Service met een hoofdletter S

Zeer vriendelijk, to the point, behulpzaam. En dat terwijl ik echt niet voor de duurste auto kwam;)

Zoals verwacht,zo gekregen.

Autobedrijf Doorten voldoet altijd aan onze verwachtingen,ze leveren prima werk voor een prima prijs, denken mee en zijn vriendelijk. Kortom een prima garage,die ik een ieder zou aanbevelen.

Klantvriendelijkheid en service geweldig

Vandaag een tweedehands Mercedes hybride auto opgehaald bij Auto Service Doorten. Voor de aflevering van de auto zijn beide draagarmen vervangen. Er zat teveel speling in. Prima ontvangst, uitleg over de de werking van de auto en de aflevering was meer dan uitstekend en ook nog opgesierd met een taart. Hier voel je je als klant echt koning!

Een paar weken geleden bij Auto Service Doorten geweest voor een hyundai i10. We werden zeer vriendelijk ontvangen en na een proefrit moest dit mijn auto worden. Gekocht voor een zeer nette prijs, inclusief een half jaar Bovag garantie, waar we niet eens om hoefden te vragen. De auto kreeg een nieuwe APK en een afleverbeurt zonder extra kosten. In de eerste week gingen er zo nu en dan 2 lampjes branden en de auto bleek te trillen rond de 70km/h, iets wat we tijdens de proefrit niet hadden opgemerkt. Na controle bleek de ABS pomp storing te hebben en de voorbanden hadden vlakke kanten. De ABS pomp is vervangen en de auto kreeg 2 nieuwe voorbanden, wat viel onder de garantie. Al met al netjes opgelost, goede service en zeer vriendelijke mensen. Wij komen zeker nog eens terug voor een volgende auto!

Goed autobedrijf

Top personeel ( vooral Manfred ;) ) Lekkere koffie :)

Altijd goed en vertrouwd.

Ik kom er speciaal voor uit Leeuwarden. Dat zegt wel iets neem ik aan.

Zeer netjes

Auto aangeschaft en na 1 jaar ter onderhoud+APK aangeboden. Zeer tevreden over service en kunde!

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Mooi fijne auto gekocht. Prettige afhandeling

We hebben deze week de auto opgehaald en zijn erg tevreden. We zijn goed geholpen en er is een divers aanbod van auto's

Klantvriendelijk en goede informatie over het verloop

zeer tevreden klant!

helder in de communicatie, duidelijke afspraken wanneer brengen en halen, en snel weer op weg.

Kwaliteit

goed contact, prima service, betrouwbaar

Goed advies en goede verhouding reparatie en kostenplaatje.

Een tevreden klant

Zeer klantvriendelijk!

Inmiddels 2 auto's gekocht bij Doorten. Onze eerste auto, gekocht in maart 2020 die in een prachtig lint op ons stond te wachten, en we kregen een heerlijke fototaart erbij! Onze tweede auto pas gekocht! We zijn zeer tevreden, zeer vriendelijk personeel en een topservice!

Service en dienstverlening uitsteking

Wij zijn uitermate tevreden en blij met onze nieuw (tweedehands) Toyota Auris.

Goede communicatie naar de klant toe

Prettig geholpen, goed in het totaalpakket.

Goede service!

Vriendelijk personeel die de tijd nemen om je zo goed mogelijk te adviseren en te helpen.

Top service.

Top bedrijf

X

X

Prima en snelle service.

Airco buiten werking terwijl het zo warm was. Kon meteen de volgende dag worden gerepareerd. Top!

Betrouwbaar en vriendelijk

Snelle service bij problemen.

Alles top!!

Auto brengen en dan wordt ik direct gebracht waar ik moet zijn. De auto wordt terug gebracht en de sleutels worden afgegeven, zodat ik wanneer ik klaar ben met mijn afspraak gewoon naar huis kan. Het kan niet beter en gemakkelijker.

Geweldige verkoper!

Aardige mensen met verstand van zaken

We hebben een auto gekocht en zijn erg tevreden over de gang van zaken. Ze nemen de tijd voor je om de mogelijkheden van de auto uit te leggen, in deze tijd is dat heel wat. Maar wat het belangrijkst is is dat we heel tevreden zijn met onze nieuwe wagen.

Een woord is voldoende!