Er wordt altijd even overlegd als er onverwachte reparaties moeten volgen zodat je nooit voor onverwachte kosten komt te staan.

Prima service, en meedenken met de klant.

Mijn motto is altijd "ben je goed voor je auto, dan is de auto ook goed voor jou" Hierin past precies de correcte service van Auto Service Doorten B.V. Een aantal onderdelen waren aan vervanging toe en zijn vlot en vakkundig uitgevoerd. Top !!

Bedankt voor het brengen en halen .Een vraag ,er zitten twee nieuwe banden op.zijn dat ook weer all weather banden? Stomme vraag slijten die banden zo vlug in 5 jaar? verder is alles top. Groetjes Han peters

Onderhoud en/of APK

Wonderful service, I would buy and sell used cars at Auto Service Doorten BV

They make it easy to buy a car. The car that I bought was a used car but reasonably priced for the value that it offers. All mini administrative tasks are taken care of by the seller. Family business with great customer service - you can only be positively surprised. Everything that was promised was delivered, the service history is clear, one year of APK too. There are no hidden secrets. If you live further away in the country, the drive is definitely worth it. Good luck and enjoy your new car!

leuke en aardige mensen

heb daar een auto gekocht ze waren vriendelijk en leken eerlijke mensen.

Top Service

Ik kom voor een testrit. De meneer was goed attent heeft mij goed ontvangen. Geeft uitleg gegeven over de auto. Erg vriendelijk.

Er wordt snel en vakkundig gewerkt. Dit net betrekking tot de verkoop en koop van een auto. Andere auto gezien op internet bij dit bedrijf, i.v.m. de rij afstand wilde ik, als het kon mijn auto als de andere beviel meteen inruilen. Het bedrijf dacht mee, dat ik vast foto's van mijn bus door zou sturen, dan konden hun een indicatie van de waarde maken. Ik had een tijd gezegd dat we er zouden zijn, door file, weg onderbrekingen werd dit 1,5 uur later, door gegeven, dat was geen probleem. Toen we aankwamen stond de uitgezochte auto al klaar. Terwijl ik de nieuwe auto probeerde, reden hun in mijn auto. Ondanks dat ik de auto niet gepoetst had, kreeg ik voor de auto wat ik in gedachten had. De koop gesloten, of de auto die ik gekocht heb bevalt,,,,? gisteren gekocht, tot zo ver bevalt deze goed.

Vriendelijk

Vriendelijk en deskundig geholpen met alle tijd voor het beantwoorden van de vragen

Goed en beyrouwbaar

Prima service. Staan altijd klaar als je ze nodig hebt.

Super goed

Afspraken gaan goed. Service uitstekend. Communicatie heel goed. Vriendelijkheid en duidelijkheid uitstekend

Prima garage.

Zeer kundig en ontzettend vriendelijk .

Goede service, snelle service en zeer vriendelijke personeel.

Staan altijd voor je klaar als er een probleem mocht zijn. Ook bij de grote, kleine beurten of APK van de auto zullen geen onderdelen vervangen als het niet nodig is.

Zeer vriendelijke verkoper, geen praatjes maker.

Keurige garage, goede uitleg. De verkoper had alle tijd voor ons. Verder kan ik nog weinig zeggen omdat de auto die wij hebben gekocht nog niet is afgeleverd op dit moment dat ik dit schrijf.

Alles goed geregeld.

Geweldig goede zaak

Heb hier een Volvo van 5 jaar jong gekocht. Erg tevreden over de service. Een topverkoper die doet wat hij zegt. Gerwen bedankt voor alles en de taart was erg lekker!

Service met een grote S. Alles keurig volgens afspraak uitgevoerd. Ruitensproeiervloeistof was onderweg naar de garage toevallig leeg. Is ongevraagd netjes bijgevuld. Top!!

Zoals verwacht,prima

Volgens afspraak alle handelingen binnen de afgesproken tijd verricht.komt wel wat gehaast over. Blijkbaar erg druk.

Super goede garage..

Hele fijne garage goed geholpen.. Goede service vervangend vervoer mee.. en aan einde dag auto schoon en wel weer mee naar huis.

Top team.

Top team

Zeer Positief

Vriendelijke verkoper, goede uitleg over de mogelijkheden van de auto. Ook bij de aflevering over de keuring. Verder vonden wij het presentje { Taart met de foto van de auto } heel erg attent.

Prima garage

Doen wat ze doen moeten.

Top service

Top service

Prima service!

Komen afspraken na en klantvriendelijk top garage!