een korte en eerlijke onderhandeling zijn wij eruit gekomen. Vandaag was het dan zover..... auto halen. Aangekomen en na afscheid te hebben genomen van mijn geliefde MR2 (heb het nipt droog gehouden) naar binnen gegaan voor de verdere afhandeling van het vrijwaren van twee auto's en het overschrijven van de JCW Cabrio. Tijdens een gezellige babbel en een kopje prima koffie gaven wij aan dat wij de velgen van onze Cooper S mooier vonden. Geen probleem wisselen wij de wielen toch nog even om. Dat is klantgerichte service! Als klap op de vuurpijl kregen we nog een heerlijke taart mee met een foto van de auto erop. Een bedrijf waar je met een gerust hart een auto kan kopen voor een eerlijke prijs met goede service!!

goede service

goede service en zijn klantvriendelijk

Super goed en klantgericht

Zeer goede service verlening. Zijn enorm klantgericht en staan voor je klaar als je ze nodig hebt.

Vakkundig en klantgericht

De medewerkers bij Doorten zijn vakkundig en geven goede adviezen. We worden goed te woord gestaan en werken klantgericht. Wij zijn zeer tevreden, we zijn inmiddels al 7 jaar klant bij hun. Altijd een goede service.

goede service

zelfs onze zafira op leeftijd stond netjes bij ons voor de deur incl apk en grote beurt. op naar 2025

Dikke prima

Het was goed.

Prima en vertrouwd

Zie boven

Super. Vlotte snelle service voor een (in mijn ogen) nette prijs

Net ogend bedrijf met vriendelijk mensen en een goede super service

Goed en vakkundig in overleg geholpen

Zeer eerlijke en vriendelijke service!

Meteen vriendelijk ontvangen, een testrit met de wagen die we op het oog hadden was geen enkel probleem. Een eerlijke prijs gekregen voor onze ingeruilde wagen. Na aflevering van onze nieuwe wagen (jonge occasie) zagen we dat er een sierlijstje van de ramen ontbrak. Dit werd meteen bij de officiële dealer besteld en naar ons opgestuurd. Zeer fijne service waarvoor een oprechte dankjewel!

Komt betrouwbaar over en komt afspraken na.

Wij zochten een Daihatsu Terios automaat tegen redelijke prijs met niet teveel km. "Apeldoorn" maar overgeslagen al stond daar een mooie te koop. Vonden er een bij auto sevice Doorten , kleur en uitvoering stonden ons aan en ,belangrijk vonden wij dat het niet alleen handelaar maar ook Bovag garagebedrijf is en alle goede recensies van dit bedrijf . wel effe 180 km rijden maar het was de moeite waard. Mooie Daihatsu Terios gekocht en zijn er zeer tevreden mee.

Adequaat

jammer dat er vergeten is telefonisch te melden dat de auto klaar staat na de beurt.

Zeer goed en betrouwbaar

Goede ervaring bij de aankoop van onze andere auto ( suzuki baleno ) een verkoper die goed en eerlijk advies geeft !

Uitstekende service bestaat uit het op juiste wijze uitvoeren van de onderhoudswerkzaamheden, waarbij geen onnodige acties worden ondernomen. Ik hoefde niks aan te geven. Zij weten wat moet en wat niet nodig is. Prima werk dus!

Alles naar wens afgeleverd!

wij bekeken de auto en alle opmerkingen werden naar tevredenheid afgehandeld! Ook zelf op de brug kijken: prima! Een kleine correctie wordt nog geregeld en de APK keuring is er bij inbegrepen, de Bovag- garantie geldt nog voor een half jaar! Zelfs nog kado!

Super garage

Inmiddels aantal auto’s verder, steeds wordt ik verrast door de aandacht en service die mij geboden wordt. Top!

Prettig

Persoonlijke benadering

Super service, vriendelijk personeel, duidelijk verhaal, nette afhandeling.

Vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Duidelijk en deskundig verhaal. Nette afhandeling van koop auto en goede eerlijke inruil.. Super tevreden. Bedankt groet Hilbert René Oosting.