Goed geholpen en mee gedacht

Alles volgens afspraak uitgevoerd. Netjes op tijd gehaald en gebracht.

Ik heb de kwaliteit, service en vriendelijkheid als zeer goed en prettig ervaren!

Otto de Gooijer heeft mij perfect geholpen bij de aanschaf van een luxe zakelijke auto die bij mij past. Ik vond het fijn dat er goed werd geluisterd naar mijn wensen en meegedacht in mogelijkheden om deze wensen te kunnen realiseren. Top service! Niets was teveel. Ik ben erg blij en tevreden.

kan niet beter

Betrouwbare garage

Wordt altijd correct ontvangen. De reparatie wordt snel uitgevoerd. Aandacht voor de klant

Onder garantie nieuwe remblokken en remschijven gemonteerd. Was geen enkel probleem. Maar dat wist ik al 33 jaar als trouwe klant.

Zeer bekwaam personeel en altijd bereid om te helpen

Vriendelijk eerlijk

Wordt perfect geholpen.

Alles prima verlopen

Snel een auto naar mijn zin geregeld.

Ik had een auto, die mij erg goed beviel en het autobedrijf kon snel een nieuwere van het zelfde type aan mij leveren.

Vriendelijk geholpen, goede service.

Vriendelijk geholpen, goede service

Het is nu mijn vijfde auto die ik daar heb gekocht en altijd prima geholpen. Ook als er problemen zijn binnen de garantie zorgen ze ervoor dat je netjes geholpen word.

Netjes, verzorgd, accuraat, betrouwbaar en correct. Ze bestaan nog. Heerlijk.

Lang gezocht naar bepaald model in echt goede staat en nette, eerlijke auto gevonden tegen concurrerende prijs. Paar kleine cosmetische zaken netjes opgelost voor levering zodat hij echt helemaal door een ringetje te halen was. Na levering staken nog een paar kleine dingetjes de kop op, mag geen naam hebben, maar ook die werden per direct opgepakt en naar alle tevredenheid verholpen en opgelost. Erg tevreden en raad dit bedrijf zeker aan. Mijn vertrouwen hebben ze gewonnen.

Klantgericht en professioneel

Klantgericht en professioneel

Uitstekende service en kwaliteit

Een vakbekwaam bedrijf! Kwaliteit gegarandeerd en een luisterend oor naar de klant toe. Vriendelijk personeel die staan voor hun vak. Al met al een aanrader!

Super klantvriendelijk

Wij zijn vonden het erg leuk om het gevoel te krijgen dat we mochten rondkijken, proefrijden maar niet gedwongen voelden om te kopen. De auto stond al netjes buiten omdat we een afspraak hadden. Heel klantvriendelijk! Over alles viel te praten (behalve de prijs). Desondanks een mooie auto gekocht. Waarbij zij hun uiterste best hebben gedaan om ons een mooie dag te bezorgen. Met een lekker taart en een mooie strik!

Weer uitstekend

Zorgvuldige controle beurt!

Goed familie bedrijf met veel jaren ervaring.

Beste service

Klant vriendelijke medewerkers staan klaar voor alle vragen.

Vriendelijk en duidelijk.

Vriendelijk, duidelijk en transparant. Je weet direct waar aan toe bent.

Klantvriendelijk en professioneel

Zeer prettige ervaring

een 9 +, tienen geef ik niet

Vriendelijk welkom, uitstekende uitleg door de (chef)monteur over de reparatie met daarbij een vakkundig advies. Prima zo, niets veranderen

Gewoon goed.

Hele goede service weeral.

Klantvriendelijk en goede service.

Staan altijd klaar om te helpen!!

Na een belletje, omdat mijn band stuk was, kwamen ze direct om te helpen en werd het orobleem verholpen. Top! Zo kon ik toch naar mijn afspraak!!

Fijn bedrijf, goede service

Cuneraweg 208

3911RS Rhenen

0317 61 91 11

Over Autobedrijf Otto de Gooijer B.V.

Autobedrijf Otto de Gooijer is centraal gelegen aan de N233 in Rhenen, nabij de A12 en A15. Bij Autobedrijf Otto de Gooijer vindt u een ruim aanbod van jong gebruikte (dealer onderhouden) auto’s en bedrijfswagens van diverse merken in alle prijsklassen. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor de aankoop van uw nieuwe auto/bedrijfswagen, uiteraard met behoud van fabrieksgarantie. Wij nodigen u van harte uit in onze showroom, ons vakkundig en servicegerichte team staat u graag te woord.