Tevreden

GOEDE SEVICE EN KLANTVRIENDELIJK.

Na 2 jaar de accu stuk, moet toch niet kunnen. Deze accu is er bij een ander bedrijf ingezet. Maar de monteur heeft alles door gemeten en geen lek stroom gevonden. Na overleg een nieuwe accu laten plaatsen. En de service was geweldig.

Werd heel goed te woord gestaan en goed geholpen. Nadat er besproken is wat er gedaan moet worden, werd er ook gelijk naar gekeken. 2 Jaar geleden een nieuwe accu in de auto laten plaatsen. En die bleek na 2 jaar het begeven te hebben. Alles nog even door gemeten en zag er verder goed uit. Top garage en eerst goed overleg, dan weet je wat er gaat gebeuren. Top.

Fijne garage en prettige mensen

Mijn auto moest voor de keuring en een grote beurt, dit is prima verlopen. Prijs kwaliteit is prima. Auto was gewassen, toen ik hem op kwam halen, dat is ook prettig ;))

Fijne garage en prettige mensen

Super service

Super service hele aardige mensen

uitstekend

Er zat een 'uitstulping' in mijn band. Ik kon de wagen meteen ter reparatie achterlaten en kreeg een leenwagen mee. Ik werd snel geholpen.

Geweldig bedrijf eerlijk, vriendelijke mensen en zeer goede service

Heb er een auto gekocht. Zeer vriendelijke service. Na een paar dagen dacht ik iets te horen we zijn terug gegaan en er werd direct nagekeken en opgelost. Dit is een service die je weinig meer tegen komt

Prima garage, die uitstekend bevalt.

Snelle en vriendelijke service.

Fijn garage bedrijf

Vriendelijke en professionele service!

Service zoals het hoort!

In Augustus 2022 heb ik hier de auto gekocht waarvan ik mezelf al van jongs af aan in zag rijden! Mooie showroom en aardige mensen. Na 2 maanden moest ik helaas wel naar een garage bij mij in de buurt omdat mijn rechter achterwiel aan liep. Er bleek wat versleten te zijn. Hierover heb ik contact gehad met Otto en hebben zij keurig de onderhoud kosten betaald. Alles verliep professioneel en vlot maar bovenal zeer vriendelijk. Otto de Gooijer hecht waarde aan zijn naam en handels merk en dat zie je!

Efficiënt en attent

Men had zich goed voorbereidt op de onderhoudsbeurt en apk keuring. Alle benodigde vervangingsonderdelen waren al in huis, zodat de auto, gebracht om 8.00 uur al om 11.30 opgehaald kon worden. Dit was wel de eerste- maar zeker niet de laatste keer dat wij mijn auto en ook die van mijn vrouw hier in onderhoud zullen geven.

Goed en klantvriendelijk bedrijf.

Wordt goed geholpen. Heel klant vriendelijk en vindt het een goed autobedrijf. Breng graag mijn auto weg voor goed onderhoud ect.

De juiste auto voor ons gevonden.

Wij vonden de manier hoe we geholpen werden zeer prettig maar ook vrijblijvend we werden niet zo opdringerig behandeld. We kregen raadt, aan ons wat er mee te doen. Uiteindelijk vonden we de juiste auto voor ons.

snel en vakkundig geholpen

Ik wilde nieuwe betere verstraler koplampen en andere verlichting op mijn Jeep hebben. Dit snel geregeld en vakkundig gemonteerd.

Top bedrijf

Goed, betrouwbaar, vakkundig vriendelijke, professionele Auto bedrijf. Aanrader

Betrouwbaar

Super autobedrijf

Goede sevice en prettige mensen

Top bedrijf

Wat een TOP bedrijf zeer goed en correct geholpen bij de aankoop van een occasion Jaguar XK8 Cabrio. Mocht bij een Jaguar specialist nog diverse rubbers laten vervangen en de factuur naar Otto de Gooijer laten sturen. ( moet nog gebeuren) Kan iedereen dit bedrijf aanraden! Otto en je team dank voor de goede service

Wederom weer fijn geholpen

Het is fijn om je vaste garage en autoverkoper te hebben. En we komen hier al tientallen jaren. Onze auto loopt altijd als een zonnetje.

Zoals de score zeg, uitstekend.

Goed ontvangen, duidelijke uitleg, leuk praatje en een mooie auto.

Over Autobedrijf Otto de Gooijer B.V.

Autobedrijf Otto de Gooijer is centraal gelegen aan de N233 in Rhenen, nabij de A12 en A15. Bij Autobedrijf Otto de Gooijer vindt u een ruim aanbod van jong gebruikte (dealer onderhouden) auto’s en bedrijfswagens van diverse merken in alle prijsklassen. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor de aankoop van uw nieuwe auto/bedrijfswagen, uiteraard met behoud van fabrieksgarantie. Wij nodigen u van harte uit in onze showroom, ons vakkundig en servicegerichte team staat u graag te woord.